Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat leuk, Rosa!
Paulien Cornelisse: "lieve schat: https://www.koffietijd.nl/lieve-schat-p ... cornelisse
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
06-11-2018 17:42
leuk! :)
Dankje. Ja ik had het na al die jaren echt niet meer verwacht dus het overviel me ook nogal.
Nog steeds wel eigenlijk maar ik zie wel waar het schip strandt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
yette schreef:
06-11-2018 17:44
Wat leuk, Rosa!
Dankje,10 jaar ouder dan ik maar goed dat maakt op mijn leeftijd niet zo heel veel uit denk ik.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
06-11-2018 17:41
Maar goed iets leuks vertellen kan natuurlijk wel.
na alle grappen en grollen over een verloving met hollebollegijs heb ik een maand of 7 geleden toch weer een leuke vent getroffen.
Had ik na al die jaren niet meer verwacht.
Dat is nog eens leuk nieuws! Veel geluk met je leuke vent!
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2018 18:00
Dat is nog eens leuk nieuws! Veel geluk met je leuke vent!
Dankjewel.
Ik kwam hem heel onverwacht tegen en hij bleef maar vragen om mijn telefoonnummer en of ik met hem uit wilde.
Eerst dacht ik 'lazer op vent ga weg' maar uiteindelijk toch maar wat met hem gaan drinken en van het 1 kwam het ander. :proud:
simbalabimba schreef:
06-11-2018 17:44
Paulien Cornelisse: "lieve schat: https://www.koffietijd.nl/lieve-schat-p ... cornelisse
Juist ja :D

Ik vind het ook zo frappant dat 'schat' op het forum vooral gebruikt wordt door domme koeien.
Leuk nieuws Rosabella. Ik realiseerde me niet dat jij het was met die 'verloving'. Volgens mij wel zelfde nick maar andere Ava toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
06-11-2018 18:14
Leuk nieuws Rosabella. Ik realiseerde me niet dat jij het was met die 'verloving'. Volgens mij wel zelfde nick maar andere Ava toch?
Ja volgens mij had ik toen een avatOr van Maxima :proud:
Rosabella1 schreef:
06-11-2018 18:18
Ja volgens mij had ik toen een avatOr van Maxima :proud:
Geheel volgens context! :proud: En ik weet dat ik me vermaakt heb met dat topic!
Ik vraag het maar even hier! Kan iemand me vertellen hoe je je profiel en berichten hier op Viva verwijdert?
YouWish schreef:
06-11-2018 18:39
Ik vraag het maar even hier! Kan iemand me vertellen hoe je je profiel en berichten hier op Viva verwijdert?
Dat kan volgens mij niet je kunt je account alleen laten anonimiseren.
rosabella1 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 18:41
1.20% gewijzigd
Rosabella1 schreef:
06-11-2018 18:40
Dat kan volgens mij niet je kunt je account alleen anonimiseren.

Aha oké bedankt. En hoe doe ik dat? :-$
Wat Rosabella zegt. En voor je anonimiseert kan je jezelf loepen. Klikken op 'alle berichten' en dan kan je die handmatig allemaal leeg maken..... Een andere optie is er volgens mij niet.
YouWish schreef:
06-11-2018 18:41
Ah ok, bedankt. En hoe doe ik dat? :-$
Even op het moderatortopic vragen om je account te laten anonimiseren dat gaat het snelst denk ik.
YouWish schreef:
Dat moet je vragen op het modtopic. Dan zetten zij je op anoniem. Krijg je een 'nummer' maar dat nummer is nog steeds te loepen. Dus als iemand je 'nummer' onthoudt, kan ie nog steeds alles van je terughalen.
Bedankt oudblond! Dat is me iets teveel werk maar wil wel graag niet meer zichtbaar zijn hier.
YouWish schreef:
Via het modtopic.

Ga je weg? :(
¡Apagando las luces!
Oudblond schreef:
06-11-2018 18:43
Dat moet je vragen op het modtopic. Dan zetten zij je op anoniem. Krijg je een 'nummer' maar dat nummer is nog steeds te loepen. Dus als iemand je 'nummer' onthoudt, kan ie nog steeds alles van je terughalen.
Bedankt! Raar dat je berichten dan gewoon blijven staan maar het is niet anders. Ik ga dit forum gewoon verlaten dus ze zullen vanzelf wegzakken. Bedankt voor de uitleg!
YouWish schreef:
06-11-2018 18:44
Bedankt oudblond! Dat is me iets teveel werk maar wil wel graag niet meer zichtbaar zijn hier.
Je zou kunnen proberen om een mail te sturen met de vraag om op anoniem te gaan. Geen idee of dat aankomt of dat zo'n verzoek ingewilligd wordt, maar dan 'kan niemand het nummer' kennen dat ze toekennen aan je nick. Verdwijnen kan niet. Waarschijnlijk omdat al die anonieme nicks ook nog als 'gebruiker' van het forum opgevoerd worden in marketingtruukjes.
SombraOnline schreef:
06-11-2018 18:44
Via het modtopic.

Ga je weg? :(

Ja. Het beleid hier bevalt me totaal niet en de sfeer hier is verziekt door racisten en stalkers. Ik kreeg weer een ban omdat ik het voor iemand opnam. Ben het zat.
Oudblond schreef:
06-11-2018 18:47
Je zou kunnen proberen om een mail te sturen met de vraag om op anoniem te gaan. Geen idee of dat aankomt of dat zo'n verzoek ingewilligd wordt, maar dan 'kan niemand het nummer' kennen dat ze toekennen aan je nick. Verdwijnen kan niet. Waarschijnlijk omdat al die anonieme nicks ook nog als 'gebruiker' van het forum opgevoerd worden in marketingtruukjes.

Ah heel slim van ze.. ik ga het toch maar via het modtopic proberen. Bedankt!
Kan even duren voor je op anoniem gaat. Je kan zelf wel al je Ava weghalen, dat maakt je al een stukje minder herkenbaar.
YouWish schreef:
06-11-2018 18:47
Ja. Het beleid hier bevalt me totaal niet en de sfeer hier is verziekt door racisten en stalkers. Ik kreeg weer een ban omdat ik het voor iemand opnam. Ben het zat.

Ah jammer. Het ga je goed!
Oudblond schreef:
06-11-2018 18:43

Dat is toch niet meer zo? Dat was voorheen zo maar hebben ze gefikst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven