Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:06
Tweede post heb ik niet gelezen.
Eerste post was dat het hem al jaren opviel dat fashionvictim volgens hem racistische posts schreef en daar nooit enige consequentie aan zat.
Hij ergerde zich hier al jaren en jaren aan, aan dat enorme racisme.
Dat vond hij tegen de huisregels en een onveilige sfeer geven.
Dit nav een post van fv waarin zij uitlegt waarom sommige neonazi's melk drinken een teken vinden van superioriteit.
Dit laatste hebben wij verkeerd begrepen overigens, fv vindt dat zelf volgens hem en hij is de enige die dat goed heeft gelezen. Oja later kwam dutchwiseguy ook nog wat mee smiley en.
Een soort mental breakdown live voor onze ogen.
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:14
Voor zover ik het meekreeg:
FV legde in het topic over melk uit wat Peta precies had gezegd.
V interpreteerde het minder objectief èn liet Peta uit het verhaal. Daardoor werd gesuggereerd dat FV iets had gezegd dat ze helemaal niet zei.
yette wijzigde dit bericht op 23-10-2018 08:17
0.53% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:29
Even resumerend van de afgelopen dagen is het dus heul erg om racist genoemd te worden. Echt een vreselijke beschuldiging en daar moeten die deugdrammers eens mee stoppen.
Behalve als het over FV gaat. Want over haar kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo.
Duidelijk.
Behalve als het over FV gaat. Want over haar kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo.
Duidelijk.
positivevibes wijzigde dit bericht op 23-10-2018 09:59
3.73% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:48
Niks niet duidelijk.Positivevibes schreef: ↑23-10-2018 08:29Even resumerend van de afgelopen dagen is het dus heul erg om racist genoemd te worden. Echt een vreselijke beschuldiging en daar moeten die deugdrammers eens mee stoppen.
Behalve als je FV heet. Want dan kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo.
Duidelijk.
Dat PB-tje over blankenhaat waar Lilli-Putter het over heeft, kwam van Fleur.
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:50
Goed resumé hoor!Positivevibes schreef: ↑23-10-2018 08:29Even resumerend van de afgelopen dagen is het dus heul erg om racist genoemd te worden. Echt een vreselijke beschuldiging en daar moeten die deugdrammers eens mee stoppen.
Behalve als je FV heet. Want dan kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo.
Duidelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:51
Tweede bericht was kopie van het eerste.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:00
Ja, die was toch ook aan het klagen dat er hier vreselijke beschuldigingen enzo werden gedaan?
Vind ik best wel gek als je tegelijkertijd gezellig gaat pben met dergelijke teksten over andere forummers.
Maar het blijkt dat als het over FV gaat je ineens wel gewoon racist mag roepen enzo. 'Zonder aanzien des persoon'
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:09
Misschien kan je een cursus begrijpend lezen gaan doen.Positivevibes schreef: ↑23-10-2018 08:29Even resumerend van de afgelopen dagen is het dus heul erg om racist genoemd te worden. Echt een vreselijke beschuldiging en daar moeten die deugdrammers eens mee stoppen.
Duidelijk.
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:11
Ik weet niet wat er in die PB staat, maar Lilli-putter zegt niet dat t was om op te jutten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:14
Het ging over een aangesmeerde ban las ik, nou zet dat al aardig de toon volgens mij.simbalabimba schreef: ↑23-10-2018 09:11Ik weet niet wat er in die PB staat, maar Lilli-putter zegt niet dat t was om op te jutten.
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:19
Dat is zo vaak een onderwerp hier toch?
Of is dat dan ook om op te jutten?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:21
OK, fout begrepen. Het stond er een beetje raar.Positivevibes schreef: ↑23-10-2018 09:00Ja, die was toch ook aan het klagen dat er hier vreselijke beschuldigingen enzo werden gedaan?
Vind ik best wel gek als je tegelijkertijd gezellig gaat pben met dergelijke teksten over andere forummers.
Maar het blijkt dat als het over FV gaat je ineens wel gewoon racist mag roepen enzo. 'Zonder aanzien des persoon'![]()
Zo'n PB-tje vind ik niet 'een beetje gek'. Dat stinkt. Geen idee wat het doel of de inhoud was. Stoom afblazen, samenspannen? Zelfs als ik Fleur alle voordeel van de twijfel geef, vind ik het creepy.
Als ik zoiets zou ontvangen, zou ik de mods mailen met het hele verhaal en om te vragen of ik een perma riskeerde als ik de inhoud op het forum zou pleuren.
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:23
Wat heb ik niet begrepen volgens jou dan?
Een aantal mensen zijn hier echt de weg kwijt, dat is me volstrekt helder.
Ik hoop dat viva nu ook wat aan dat obsessieve stalkgedrag gaat doen. Bewijs lijkt me duidelijk.
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:27
Jouw post was erg onduidelijk.Positivevibes schreef: ↑23-10-2018 09:23Wat heb ik niet begrepen volgens jou dan?
Een aantal mensen zijn hier echt de weg kwijt, dat is me volstrekt helder.
Ik hoop dat viva nu ook wat aan dat obsessieve stalkgedrag gaat doen. Bewijs lijkt me duidelijk.