Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 20 november 2018 om 21:38
Jammer dat het topic over racisme verwijderd is.
Ik wilde er net voor gaan zitten, is het topic weg. Wat is dit voor censuur? Mag het hier alleen over ‘ben ik zwanger’ en ‘mijn vriend gaat vreemd’ ‘hoevaak doe jij de kachel aan’ gaan. Je mag geen dialoog aan gaan over zaken wat in onze maatschappij gebeurt.
Het wordt hier met de dag gekker.
Ik wilde er net voor gaan zitten, is het topic weg. Wat is dit voor censuur? Mag het hier alleen over ‘ben ik zwanger’ en ‘mijn vriend gaat vreemd’ ‘hoevaak doe jij de kachel aan’ gaan. Je mag geen dialoog aan gaan over zaken wat in onze maatschappij gebeurt.
Het wordt hier met de dag gekker.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 20-11-2018 21:39
5.33% gewijzigd

dinsdag 20 november 2018 om 21:39
Dat je het niet over racisme in zijn algemeenheid mag hebben op dit forum was mij ook niet bekend. Ook niet dat je niet kan posten over oudere artikelen of rapportages.
Ik had de datum op het artikel niet gezien, maar dan nog snap ik het probleem niet zo.

het vluchtelingentopic staat nog open, dat mag wel blijkbaarDuchessMeganMarkle schreef: ↑20-11-2018 21:38Jammer dat het topic over racisme verwijderd is.
Ik wilde er net voor gaan zitten, is het topic weg. Wat is dit voor censuur? Mag het hier alleen over ‘ben ik zwanger’ en ‘mijn vriend gaat vreemd’ ‘hoevaak doe jij de kachel aan’ gaan? Je mag geen dialoog aan gaan over zaken wat in onze maatschappij gebeurt.
maar meds begon over de rellen bij zwarte piet afgelopen zaterdag in eindhoven , had ik even niet in de gatenKukita-Del-Barrio schreef: ↑20-11-2018 21:33Er waren ook diverse links gepost naar recentere artiklen over hetzelfde rapport. Het rapport ging helemaal niet over dat verbodem onderwerp
en later plaatste iemand weer verwijzingen naar filmpjes over die rellen
het was duidelijk de bedoeling de zwarte piet discussie op te starten en zo kreeg wageningen een ban denk ik want hij is weg
In verband met dyslexie laat ik mijn teksten nakijken maar het gaat ook wel eens mis.

dinsdag 20 november 2018 om 21:43
het ging over dat iemand zei dat er geen racisme was. ik heb verwezen naar siegheilende hooligans, heb het woord ZP of blokkeerfries niet genoemd.ollieopviva schreef: ↑20-11-2018 21:39maar meds begon over de rellen bij zwarte piet afgelopen zaterdag in eindhoven , had ik even niet in de gaten
het was duidelijk de bedoeling de zwarte piet discussie op te starten en zo kreeg wageningen een ban denk ik want hij is weg

dinsdag 20 november 2018 om 21:44
Niet door TO en ook niet door mij, het ging over racisme in nederland.ollieopviva schreef: ↑20-11-2018 21:39maar meds begon over de rellen bij zwarte piet afgelopen zaterdag in eindhoven , had ik even niet in de gaten

dinsdag 20 november 2018 om 21:48
De mods hadden ook de reacties kunnen wissen die in strijd waren met hun nieuwe vage huisregels ipv het hele topic te verwijderen en MIJ een waarschuwing te geven met de boodschap “dit soort topics niet meer te openen”ollieopviva schreef: ↑20-11-2018 21:39maar meds begon over de rellen bij zwarte piet afgelopen zaterdag in eindhoven , had ik even niet in de gaten

dinsdag 20 november 2018 om 21:58
jij was het niet maar ze waren echt filmpjes aan het plaatsen over de piet rellen van zaterdag en toen ik weer keek waren ze weg gehaald dus het was de bedoeling om weer te beginnen.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑20-11-2018 21:48De mods hadden ook de reacties kunnen wissen die in strijd waren met hun nieuwe vage huisregels ipv het hele topic te verwijderen en MIJ een waarschuwing te geven met de boodschap “dit soort topics niet meer te openen”![]()
In verband met dyslexie laat ik mijn teksten nakijken maar het gaat ook wel eens mis.

dinsdag 20 november 2018 om 22:00
wat een rare beschuldiging, wie is ze?ollieopviva schreef: ↑20-11-2018 21:58jij was het niet maar ze waren echt filmpjes aan het plaatsen over de piet rellen van zaterdag en toen ik weer keek waren ze weg gehaald dus het was de bedoeling om weer te beginnen.
dinsdag 20 november 2018 om 22:01
ollieopviva schreef: ↑20-11-2018 21:39maar meds begon over de rellen bij zwarte piet afgelopen zaterdag in eindhoven , had ik even niet in de gaten
Volgens mij ging je zelf in op wat Meds zei, als ik het me goed herinner, en toen verwees ik naar de video op Vice. Ik bleef bewust vaag omdat ik niet de zp discussie wilde herhalen.
Links heb ik niet geplaatst of gezien, maar ik heb de discussie niet tot op de minuut gevolgd.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 20-11-2018 22:05
7.92% gewijzigd
nounou

dinsdag 20 november 2018 om 22:02
Stond je weet eieren te gooien Meds? Daar gaat je voorwaardelijk. Arme Peter.ollieopviva schreef: ↑20-11-2018 21:39maar meds begon over de rellen bij zwarte piet afgelopen zaterdag in eindhoven , had ik even niet in de gaten

dinsdag 20 november 2018 om 22:05
Is toch een rare beschuldiging, en dan ook nog er bij zeggen dat Wageningen weg is.Zazamaenade schreef: ↑20-11-2018 22:01Volgens mij ging je zelf in op wat Meds zei, als ik het me goed herinner, en toen verwees is naar de video op Vice. Ik bleef bewust vaag omdat ik niet de zp discussie wilde herhalen.
Links heb ik niet geplaatst of gezien, maar ik heb de discussie niet tot op de minuut gevolgd.

dinsdag 20 november 2018 om 22:09
Waarom Wageningen een ban heeft weet ik niet.
Ik vind echt dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor wat zij (en hij) plaatst. Als je je geprovoceerd voelt door wat een ander schrijft kun je ook tot 10 tellen of op je tong bijten, al is dat niet gemakkelijk. Zelf heb ik ook al heel wat afgeteld en gebeten, de laatste dagen.
nounou

dinsdag 20 november 2018 om 22:18
In het ruttetopic mag het wel over Sinterklaasdemonstraties gaan?Kukita-Del-Barrio schreef: ↑20-11-2018 22:09Wageningen is weg vanwege zijn/haar reacties in het Rutte topic.