Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 13 december 2018 om 14:45
Blij dat ik niet de enige ben die me aan haar ergert!DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-12-2018 14:33“Iedereen ergert” zich aan Ikigai. Ik kan mij haast niet voorstellen dat alles bij haar zo vlekkeloos verloopt.

donderdag 13 december 2018 om 14:50
DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-12-2018 08:48Verkeerde topic
Moest in de uitkering topic van Cynthiao. Koningin Sonja
Geen bijzonderheden
Raar topic en dat van de redactie.

Geen bijzonderheden
donderdag 13 december 2018 om 14:57
Het is maar een forum. En sommigen hebben wat uitgesproken meningen waar weinig mensen het mee eens zijn. Om daar nu emoties als ergernis bij jezelf op te roepen... Zonde!
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

donderdag 13 december 2018 om 15:02
donderdag 13 december 2018 om 15:02
Ik erger me zelden aan bepaalde forummers, maar door bepaalde forummers realiseer ik me weer dat er ontzettend bekrompen en enge mensen rondlopen. Dat weet ik wel, maar vaak probeer ik dat te verdringen.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 13 december 2018 om 15:11
OK, natuurlijk is dit maar een forum. Ik ben hier toch al een hele tijd actief als forumster , ik moet mezelf eens loepen

Maar deze "Ik....ai", ik kruip er de muren van op!
ZO perfect als zij zich voordoet kan echt niemand zijn!
donderdag 13 december 2018 om 15:13
Ik vind het alleen maar interessant om te lezen, evenals de duidelijke emoties die ze weet op te roepen. Misschien komt ze uit Noorwegen, misschien is het iemand die expres irritatie wil oproepen. Ik ben er nog niet uit.Moemoe64 schreef: ↑13-12-2018 15:11OK, natuurlijk is dit maar een forum. Ik ben hier toch al een hele tijd actief als forumster , ik moet mezelf eens loepenmaar ik schat toch een jaartje of 3. In al die tijd heb ik me nooit echt aan iemand geërgerd en kan ik het altijd relativeren.
Maar deze "Ik....ai", ik kruip er de muren van op!
ZO perfect als zij zich voordoet kan echt niemand zijn!
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
donderdag 13 december 2018 om 15:15

donderdag 13 december 2018 om 15:29
Ze lijkt erop uit om mensen te kwetsen.
Dus ik gok dat ze expres irritatie opzoekt idd.

donderdag 13 december 2018 om 16:08
Juist van de redactie kun je dat verwachten. Hun wereld is niet groter dan de binnenkant van hun onderbroek.
donderdag 13 december 2018 om 16:10
Nou inderdaad.Lady*Voldemort schreef: ↑13-12-2018 16:08Juist van de redactie kun je dat verwachten. Hun wereld is niet groter dan de binnenkant van hun onderbroek.
donderdag 13 december 2018 om 16:12
Het valt me mee dat ze überhaupt nog een onderbroek dragen.Lady*Voldemort schreef: ↑13-12-2018 16:08Juist van de redactie kun je dat verwachten. Hun wereld is niet groter dan de binnenkant van hun onderbroek.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
donderdag 13 december 2018 om 16:29
Zoals zij zich voordoet. Je zegt het zelf al. Dat zou het dan toch een stukje makkelijker moeten maken om je juist niet te ergeren.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos