Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 14 december 2018 om 10:04
Ik heb het even opgezocht. Het zijn schattingen maar Mariah Carey schijnt zo'n half miljoen dollar per jaar binnen te harken alleen al met dat kerstnummer.
Last Christmas van Wham! doet zo'n 375.000 dollar.
De grootste verdiener is Slade's Merry Christmas Everybody met 1,2 miljoen dollar per jaar!
De grootste verdiener is Slade's Merry Christmas Everybody met 1,2 miljoen dollar per jaar!
vrijdag 14 december 2018 om 11:07
Het is iedere keer weer verbazingwekkend hoe de schijneconomie met nepgeld fiatgeld werkt.RikM schreef: ↑14-12-2018 10:04Ik heb het even opgezocht. Het zijn schattingen maar Mariah Carey schijnt zo'n half miljoen dollar per jaar binnen te harken alleen al met dat kerstnummer.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 14 december 2018 om 11:17
Dat kan niet. Of je zou als vrouw een stompe korte tak kunnen inbrengen.Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:07Ik zit me nu al drie kwartier af te vragen hoe je seks kunt hebben met bonen. Kan iemand hier me uit de brand helpen?
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 14 december 2018 om 11:33

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 14 december 2018 om 11:39
Nee geen bomen, maar boNen.
Ik zag het ergens in een vaag topic en nu laat het idee me niet meer los. Doe je het met één boon, of met een paar bonen, of met een hele baal? En wat doe je dan zoal? Moet je ze eerst doppen of kun je meteen los? Kun je ze na gedane arbeid nog consumeren?
Je ziet, ik zit vol met vragen.
Ik zag het ergens in een vaag topic en nu laat het idee me niet meer los. Doe je het met één boon, of met een paar bonen, of met een hele baal? En wat doe je dan zoal? Moet je ze eerst doppen of kun je meteen los? Kun je ze na gedane arbeid nog consumeren?

vrijdag 14 december 2018 om 11:41
Waarom steeds als ik een post met plaatje quote, blijft mijn tekst weg?

vrijdag 14 december 2018 om 11:44
Je hebt waarschijnlijk nog geen plaatjesplakrechten. Die krijg je automatisch als je 200 min of meer normale posts hebt weten te plaatsen. Tot die tijd kun je het beste even het plaatje uit je quote verwijderen voor je er commentaar op geeft.PatatasBravas schreef: ↑14-12-2018 11:41Waarom steeds als ik een post met plaatje quote, blijft mijn tekst weg?
vrijdag 14 december 2018 om 11:46
Oooooo!Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:39Nee geen bomen, maar boNen.
Een paar tuinbonen samenbundelen of zo.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 14 december 2018 om 11:47
Ik heb zelden een normale post geplaatst hier. Toch kan ik plaatjes plakken.Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:44Je hebt waarschijnlijk nog geen plaatjesplakrechten. Die krijg je automatisch als je 200 min of meer normale posts hebt weten te plaatsen. Tot die tijd kun je het beste even het plaatje uit je quote verwijderen voor je er commentaar op geeft.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 14 december 2018 om 12:03
Je mag natuurlijk ook geen medisch advies geven of de moderator bashen.Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:57Klopt, de lat ligt hier niet erg hoog. Als je je weet te onthouden van Koreaanse lettertekens kom je al een heel eind.
Had je trouwens al gezien dat je 'alter ego' van het forum verdwenen is?

vrijdag 14 december 2018 om 12:14
Ah zo! Dank u.Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:44Je hebt waarschijnlijk nog geen plaatjesplakrechten. Die krijg je automatisch als je 200 min of meer normale posts hebt weten te plaatsen. Tot die tijd kun je het beste even het plaatje uit je quote verwijderen voor je er commentaar op geeft.

vrijdag 14 december 2018 om 12:21
BellatrixVanDetta schreef: ↑14-12-2018 12:18Dag lieve mensen!
Ik ben aan de vroege kant, maar ik weet niet of ik voor die tijd weer vaker op het forum zal zijn.
De eerste kerst zonder Ma zal ook wel een dingetje worden.
![]()

Sterkte lieverd
Toch ook een hele fijne kerst!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 14 december 2018 om 12:56
Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:39Nee geen bomen, maar boNen.
Gewoon je bad vullen met witte bonen in tomatensaus en daarin gaan zitten krioelen.
Vroeger kon je daar die broer van Boudewijn Büch voor bellen, dan kwamen ze langs met een camera.

vrijdag 14 december 2018 om 12:58
Fijne feestdagen ondanks alles Bella en een heel fijn 2019 toegewenstBellatrixVanDetta schreef: ↑14-12-2018 12:18Dag lieve mensen!
Ik ben aan de vroege kant, maar ik weet niet of ik voor die tijd weer vaker op het forum zal zijn.
![]()

vrijdag 14 december 2018 om 14:48
BellatrixVanDetta schreef: ↑14-12-2018 12:18Dag lieve mensen!
![]()
Bella, jeetje.
Heel veel sterkte voor jullie, doe pa maar de groeten!
En toch een fijne kerst gewenst