Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 15 december 2018 om 19:14
Wat zeg jij nou daar klopt echt helemaal niks vandoornroosje9 schreef: ↑15-12-2018 19:09Het veroordelen stoort me, niet de 'perfectie', want ik zou voor geen geld van de wereld willen ruilen.

zaterdag 15 december 2018 om 19:18
Dat is al heel lang een van mijn favoriete detective schrijfsters!viva-amber schreef: ↑15-12-2018 19:05Misschien iets minder mysterieus maar ik kan de boeken van Elizabeth George erg aanraden.

zaterdag 15 december 2018 om 19:52
Jeetje. Wat zijn ze streng!Pipistrello schreef: ↑15-12-2018 18:54Lucifer een weekban. Nah zeg
Ikigai is vast heel zen en gelukkig.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 15 december 2018 om 19:54
Ik begrijp überhaupt niet hoe anonieme mensen op een forum van een Finse uitgever op de kast gaan zitten vanwege een andere anonieme forummer.feow schreef: ↑15-12-2018 19:04Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 15 december 2018 om 20:25
En ik vond hem vooral heel pijnlijk om te lezen... zeker als je er ervaring mee hebt.Vlinder1963 schreef: ↑15-12-2018 19:12Ik kon me de uuting van Lucifer goed voorstellen, een beetje meer begrip zou je sieren mod!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 15 december 2018 om 20:36
Zie ik ook niet. Haar 'perfectie' is een soort van doembeeld voor mij met veel oogkleppen, luiken, ingesloten.... Ik zie wel het heimelijke naar-beneden-geschop. En daar sla ik wel eens op aan.feow schreef: ↑15-12-2018 19:04Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 15 december 2018 om 20:37
Ik had niet ver genoeg door gelezen voor ik poste want jij schreef het aldoornroosje9 schreef: ↑15-12-2018 19:09Het veroordelen stoort me, niet de 'perfectie', want ik zou voor geen geld van de wereld willen ruilen.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 15 december 2018 om 20:39
zaterdag 15 december 2018 om 20:57
Daarom lees ik dat mens niet meer. Beter voor mijn bloeddruk.Grobbekuiken_ schreef: ↑15-12-2018 17:12Dat probeer ik mezelf ook steeds voor te houden en meestal lukt dat, maar soms hè, soms wil ik deze fictieve figuur (die kan toch gvd niet écht zijn?!? Please?!) met veel plezier wurgen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 15 december 2018 om 21:03
fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 20:54Maar even serieus, ik lees net alleen de laatste pagina's maar degene waar jullie het over hebben is toch al een enorme oudgediende die vroeger ook juist in deze napraatgroep behoorlijk populair was? Watskebeurt?
Ikigai bedoel je? Geen idee welke oudgediende dat is die hier populair was.
zaterdag 15 december 2018 om 21:04
Huh? Nee toch. Wie dan?fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 20:54Maar even serieus, ik lees net alleen de laatste pagina's maar degene waar jullie het over hebben is toch al een enorme oudgediende die vroeger ook juist in deze napraatgroep behoorlijk populair was? Watskebeurt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 15 december 2018 om 21:09
Alleen Noushi?
zaterdag 15 december 2018 om 21:10
Nee joh!fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 20:54Maar even serieus, ik lees net alleen de laatste pagina's maar degene waar jullie het over hebben is toch al een enorme oudgediende die vroeger ook juist in deze napraatgroep behoorlijk populair was? Watskebeurt?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 15 december 2018 om 21:11
Nou je het zegt ! Maar dat is al heeeeel lang geleden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 december 2018 om 21:11
Die zogenaamde perfectie is niet het probleem, het oordelen en beledigen wel.feow schreef: ↑15-12-2018 19:04Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 15 december 2018 om 21:12
Nou, dit.Vlinder1963 schreef: ↑15-12-2018 19:12Ik kon me de uuting van Lucifer goed voorstellen, een beetje meer begrip zou je sieren mod!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 15 december 2018 om 21:19
Nee, ze heeft nog een heleboel nicks daarna gehad maar die kan ik me niet herinneren. Volgens mij is ze vorig jaar voor het laatst op anoniem gegaan en sindsdien niet meer hier op napraat enzo geweest.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 15 december 2018 om 21:27
fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 21:19Nee, ze heeft nog een heleboel nicks daarna gehad maar die kan ik me niet herinneren. Volgens mij is ze vorig jaar voor het laatst op anoniem gegaan en sindsdien niet meer hier op napraat enzo geweest.
Met 1 van de nicks zat ze constant op het kindvrij topic te oreren, bloedirritant. Weet de nicks ook niet meer. Maar kan me niet meer zo herinneren dat er zo iemand op napraat zat.