Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 15 december 2018 om 14:22

zaterdag 15 december 2018 om 14:41
Nou, het is al ver over de term irritant heen.charlottew88 schreef: ↑15-12-2018 10:46Ik heb even gekeken wie de TO is. Ik blijf daar weg ik vind TO irritant.
Wat een nare .... is dat. Blech.
Blijkbaar word je heel gelukkig als je zo dom bent of lekker expres mensen afzeikt op Viva.
zaterdag 15 december 2018 om 15:04
Nou dit. Wow.Lucifer2018 schreef: ↑15-12-2018 14:41Nou, het is al ver over de term irritant heen.
Blijkbaar word je heel gelukkig als je zo dom bent of lekker expres mensen afzeikt op Viva.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 15 december 2018 om 15:43
zaterdag 15 december 2018 om 16:30
Ja dat is helemaal waar maar ik dacht laat ik het netjes houdenLucifer2018 schreef: ↑15-12-2018 14:41Nou, het is al ver over de term irritant heen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 15 december 2018 om 16:38
Mensen die geluk beloven zijn vaak levensgevaarlijk. Lenin, Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot, Khomeini... ze beloofden allemaal geluk voor iedereen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 15 december 2018 om 16:41
Die TO speelt de perfectie. Ze lijkt erg op Pieter Schaeffer uit Divorced. De broer van Boudewijn. Die Pieter was ook perfect in alles, op papier de ideale man. Helaas was hij daardoor onuitstaanbaar.Lucifer2018 schreef: ↑15-12-2018 14:41Nou, het is al ver over de term irritant heen.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

zaterdag 15 december 2018 om 16:58
zaterdag 15 december 2018 om 17:03
Jij zegt het. Wat een.....(zelf in te vullen, als het maar ranzig is).Lucifer2018 schreef: ↑15-12-2018 14:41Nou, het is al ver over de term irritant heen.
Als reactie op je volgende post hier, ik gun niemand het gekloot met kanker, maar ze flikte het gewoon iets in de trant te zeggen van "is mij nooit gebeurd, dus...." bestaat het niet (mijn interpretatie, maar ik denk zomaar dat ik er niet ver naast zit).
Echt, het doodschoppen nog niet waard.
There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 15 december 2018 om 17:12
Dat probeer ik mezelf ook steeds voor te houden en meestal lukt dat, maar soms hè, soms wil ik deze fictieve figuur (die kan toch gvd niet écht zijn?!? Please?!) met veel plezier wurgen.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 15 december 2018 om 17:14
Ik denk dat het of een Noorse is, of een student die afstudeert op interacties op internetfora en nu een experiment uitvoert.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 15 december 2018 om 17:56
Waar zijn we?doornroosje9 schreef: ↑15-12-2018 17:35Maar waarom dan telkens een nieuwe nick en hoe houdt ze dit al minstens drie nicks vol?
Geen bijzonderheden

zaterdag 15 december 2018 om 18:31
Grobbekuiken_ schreef: ↑15-12-2018 17:12Dat probeer ik mezelf ook steeds voor te houden en meestal lukt dat, maar soms hè, soms wil ik deze fictieve figuur (die kan toch gvd niet écht zijn?!? Please?!) met veel plezier wurgen.

zaterdag 15 december 2018 om 19:04
Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 15 december 2018 om 19:05
Misschien iets minder mysterieus maar ik kan de boeken van Elizabeth George erg aanraden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 15 december 2018 om 19:08
Jemig.
zaterdag 15 december 2018 om 19:09
Het veroordelen stoort me, niet de 'perfectie', want ik zou voor geen geld van de wereld willen ruilen.feow schreef: ↑15-12-2018 19:04Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 15 december 2018 om 19:12
Ik kon me de uuting van Lucifer goed voorstellen, een beetje meer begrip zou je sieren mod!