Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 15 december 2018 om 22:08
fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:04Jij was toch wel forumfriends met degene die ik bedoel? Ze was zelf niet gelovig, maar kwam wel uit een gelovig nest.
Klopt. Maar geloof wel belangrijk en dat zorgde op een gegeven moment voor mot in toenmalige kletsgroepje (met o.a. Inad, ken je die nog) omdat ze zo naar aan het oordelen was over de drie alleenstaande moeders in onze groep. Want 'wijblablabla'.
zaterdag 15 december 2018 om 22:10
fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:07ja, hallo, wel zo netjes om mij dan ook weer terug te PB-en over die nicks, chickies.
Je hebt pb

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 december 2018 om 22:10
Ja, Inad! Dat vond ik altijd een ontzettend leuke vrouw!
Oh, van die mot heb ik nooit wat meegekregen, ik lees nooit in kletstopics. Maar we hebben het inderdaad duidelijk over dezelfde, jong getrouwd, jong kids gekregen, altijd nogal smug married en later ging ze ineens swingen en was ze vrijgevochten en van de vrije seks en de minnaars.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 15 december 2018 om 22:11
Ohhh Inad, die was leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 15 december 2018 om 22:12
Juist.fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:10Ja, Inad! Dat vond ik altijd een ontzettend leuke vrouw!
Oh, van die mot heb ik nooit wat meegekregen, ik lees nooit in kletstopics. Maar we hebben het inderdaad duidelijk over dezelfde, jong getrouwd, jong kids gekregen, altijd nogal smug married en later ging ze ineens swingen en was ze vrijgevochten en van de vrije seks en de minnaars.
Wat Ikigai nog allemaal te wachten staat dus

zaterdag 15 december 2018 om 22:20
Nee, eens.
zaterdag 15 december 2018 om 22:21
Het maakt mij niet uit of het wel of niet dezelfde is. Ik heb geen hekel aan Ikigai en ik had ook geen hekel aan degene die ik denk dat ze eerst was. Ik vond het alleen opvallend dat Ikigai zoveel irritatie oproept terwijl ze volgens mij dus onder een eerdere nick juist best popi was.
Am Yisrael Chai!

Nou als het gaat over de forummer die een vrije relatie had en eerst riep nooit te zullen scheiden omdat ze voor elkaar hadden gekozen en later een topic had dat ze ging scheiden. En dat topic liet sluiten omdat ze herkend was dan geloof ik geen seconde dat dat Ikigai is hoor. Echt zo totaal ander persoon.

Nee, maar snap de link wel. Die ene die nu genoemd wordt in de achterkamers was zeker aan het begin van haar forumcarrière net zo.
Ik weet van Ikigai twee eerdere nicks en daarmee was ze ook net zo vervelend als met deze.fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:21Het maakt mij niet uit of het wel of niet dezelfde is. Ik heb geen hekel aan Ikigai en ik had ook geen hekel aan degene die ik denk dat ze eerst was. Ik vond het alleen opvallend dat Ikigai zoveel irritatie oproept terwijl ze volgens mij dus onder een eerdere nick juist best popi was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 15 december 2018 om 22:23

zaterdag 15 december 2018 om 22:25
Waarom denk jij dat het dezelfde is?fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:21Het maakt mij niet uit of het wel of niet dezelfde is. Ik heb geen hekel aan Ikigai en ik had ook geen hekel aan degene die ik denk dat ze eerst was. Ik vond het alleen opvallend dat Ikigai zoveel irritatie oproept terwijl ze volgens mij dus onder een eerdere nick juist best popi was.
Er is echt geen enkele overeenkomst.
zaterdag 15 december 2018 om 22:26
Maar dat is dus niet zo.fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:21Het maakt mij niet uit of het wel of niet dezelfde is. Ik heb geen hekel aan Ikigai en ik had ook geen hekel aan degene die ik denk dat ze eerst was. Ik vond het alleen opvallend dat Ikigai zoveel irritatie oproept terwijl ze volgens mij dus onder een eerdere nick juist best popi was.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 15 december 2018 om 22:27
Was degene die nu in achterkamertjes genoemd wordt niet populair? Daar heb ik dan niks van gemerkt, dat kan.
Am Yisrael Chai!

zaterdag 15 december 2018 om 22:28
Noem eens op dan.
zaterdag 15 december 2018 om 22:30
Maar dat is Ikigai niet.fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:27Was degene die nu in achterkamertjes genoemd wordt niet populair? Daar heb ik dan niks van gemerkt, dat kan.
Waarom mag de naam eigenlijk niet genoemd worden? Mag je niet over oud forummers praten? Die forummer was idd wel populair.
Life is short. Eat dessert first.

Maar er wel hier over beginnen.fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 22:28Nee, hoezo? Ze zal niet voor niks een andere nick hebben nu.
Staat je netjes dan.

Maar denk je dan dat ze de leeftijd van haar kinderen bijvoorbeeld bewust heeft aangepast om herkenning te voorkomen? Die van pbforumster zijn veel ouder.