Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 17:23
Dat is wat hier (regelmatig) gebeurt toch?
Ik snap niet wat je bedoelt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Boheme schreef:
26-11-2018 15:38
Ze hopen vast doordat ze nu alle offtopic verplaatsen naar napraat dat het zo irritant wordt, dat de forummers maar hun muil houden om te verkomen dat alles in napraat terechtkomt.

Way to go mods. :cheer2:

Yep.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Star² schreef:
26-11-2018 17:36
Ja en dan gaan lopen miepen als ik zeg dat ze maar naar Spanje moet als ze zich niet in kan houden.

Ja, dat zijn van die typische mensen die denken dat Nederlandse normen echt wel overal gelden. Nou, echt niet. Maar, als je geen raad wil hebben of niets wil aannemen, stel die vraag dan ook niet.
Ik ben er ooit geweest. Had het niet willen missen, maar vond het tegelijk ook geen prettige plek om te zijn.
Star² schreef:
26-11-2018 17:36
Ja en dan gaan lopen miepen als ik zeg dat ze maar naar Spanje moet als ze zich niet in kan houden.
Beter gewoon op het schoolplein gaan staan van de plaatselijke scholengemeenschap.
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 17:22
Waarom haal je nou screendumps van een bug weg? Die willen jullie toch altijd hebben?

Ik gok alleen in het bugtopic. Vanuit hier doorsturen naar de TD is vast veel meer werk dan vanuit het bugtopic.
Pipistrello schreef:
26-11-2018 17:54
Ik gok alleen in het bugtopic. Vanuit hier doorsturen naar de TD is vast veel meer werk dan vanuit het bugtopic.
Ik kwam het daar net toevallig tegen.
Beetje fatsoenlijk zijn en dat melden is schijnbaar teveel gevraagd.
De ene keer moet zo’n melding namelijk hier en de andere keer weer op het bugtopic en de keer daarop weer op de mail.
-
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 26-11-2018 18:01
Reden: ërg off topic
0.00% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 17:12
Als mijn lg dit van me zou verwachten zou-ie een dikke vinger krijgen en ging ik wel op zoek naar iets anders. Je hebt toch ook nog je eigen eer hoog te houden?
Het is maar een stage-plek, he.
yasmijn schreef:
26-11-2018 16:17
Ik heb altijd het idee dat jij “solliciteert” naar de functie van junior mod.
Of je bent het al.
Dit. Glibberig
yasmijn schreef:
26-11-2018 18:06
Het is maar een stage-plek, he.
Welke studie dan? Communicatie is het overduidelijk niet, ict ook niet.
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 18:18
Toen ik nog studeerde had de opleiding 'speciale' stageplekken voor wat moeilijk plaatsbare leerlingen. Misschien zoiets?
Het-groepje schreef:
26-11-2018 18:26
Toen ik nog studeerde had de opleiding 'speciale' stageplekken voor wat moeilijk plaatsbare leerlingen. Misschien zoiets?
Maar welke opleiding dan?
Kukita-Del-Barrio schreef:
26-11-2018 18:17
Dit. Glibberig

Glibberig? Omdat ik niet altijd meega in het afzeiken van de moderators? Wat flauw.
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 18:28
horeca
RikM schreef:
26-11-2018 18:32
Glibberig? Omdat ik niet altijd meega in het afzeiken van de moderators? Wat flauw.
Eens, kinderachtig ook vooral.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 18:28
Nederlands. Maar ook bij een softe sector opleiding die ik heb gedaan. Kan alle kanten op.
Dit. Glibberig
Slechte poging tot rellen. :nooo:
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
26-11-2018 18:49
Eens, kinderachtig ook vooral.
En dit.
Life is short. Eat dessert first.
Dit. Glibberig
Doe niet zo mal.
Ik vind discussies verplaatsen naar napraat wel een goede oplossing, volgens mij is napraat daar ook voor (en voor maaktijdsuggesties natuurlijk, en om te miepen over de spelling van anderen).

Dingetje is alleen dat discussies over mods andere dingen zijn dat communicatie gericht op mods.

En verder is Sanoma natuurlijk een ideale plaats om te leren hoe je een online community moet managen. Je mag er eindeloos fouten maken en kúnt niet zakken omdat je geen begeleiding krijgt en je niet aan een visie of een beleid moet houden. Tegen de tijd dat je een klein beetje doorhebt wat je allemaal fout doet komt de nieuwe lichting.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Sylvana een hypocriete trut noemen omdat ze niet voor de joden opkomt, mag dat (op het Vivaforum)?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Nemaìn’ schreef:
26-11-2018 18:18
Communicatie. Heb het gezien in de advertenties.
MarindaH schreef:
26-11-2018 19:12
Sylvana een hypocriete trut noemen omdat ze niet voor de joden opkomt, mag dat (op het Vivaforum)?
het is weggehaald. maar missie gaat nog even door
na alle stront over sylvana wordt ze nu beschuldigd van antisemitisme

opmerkelijk net in eenvandaag ging het over het toenemende antisemitisme en de analyse was dat de “vrijheid van meningsuiting”, alles kunnen zeggen wat je wilt ook al kwets je daar mensen of groepen mee, waar de antisylvanisten en actueelvluchtelingenschrijvers zo prat op gaan, wordt gezien als de oorzaak van de dreiging en haat tegen Joden
yasmijn schreef:
26-11-2018 19:15
Communicatie. Heb het gezien in de advertenties.
Dat kan niet. Er is er geen een die fatsoenlijk kan communiceren. Of is het communiceren voor OLO’s?
S-Meds schreef:
26-11-2018 19:18
het is weggehaald. maar missie gaat nog even door
na alle stront over sylvana wordt ze nu beschuldigd van antisemitisme

opmerkelijk net in eenvandaag ging het over het toenemende antisemitisme en de analyse was dat de “vrijheid van meningsuiting”, alles kunnen zeggen wat je wilt ook al kwets je daar mensen of groepen mee, waar de antisylvanisten en actueelvluchtelingenschrijvers zo prat op gaan, wordt gezien als de oorzaak van de dreiging en haat tegen Joden

:bonk:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven