Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
fashionvictim schreef:
25-11-2018 22:00
Nou, daar was Heintje Davids weer, hoor. Wat een gezeik inmiddels hier zeg.
Ik neem maar vast weer afscheid
je weet het maar nooit met jou
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:15
'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'

En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.

:rofl:
Ik zit erover te denken om een ‘algemeen autochtonen topic deel 106’ te openen op Actueel. Kunnen we daar alle rare acties en criminele activiteiten van autochtonen kwijt.
bethweeter schreef:
25-11-2018 22:57
Ik zit erover te denken om een ‘algemeen autochtonen topic deel 106’ te openen op Actueel. Kunnen we daar alle rare acties en criminele activiteiten van autochtonen kwijt.
goed idee, want de kranten staan er vol mee. Nu.nl

Bart C. krijgt 20 maanden cel en tbs voor misbruik op kinderopvang in De Bilt

De 27-jarige Bart C. is dinsdag veroordeeld tot twintig maanden en tbs met voorwaarden voor het laten verrichten van ontuchtige handelingen door zeven kinderen. De man was werkzaam op kinderopvang Partou in De Bilt.

Pedagogisch medewerker C. heeft een bekentenis afgelegd in deze zaak. Al wijkt zijn verklaring wel af als het gaat om de omvang en de duur van het misbruik ten opzichte van de verdenking van het Openbaar Ministerie (OM). Het OM had tweeënhalf jaar en tbs met voorwaarden geëist. De straf valt onder andere lager uit omdat de rechtbank wil dat C. zo snel mogelijk aan zijn behandeling begint. De rechtbank besloot tot opleggen van tbs na het horen van drie deskundigen. Zij zeiden dat als C. geen verplichte behandeling onderging, hij zich zou onttrekken aan behandeling. Waarschijnlijk omdat hij zelf zou inschatten dat hij genezen was.”
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:15
'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'

En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.
Weggedastied! :proud:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Was dit er niet al?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Nieuw topic, altijd gezellig! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Napraat wordt het afvoerputje van het modtopic dus.
Star² schreef:
26-11-2018 14:48
Waarom nieuw?
''Duidelijkere regels'', aldus het oude topic. We zullen zien.
¡Apagando las luces!
ModeratorViva schreef:
26-11-2018 14:43
106/list_messages/431859]Napraattopic[/url].

Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Dit is niet waar.
:popcorn:
Marana-- schreef:
26-11-2018 14:50
Nieuwe regel toegevoegd aan de OP zie ik: Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.
Dat zal een gezellige warboel worden. Maargoed, beter dan de gum.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Pipistrello schreef:
26-11-2018 14:49
Napraat wordt het afvoerputje van het modtopic dus.

Ja, handige manier om de napraat ook te vernachelen.
Head* schreef:
26-11-2018 15:17
Ja, handige manier om de napraat ook te vernachelen.
De ultieme manier om van kritiek af te komen.
Waar kennen we dat toch van...
Als het hier niet mag waarom dan naar napraat? Gooi het gewoon weg, net zoals nu. Zit niemand op te wachten om dat geneuzel in napraat te lezen.
Het is altijd gericht aan de mods dus hoort echt niet op napraat en als het offtopic is, weg ermee, en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gaat toch nergens over, die berichten naar napraat...
Ze hopen vast doordat ze nu alle offtopic verplaatsen naar napraat dat het zo irritant wordt, dat de forummers maar hun muil houden om te verkomen dat alles in napraat terechtkomt.

Way to go mods. :cheer2:
Nouschi schreef:
26-11-2018 15:28
Als het hier niet mag waarom dan naar napraat? Gooi het gewoon weg, net zoals nu. Zit niemand op te wachten om dat geneuzel in napraat te lezen.
Het is altijd gericht aan de mods dus hoort echt niet op napraat en als het offtopic is, weg ermee, en klaar.

Maar dit inderdaad. Verplaatsen is bijzonder kinderachtig want zulke berichten horen ook niet in napraat. Slaat nergens op hoe dit forum tegenwoordig 'gerunt' wordt.
Dit is gewoon strategie. Veel critici van de moderators schrijven op de napraat, dus dat zal ze leren.
Ik vind het juist een prima oplossing. Er wordt in het CM-topic vaak nagepraat over beslissingen van de moderators. Die berichten zijn hier beter op hun plek. Beter hier dan dat ze verwijderd worden.
RikM schreef:
26-11-2018 16:05
Ik vind het juist een prima oplossing. Er wordt in het CM-topic vaak nagepraat over beslissingen van de moderators. Die berichten zijn hier beter op hun plek. Beter hier dan dat ze verwijderd worden.
Echt niet!
Ik had het in het vorige topic al gevraagd, maar daar krijg ik geen antwoord meer (en ik zie dat het nog gewoon als welkomsttekst staat):

Het verzoek om de ‘welkom op het Viva-forum’ tekst aan te passen.

Daar staat nu nog ‘van zwangerschappen tot actualiteiten en van de stoutste seksverhalen tot adviezen over vechtscheidingen; de VIVA community is er voor elkaar in goede en in slechte tijden, en bespreekt werkelijk alle onderwerpen die je maar bedenken kunt

Want dat is niet meer het geval hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
RikM schreef:
26-11-2018 16:05
Ik heb altijd het idee dat jij “solliciteert” naar de functie van junior mod.
Of je bent het al.
Er zit een verschil tussen napraten over iets en een dialoog aangaan over iets. In het modtopic willen mensen graag antwoorden en een discussie met mods aangaan. Dat is iets anders dan bespreken wat we van alles vinden.
ze helpen het mod topic naar de klote en de napraat gaat naar de kloten..het is steeds moeilijker te volgen waar het over gaat. :popcorn:
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 26-11-2018 16:24
0.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven