Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 19 november 2018 om 21:07
Die zou bij mij gelijk in de prullenbak verdwijnen.
maandag 19 november 2018 om 21:07
Ik wist niet dat Mevrouw Slocombe een poedel had. Volgens mij heeft ze het enkel over haar kittycat? *verwarring alom* U beloofde eerder dat uw poedel weer een forumleven zou krijgen!Betty_Slocombe schreef: ↑19-11-2018 20:42Betty. Of Gea Jagersma. Eigenlijk ben ik Barry, vrachtwagenchauffeur uit Alblasserdam en voorzitter van de Corry Koningsfanclub.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 19 november 2018 om 21:08

maandag 19 november 2018 om 21:11

maandag 19 november 2018 om 21:13
Dat zou zomaar kunnen, goede tip! Er zitten ook een paar hele gekke gaten in de c.v. Misschien had deze persoon niet gehoopt om uitgenodigd te wordenBetty_Slocombe schreef: ↑19-11-2018 21:04Nee, dat is een slechte brief. Misschien moet hij/zij solliciteren van het UWV.

maandag 19 november 2018 om 21:15
Die brief was bij mij linea recta naar de shredder gegaan. En slordig en veel te lang. Wat mij betreft geen gesprek waard voor een functie op dat niveau.*Labalade* schreef: ↑19-11-2018 21:10Nou dank dames! Ik heb me hardop afgevraagd waarom deze persoon is uitgenodigd.. ligt het gelukkig niet aan mij![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 19 november 2018 om 21:17
Welkom terugBetty_Slocombe schreef: ↑19-11-2018 20:05Op een vreedzame uitwisseling van genuanceerde standpunten dan maar.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 19 november 2018 om 21:21
Nou, precies wat ik dacht. (Overigens schrijft de sollicitant alsof hij momenteel wel een baan heeft, dus mogelijk is het toch geen UWV-sollicitatie. Dan vind ik het nog erger eigenlijk. Overal op internet kan je fatsoenlijke voorbeeldbrieven vinden).

maandag 19 november 2018 om 21:59
maandag 19 november 2018 om 22:01
Dank je Nouschi,
Ik begon me namelijk al af te vragen of ik zo'n fossiel ben dat ik als enige de stem van mijn oma hoor bij 'hoop, hopen, hopende'.
Ik vind het in ieder geval een soort afsluiter die erom vraagt door de pot gespoeld te worden.
Ik begon me namelijk al af te vragen of ik zo'n fossiel ben dat ik als enige de stem van mijn oma hoor bij 'hoop, hopen, hopende'.
Ik vind het in ieder geval een soort afsluiter die erom vraagt door de pot gespoeld te worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 november 2018 om 22:02
maar hij is dus wel op gesprek uitgenodigd?*Labalade* schreef: ↑19-11-2018 21:59
Maar gewoon, Ik hoop op een spoedige positieve reactie van uw kant, en kom mijn brief graag in een persoonlijk gesprek aan u toelichten. Zoiets. Dat is toch niet teveel gevraagd? En best hip. Het begint met Ik. Dat schijnt modern te zijn![]()
Ik zou dan in dat gesprek vragen waarom hij zo'n monsterlijke brief heeft geschreven

maandag 19 november 2018 om 22:04
ik vind dat je dan meteen druk legt, jouw brief moet spoedig worden afgehandeld. Hoezo? je kan in de advertentie zien hoe de procedure loopt. En brief toelichten, nee dat spreekt niet aan. Ik maak liever kennis met de kandidaat*Labalade* schreef: ↑19-11-2018 21:59![]()
In blije verwachting
Maar gewoon, Ik hoop op een spoedige positieve reactie van uw kant, en kom mijn brief graag in een persoonlijk gesprek aan u toelichten. Zoiets. Dat is toch niet teveel gevraagd? En best hip. Het begint met Ik. Dat schijnt modern te zijn![]()

maandag 19 november 2018 om 22:07
Hoe zou jij een brief graag afgesloten willen zien? Zelf zou ik niet schrijven dat ik graag kennis kom maken. Dan zou bij mij juist overkomen alsof ik denk dat ik de baan al heb?

maandag 19 november 2018 om 22:08
“ja en toen dacht ik, nee Hopende is geen goede afsluiter, dat ruikt teveel naar ontlasting. maar toen zag ik dat alinea 3 groter was dan 2. ik heb twee zinnen geschrapt en dat leek beter. Ja nu is mijn motivatie wel wat kort maar ja, je mag maar 1 aviertje tegenwoordig. De datum heb ik links staan en ik sloot af met doei maar wel in arial en vetgedrukt”
:Dank u voor de persoonlijke toelichting op uw brief. Waarom wilt u deze functie?”
:Dank u voor de persoonlijke toelichting op uw brief. Waarom wilt u deze functie?”

maandag 19 november 2018 om 22:08
Ja hij is al uitgenodigdPinda-Kaas schreef: ↑19-11-2018 22:02maar hij is dus wel op gesprek uitgenodigd?
Ik zou dan in dat gesprek vragen waarom hij zo'n monsterlijke brief heeft geschreven

maandag 19 november 2018 om 22:10
S-Meds schreef: ↑19-11-2018 22:08“ja en toen dacht ik, nee Hopende is geen goede afsluiter, dat ruikt teveel naar ontlasting. maar toen zag ik dat alinea 3 groter was dan 2. ik heb twee zinnen geschrapt en dat leek beter. Ja nu is mijn motivatie wel wat kort maar ja, je mag maar 1 aviertje tegenwoordig. De datum heb ik links staan en ik sloot af met doei maar wel in arial en vetgedrukt”