Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 november 2018 om 03:13
Fijne dromen! Ik ga nog even door met rennen op de pieper
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 27 november 2018 om 08:15
MarkSD schreef: ↑27-11-2018 01:06Ok. De vraag is hoe de beschuldiging werd geuit. Dat Sylvana de verdenking van antisemitisme op haar heeft in een deel van de publieke opinie, is al oud nieuws toch?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1754554 ... -jodenhaat
https://www.parool.nl/opinie/wilt-u-mee ... ~a4580348/
Wie noemde Pientje een misselijke trut? Zweren zullen er niet hoger van zijn geraakt, de sfeer ook niet.![]()
Ah ja, [edit: ik ga het eigenlijk niet herhalen] was het. Toegegeven, nogal een softe term op de actueelpijler. Mensen kunnen je blijkbaar enorm verrassen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dinsdag 27 november 2018 om 08:36
Pientje maakt wel vaker van die misselijkmakende opmerkingen. tegenwoordig zit ze in allerlei topics vreemde illegale praktijken goed te praten. Het verbaasd met dat ze nu pas een 24uurtje heeft.MarkSD schreef: ↑27-11-2018 01:06Ok. De vraag is hoe de beschuldiging werd geuit. Dat Sylvana de verdenking van antisemitisme op haar heeft in een deel van de publieke opinie, is al oud nieuws toch?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1754554 ... -jodenhaat
https://www.parool.nl/opinie/wilt-u-mee ... ~a4580348/
Wie noemde Pientje een misselijke trut? Zweren zullen er niet hoger van zijn geraakt, de sfeer ook niet.![]()
dinsdag 27 november 2018 om 09:23
Vanzai schreef: ↑26-11-2018 23:50Ik heb al meerdere malen aangeven dat de mod(s) zelf een van de grondregels uit de huisregels (het bieden van een veilige omgeving) met voeten treden met dit sanctiegedrag, maar uiteraard wordt daar niet op gereageerd.
Probeert zo’n mod zich dan niet voor te stellen hoe het is wanneer je elke keer dat je op het forum inlogt moet vrezen dat je zo’n ban-schermpje voor je neus krijgt wanneer je je post niet beperkt tot ‘ja TO, je hebt helemaal gelijk’?
Ach gossie.
Je hoeft hier niet te zijn hè. Als je je zó onveilig voelt, dan log je toch gewoon niet in?
Daarnaast, ik zit nu een jaar of twee op dit forum en ik heb nog nooit een ban of ook maar een waarschuwing gehad. Zou het heel misschien ook een klein beetje aan jezelf kunnen liggen?
dinsdag 27 november 2018 om 09:48
Je hebt gewoon nog geen vijanden.RikM schreef: ↑27-11-2018 09:23Ach gossie.![]()
Je hoeft hier niet te zijn hè. Als je je zó onveilig voelt, dan log je toch gewoon niet in?
Daarnaast, ik zit nu een jaar of twee op dit forum en ik heb nog nooit een ban of ook maar een waarschuwing gehad. Zou het heel misschien ook een klein beetje aan jezelf kunnen liggen?
dinsdag 27 november 2018 om 09:54
dinsdag 27 november 2018 om 10:02
Is niet haar eerste hoor. Er zijn ook al tig posts van haar gewist.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑27-11-2018 08:36Pientje maakt wel vaker van die misselijkmakende opmerkingen. tegenwoordig zit ze in allerlei topics vreemde illegale praktijken goed te praten. Het verbaasd met dat ze nu pas een 24uurtje heeft.
dinsdag 27 november 2018 om 10:05
Ik vind het nogal wat hoor. Sanoma heeft zich dat inderdaad ten doel gesteld en de miss doen vreselijk hun best om dat te realiseren. En in plaats van dat te waarderen zit jij alleen maar te klagen!
dinsdag 27 november 2018 om 10:06
GestaftRikM schreef: ↑27-11-2018 09:23Ach gossie.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 november 2018 om 10:08
Nou zeg.Het-groepje schreef: ↑27-11-2018 09:43Gestaft wegens 'wat haalt rikm nu weer in zijn malle hoofdje'.
dinsdag 27 november 2018 om 10:09
Echt? Ze staat qua politieke denkbeelden diametraal tegenover jou en Kuki, maar zie echt nooit uitzinnige posts van haar. Ja, ze formuleert scherp. Maar dat is niet verboden (toch?).Het-groepje schreef: ↑27-11-2018 10:02Is niet haar eerste hoor. Er zijn ook al tig posts van haar gewist.
Ik kreeg mijn laatste ban om te benoemen wat Trump 2 dagen later zou zeggen over grensbewaking. Dat vond ik ook erg bijzonder, zeker omdat ik het in een hele brede filosofische overdenking zei. (ga het natuurlijk niet herhalen, want die truc kennen we inmiddels wel).
dinsdag 27 november 2018 om 10:15
Gedeeltelijk, dat zeker. Maar er zijn een paar forummers die in de gaten gehouden worden door anderen (door actieve forummers of meelezers?) en als je maar vaak genoeg staft, volgt er natuurlijk af en toe een ban.RikM schreef: ↑27-11-2018 09:23Ach gossie.![]()
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 27 november 2018 om 10:32
[...]MarkSD schreef: ↑27-11-2018 10:09Echt? Ze staat qua politieke denkbeelden diametraal tegenover jou en Kuki, maar zie echt nooit uitzinnige posts van haar. Ja, ze formuleert scherp. Maar dat is niet verboden (toch?).
Ik kreeg mijn laatste ban om te benoemen wat Trump 2 dagen later zou zeggen over grensbewaking. Dat vond ik ook erg bijzonder, zeker omdat ik het in een hele brede filosofische overdenking zei. (ga het natuurlijk niet herhalen, want die truc kennen we inmiddels wel).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2018 13:28
Reden: Op de man
16.68% gewijzigd
dinsdag 27 november 2018 om 10:34
Moet ik hier serieus op reageren? Weer een voorbeeld dat als je bepaalde denkbeelden niet klakkeloos deelt, je allerlei onzin wordt aangewreven. En weer lekker 'op de man' wordt gespeeld.
Kennelijk een poging om een reactie uit te lokken die gestaft kan worden? Dat lukt niet meer.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2018 13:28
28.11% gewijzigd
dinsdag 27 november 2018 om 10:42
Ik heb jou nog nooit gestaft dus waar heb je het nou over? Ben jij weer het slachtoffer in deze...?MarkSD schreef: ↑27-11-2018 10:34Moet ik hier serieus op reageren? Weer een voorbeeld dat als je bepaalde denkbeelden niet klakkeloos deelt, je allerlei onzin wordt aangewreven. En weer lekker 'op de man' wordt gespeeld.
Kennelijk een poging om een reactie uit te lokken die gestaft kan worden? Dat lukt niet meer.
In ieder geval, ik ga die discussie hier niet aan met jou. Wanneer ik je weer eens betrap op het verspreiden van fake news en het posten van links die jouw theorieën juist onderuit haalt zal ik je in de betreffende topic WEER erop aanspreken.
dinsdag 27 november 2018 om 10:47
Er zijn bepaalde forumleden die expliciet hebben uitgesproken dat ze mij willen zien vertrekken.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑27-11-2018 10:42Ik heb jou nog nooit gestaft dus waar heb je het nou over? Ben jij weer het slachtoffer in deze...?![]()
In ieder geval, ik ga die discussie hier niet aan met jou. Wanneer ik je weer eens betrap op het verspreiden van fake news en het posten van links die jouw theorieën juist onderuit haalt zal ik je in de betreffende topic WEER erop aanspreken.![]()
Je mag mij overal op aanspreken. Het zou fijn zijn als je dan inhoudelijk reageert met onderbouwde stellingen.
Begin eerst maar eens met het uiteenzetten waarom ik mij zou bezondigen aan 'haatzaaien'. Succes.
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 10:49
6.98% gewijzigd
dinsdag 27 november 2018 om 10:48
Jeetje.MarkSD schreef: ↑27-11-2018 10:34Moet ik hier serieus op reageren? Weer een voorbeeld dat als je bepaalde denkbeelden niet klakkeloos deelt, je allerlei onzin wordt aangewreven. En weer lekker 'op de man' wordt gespeeld.
dinsdag 27 november 2018 om 10:53
MarkSD schreef: ↑27-11-2018 10:47Er zijn bepaalde forumleden die expliciet hebben uitgesproken dat ze mij willen zien vertrekken.
Je mag mij overal op aanspreken. Het zou fijn zijn als je dan inhoudelijk reageert met onderbouwde stellingen.
Begin eerst maar eens met het uiteenzetten waarom ik mij zou bezondigen aan 'haatzaaien'. Succes.
Get a room.