Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
strikjemetstippels schreef:
28-11-2018 20:49
Mods zouden gewoon alleen per DM moeten communiceren en niet in een topic.

En oh ja niet van een forum een safe space willen maken. Ik weet niet hoor maar ik vind het juist totaal niet feministisch om elk onaardig geluid meteen in de kiem te willen smoren want de sfeeeeeeer is dan niet positief.

Ik vind meningen verbieden en topic onderwerpen verbieden dan weer een kutsfeer.

Echt Viva doet net als of vrouwen tere zieltjes zijn. Zo kom je nooit eens verder dan lieflijk kirren over een nieuw haakpatroon.

Precies, dan nam ik wel een of ander Disneypark abonnement.
Boheme schreef:
28-11-2018 20:50
Man man man, Pipistrello een ban omdat ze de melding van haar waarschuwing kopieërde... :facepalm:

Je kunt maar een aanleiding zoeken als mod :facepalm:
Mods zouden gewoon alleen per DM moeten communiceren en niet in een topic.

En oh ja niet van een forum een safe space willen maken. Ik weet niet hoor maar ik vind het juist totaal niet feministisch om elk onaardig geluid meteen in de kiem te willen smoren want de sfeeeeeeer is dan niet positief.

Ik vind meningen verbieden en topic onderwerpen verbieden dan weer een kutsfeer.

Echt Viva doet net als of vrouwen tere zieltjes zijn. Zo kom je nooit eens verder dan lieflijk kirren over een nieuw haakpatroon.
Eensch :kneel:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Hetvrijewoord schreef:
28-11-2018 20:51
Precies, dan nam ik wel een of ander Disneypark abonnement.
Gewoon doen en dan Mickey een knal voor z'n kop geven.

:P
feow schreef:
28-11-2018 20:51
Jij bent gewoon jaloers omdat jij niet bovenaan staat.
:hug:
Eerst wel een beetje inderdaad, maar toen realiseerde ik me dat dat alleen maar is omdat hij lang niet zulke mooie bijnamen voor me verzinnen kan als de parodiëttes indertijd. Ik bedoel: LadyVolMetSnot of LabiaVolgestort, daar komt een man toch nooit overheen?
28-11-2018 20:53

Ik kan dat gewoon met woorden af.
Alhoewel Mickey niet praat bedenk ik mij nu... Dat wordt eenzijdig.

Wel weer interessant voor sommigen forummers: een soort echo kamer met Disney sausje.
the_Wicked_Witch schreef:
Je kunt maar een aanleiding zoeken als mod :facepalm:
Is wel vaker gebeurd en ik denk dat Pips dat ingecalculeerd heeft.

Stippelstrikje, je geeft zo wel heel veel privé-informatie weg hoor!
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hetvrijewoord schreef:
28-11-2018 20:56
Ik kan dat gewoon met woorden af.
Alhoewel Mickey niet praat bedenk ik mij nu... Dat wordt eenzijdig.

Wel weer interessant voor sommigen forummers: een soort echo kamer met Disney sausje.
En puppy's knuffelen tegen de stress.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
feow schreef:
28-11-2018 20:57
Stippelstrikje, je geeft zo wel heel veel privé-informatie weg hoor!
Afbeelding
:yes:

Die flapoor gaat vreemd bij het leven met allerlei exotische diersoorten (6)
Hetvrijewoord schreef:
De ban en stafjes fetisjisten hebben weer een overwinning geboekt.
Het zit jou wel hoog he :there:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Uiteindelijk werkt die roep om censuur altijd een keer tegen juist degene die het liefst van alles verbieden.

Die mensen zijn echter dusdanig simpel dat ze dat te laat door hebben.

Overigens geen idee meer waar ik dit post, wel graag een vreugdendansje als ik een ban krijg.
Gezellig.
Ik haat knuffelen en Disney.

Maar goed om te weten waar de bijzondere interesses liggen van sommige fijne......... ( ja je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn met de Mods van vandaag)
Hetvrijewoord schreef:
28-11-2018 20:59
Uiteindelijk werkt die roep om censuur altijd een keer tegen juist degene die het liefst van alles verbieden.

Die mensen zijn echter dusdanig simpel dat ze dat te laat door hebben.

Overigens geen idee meer waar ik dit post, wel graag een vreugdendansje als ik een ban krijg.
Dit ja.
Afbeelding
28-11-2018 21:01
Dit ja.
Afbeelding

:worship:
Wat een armoede. Van de geestelijke soort. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat de moderators zich nu toch een beetje schamen.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 21:04
Wat een armoede. Van de geestelijke soort. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat de moderators zich nu toch een beetje schamen.
Nou, ik denk eerder dat ze elkaar dwingend kussen en elkaar de kleren van het lijf scheuren omdat dat goed is voor je carrière. Behalve Petra KimP dan, die houdt angstvallig haar broekje aan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
charlottew88 schreef:
28-11-2018 20:58
Het zit jou wel hoog he :there:

Je voelt je aangesproken?
Zeg dat dan gewoon joh.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 21:04

Eens met je eerste 2 zinnen. In de derde verbaasde ik me over het woord moderators.

Wat een kinderachtig gedoe zeg, bah.
Star² schreef:
28-11-2018 20:28
[...]
Wat? 😂
Geen bijzonderheden
Marana-- schreef:
28-11-2018 21:15
Eens met je eerste 2 zinnen. In de derde verbaasde ik me over het woord moderators.

Wat een kinderachtig gedoe zeg, bah.
Ja, dat begrijp ik. Maar commentaar op de moderators is terecht en veilig. Ik probeer vriendschap te forceren door het creëren van een gemeenschappelijke vijand. Ik kijk wel of het werkt.
feow schreef:
28-11-2018 21:10
Nou, ik denk eerder dat ze elkaar dwingend kussen en elkaar de kleren van het lijf scheuren omdat dat goed is voor je carrière. Behalve Petra KimP dan, die houdt angstvallig haar broekje aan.
:proud:
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 21:20
Ja, dat begrijp ik. Maar commentaar op de moderators is terecht en veilig. Ik probeer vriendschap te forceren door het creëren van een gemeenschappelijke vijand. Ik kijk wel of het werkt.

oh ik hoef geen vrienden hier dan geloof ik :proud:

of ik slijm bij de mods, zo kan het ook gezien worden natuurlijk, hmmm
Zelfs op het zomerliefhebberstopic waar ik stamgast ben wordt gegumd 😂😂😂😂😂
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven