Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 november 2018 om 20:51
strikjemetstippels schreef: ↑28-11-2018 20:49Mods zouden gewoon alleen per DM moeten communiceren en niet in een topic.
En oh ja niet van een forum een safe space willen maken. Ik weet niet hoor maar ik vind het juist totaal niet feministisch om elk onaardig geluid meteen in de kiem te willen smoren want de sfeeeeeeer is dan niet positief.
Ik vind meningen verbieden en topic onderwerpen verbieden dan weer een kutsfeer.
Echt Viva doet net als of vrouwen tere zieltjes zijn. Zo kom je nooit eens verder dan lieflijk kirren over een nieuw haakpatroon.
Precies, dan nam ik wel een of ander Disneypark abonnement.
woensdag 28 november 2018 om 20:53
Eenschstrikjemetstippels schreef: ↑28-11-2018 20:49Mods zouden gewoon alleen per DM moeten communiceren en niet in een topic.
En oh ja niet van een forum een safe space willen maken. Ik weet niet hoor maar ik vind het juist totaal niet feministisch om elk onaardig geluid meteen in de kiem te willen smoren want de sfeeeeeeer is dan niet positief.
Ik vind meningen verbieden en topic onderwerpen verbieden dan weer een kutsfeer.
Echt Viva doet net als of vrouwen tere zieltjes zijn. Zo kom je nooit eens verder dan lieflijk kirren over een nieuw haakpatroon.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 28 november 2018 om 20:53
Gewoon doen en dan Mickey een knal voor z'n kop geven.Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 20:51Precies, dan nam ik wel een of ander Disneypark abonnement.
woensdag 28 november 2018 om 20:55
Eerst wel een beetje inderdaad, maar toen realiseerde ik me dat dat alleen maar is omdat hij lang niet zulke mooie bijnamen voor me verzinnen kan als de parodiëttes indertijd. Ik bedoel: LadyVolMetSnot of LabiaVolgestort, daar komt een man toch nooit overheen?
woensdag 28 november 2018 om 20:56
strikjemetstippels schreef: ↑28-11-2018 20:53Gewoon doen en dan Mickey een knal voor z'n kop geven.
![]()
Ik kan dat gewoon met woorden af.
Alhoewel Mickey niet praat bedenk ik mij nu... Dat wordt eenzijdig.
Wel weer interessant voor sommigen forummers: een soort echo kamer met Disney sausje.
woensdag 28 november 2018 om 20:56
Is wel vaker gebeurd en ik denk dat Pips dat ingecalculeerd heeft.
woensdag 28 november 2018 om 20:57
Stippelstrikje, je geeft zo wel heel veel privé-informatie weg hoor!strikjemetstippels schreef: ↑28-11-2018 20:53Gewoon doen en dan Mickey een knal voor z'n kop geven.
![]()
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 november 2018 om 20:58
En puppy's knuffelen tegen de stress.Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 20:56Ik kan dat gewoon met woorden af.
Alhoewel Mickey niet praat bedenk ik mij nu... Dat wordt eenzijdig.
Wel weer interessant voor sommigen forummers: een soort echo kamer met Disney sausje.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 28 november 2018 om 20:58
Het zit jou wel hoog heHetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 20:49De ban en stafjes fetisjisten hebben weer een overwinning geboekt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 november 2018 om 20:59
woensdag 28 november 2018 om 21:01
Dit ja.Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 20:59Uiteindelijk werkt die roep om censuur altijd een keer tegen juist degene die het liefst van alles verbieden.
Die mensen zijn echter dusdanig simpel dat ze dat te laat door hebben.
Overigens geen idee meer waar ik dit post, wel graag een vreugdendansje als ik een ban krijg.
woensdag 28 november 2018 om 21:10
Nou, ik denk eerder dat ze elkaar dwingend kussen en elkaar de kleren van het lijf scheuren omdat dat goed is voor je carrière. Behalve Petra KimP dan, die houdt angstvallig haar broekje aan.Betty_Slocombe schreef: ↑28-11-2018 21:04Wat een armoede. Van de geestelijke soort. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat de moderators zich nu toch een beetje schamen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 november 2018 om 21:13
Je voelt je aangesproken?
Zeg dat dan gewoon joh.
woensdag 28 november 2018 om 21:15
Betty_Slocombe schreef: ↑28-11-2018 21:04Wat een armoede. Van de geestelijke soort. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat de moderators zich nu toch een beetje schamen.
Eens met je eerste 2 zinnen. In de derde verbaasde ik me over het woord moderators.
Wat een kinderachtig gedoe zeg, bah.
woensdag 28 november 2018 om 21:20
Ja, dat begrijp ik. Maar commentaar op de moderators is terecht en veilig. Ik probeer vriendschap te forceren door het creëren van een gemeenschappelijke vijand. Ik kijk wel of het werkt.
woensdag 28 november 2018 om 21:23
Betty_Slocombe schreef: ↑28-11-2018 21:20Ja, dat begrijp ik. Maar commentaar op de moderators is terecht en veilig. Ik probeer vriendschap te forceren door het creëren van een gemeenschappelijke vijand. Ik kijk wel of het werkt.
oh ik hoef geen vrienden hier dan geloof ik
of ik slijm bij de mods, zo kan het ook gezien worden natuurlijk, hmmm