Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 10 december 2018 om 15:41
Ze staft zichzelf graag deze forumster.

maandag 10 december 2018 om 15:50
ik denk de persoon die mij beschuldigde van bans willen aannaaien maar ondertussen stiekem alles van mij is gaan staffen.

maandag 10 december 2018 om 15:51
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑10-12-2018 15:50ik denk de persoon die mij beschuldigde van bans willen aannaaien maar ondertussen stiekem alles van mij is gaan staffen.
![]()

maandag 10 december 2018 om 15:58
Je mist een aluhoedje.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑10-12-2018 15:50ik denk de persoon die mij beschuldigde van bans willen aannaaien maar ondertussen stiekem alles van mij is gaan staffen.
![]()
¡Apagando las luces!

maandag 10 december 2018 om 16:24
Hahahahhihihihihi.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑10-12-2018 14:23wacht... jij dacht dat de naam van DMM felicia is ofzo hahaha![]()
je kent de uitspraak "bye felicia " niet ??![]()
Godzijdank prentedeer ik niet dat ik alles (beter) weet.
Weet je wat echt ontzettend dom is? Mensen uitlachen als ze een vergissing maken of iets verkeerd begrepen hebben.
Dat is pas echt armoe in je hoofd.
Maar hee dat verbaasd me in dit geval dan weer helemaal niks.
Voor de rest ben jij een zuigerd en een rellert, wees er maar trots op

maandag 10 december 2018 om 16:41
MwahahaAnyco schreef: ↑10-12-2018 16:24Hahahahhihihihihi.
Godzijdank prentedeer ik niet dat ik alles (beter) weet.
Weet je wat echt ontzettend dom is? Mensen uitlachen als ze een vergissing maken of iets verkeerd begrepen hebben.
Dat is pas echt armoe in je hoofd.
Maar hee dat verbaasd me in dit geval dan weer helemaal niks.
Voor de rest ben jij een zuigerd en een rellert, wees er maar trots op![]()

maandag 10 december 2018 om 16:55
Ik vind het niet grappig hoor, @Anyco heeft gewoon gelijk. Use some self reflection.

maandag 10 december 2018 om 17:23
Recept please!DuchessMeganMarkle schreef: ↑10-12-2018 17:01Ik heb lekker Surinaamse Bami met zure komkommer gemaakt en een mango chutney.