Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 9 december 2018 om 23:18
Koffie, een kopstoot en een zak pepermunt.
Hoop ik.
Hoewel de redactie waarschijnlijk van een verschrompelde wortel al hitsig wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 10 december 2018 om 08:43

maandag 10 december 2018 om 09:00
Head, wat spannend! Succes!!Head* schreef: ↑10-12-2018 08:43Ik zou wel een bouvier willen. Of een herdershond.
Of, liever nog......de baan waarvoor ik vandaag ga bellen en een brief schrijven. Echt op mijn lijf geschreven. Nu maar hopen dat de werkgever me ziet zitten en niet gelijk mijn brief aan de kant schuift wegens "te oud". Duimen jullie voor me?

maandag 10 december 2018 om 09:04
Nare ervaring, zeg! Van grote honden moet ik niks hebben, vooral niet als ze ook nog springen. Hun kop vlak voor mijn gezicht vind ik niks.*Labalade* schreef: ↑10-12-2018 08:59Ik ben ooit in mijn gezicht gebeten door zo’n kreng. Lief en schattig woef woef, Ja aai maar hoor hij doet niks... HAP! Sindsdien hou ik alleen nog maar van grote honden.
Ik houd het meest van katten.

maandag 10 december 2018 om 09:05
maandag 10 december 2018 om 09:39
Head* schreef: ↑10-12-2018 08:43Ik zou wel een bouvier willen. Of een herdershond.
Of, liever nog......de baan waarvoor ik vandaag ga bellen en een brief schrijven. Echt op mijn lijf geschreven. Nu maar hopen dat de werkgever me ziet zitten en niet gelijk mijn brief aan de kant schuift wegens "te oud". Duimen jullie voor me?