Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
09-01-2019 18:47
Nah, ik vond jou nou net de ultieme paardenmanenvlechtmoeder.
Ik haat paarden, dat komt omdat ik zelf een paard ben. Ik duld geen concurrentie.
Betty_Slocombe schreef:
09-01-2019 18:55
Ik haat paarden, dat komt omdat ik zelf een paard ben. Ik duld geen concurrentie.

:there:
Betty_Slocombe schreef:
09-01-2019 18:55
Hihihi
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
09-01-2019 18:58
Hihihi

https://youtu.be/ZQOYOuSWywA
feow schreef:
09-01-2019 18:58
Hihihi
Ksst. Anders geen nieuwe biks.

Man, man, man. Ik vind het weer niet veel soeps op het forum.
Ik ben een nieuw soort discriminatie op het spoor: voor oude dikke mensen die vliegen!
Probeer maar eens een handbagage koffer te vullen met winterkleding maat 46! En een cup f bh!! XL onderbroeken!
ONRECHT!
Mensen met kleine kleertjes en weinig make up en haar producten nodig hebben voordeel!
Ik ga uit nijd met mijn dikke reet wijdbeens zitten!! Revolutie!!!
Manlief schreef:
09-01-2019 17:50
Accomplished.

Ik meende er goed aan te doen ze juist openbaar te stellen, zodat anderen er ook wat aan hebben.

Alle vragen zijn inmiddels per mail beantwoord, fast, loud and clear. Waarom dat niet gewoon via het forum kon, is mij 'n raadsel. Best nuttig dit even te weten.
.
Het-groepje schreef:
09-01-2019 19:14
Ik ben een nieuw soort discriminatie op het spoor: voor oude dikke mensen die vliegen!
Probeer maar eens een handbagage koffer te vullen met winterkleding maat 46! En een cup f bh!! XL onderbroeken!
ONRECHT!
Mensen met kleine kleertjes en weinig make up en haar producten nodig hebben voordeel!
Geloof mij, dikke mensen moeten gewoon altijd naar de Canarische Eilanden. We kunnen het niet helpen, het is voorbestemd zo.
Het-groepje schreef:
ONRECHT!

:rofl:

Ik ga in juni daarom met een XXL koffer. Nog even kijken waar ik die extra kosten voor bagage bijboeken kan verhalen.

In augustus nog een keer vakantie maar dan met de auto, dus lekker volproppen. Jammer dat ik een auto heb voor petite mensjes en ik allesbehalve petite ben :biggrin:
Manlief schreef:
09-01-2019 19:22
Alle vragen zijn inmiddels per mail beantwoord, fast, loud and clear. Waarom dat niet gewoon via het forum kon, is mij 'n raadsel. Best nuttig dit even te weten.

Jammer dat alleen jij de antwoorden dan krijgt. Ik wil ze ook weten en ik denk nog heel veel meer forummers.
Maar dat is dan geheim ofzo.
Betty_Slocombe schreef:
09-01-2019 19:26
Geloof mij, dikke mensen moeten gewoon altijd naar de Canarische Eilanden. We kunnen het niet helpen, het is voorbestemd zo.
Jaaa en dan fulltime in bikini. En die kun je onder je kleding aan!
Pipistrello schreef:
09-01-2019 19:59
:rofl:

Ik ga in juni daarom met een XXL koffer. Nog even kijken waar ik die extra kosten voor bagage bijboeken kan verhalen.

In augustus nog een keer vakantie maar dan met de auto, dus lekker volproppen. Jammer dat ik een auto heb voor petite mensjes en ik allesbehalve petite ben :biggrin:
In juni ga ik ook maar met koffer inderdaad.
Ik heb me nu laten leiden door een miniscule collega die alleen met handbagage daar langer gaat verblijven. Die roept dat er in de handbagage 4 truien en een spijkerbroek past. Ik ben echt zo'n dom schaap.
Het-groepje schreef:
09-01-2019 20:41
Jaaa en dan fulltime in bikini. En die kun je onder je kleding aan!
Sowieso kun je ook de Hugo-Brandt-Corstius-methode kiezen (ik las dat eens in een interview met zijn dochter): gewoon alle kleren die je mee wilt nemen over elkaar aantrekken in het vliegtuig.
Ik zag net op Fok! dat een oud topic omhooggehaald is. Daarin worden wat Viva dames flink afgebrand. (misschien oud nieuws hoor)

https://forum.fok.nl/topic/2407056/1/25

Ik vind het stiekem wel vermakelijk. Als iemand weet dat je op Viva bv Lady Voldemort heet maar in het dagelijks leven bv Greetje en je gaat diegenes forumberichten lezen, kan je zien hoe vaak diegene zichzelf eigenlijk tegenspreekt en anderen afzijkt.

Star
Solomio
MoirenPhae
yasmijn
enn
_enkie_

Ehh wat zijn dit voor namen xD
Sneue Fokkertjes.
Lachen om 'Vivavrouwtjes' die zo'n leeg en dom leven hebben als huisvrouw? En wat doen zij? Op Viva lezen om te zien wat die huisvrouwtjes met een kort, pittig kapsel schrijven. Fantastisch. :rofl:
Life is short. Eat dessert first.
Niet echt spannend. Daarnaast ben ik niet onder de indruk van de Fokkers in dat topic, al zeggen ze erg intelligent te zijn.
Betty_Slocombe schreef:
09-01-2019 18:41
Ik vind manen veel interessanter dan mannen. Tenzij het om paarden gaat, dan ga ik liever iets anders doen.
Ik was ook enigszins verbaasd dat jij ineens verstand leek te hebben van mannen...... :biggrin:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hi Jayden2010

Wel gezellie, zo interforumcontact.
Such fun!1
Ik pinkte een traantje van trots weg toen ik werd genoemd als grote ergernis. I'm! Famous!
(Of misschien wel een ander groepje maar who cares!)
Het-groepje schreef:
09-01-2019 21:22
Ik pinkte een traantje van trots weg toen ik werd genoemd als grote ergernis. I'm! Famous!
(Of misschien wel een ander groepje maar who cares!)
:yes:
Het-groepje schreef:
ONRECHT!
Moet je ook nog lang zijn en schoenmaat 45 hebben.......
Heb je 2 koffers nodig.

David Dunning
Solomio schreef:
09-01-2019 21:18
Ik was ook enigszins verbaasd dat jij ineens verstand leek te hebben van mannen...... :biggrin:
Ja, dat zou ik niet van mezelf durven beweren. Behalve als die man toevallig Goethe is, dan.
Solomio schreef:
09-01-2019 21:24
Moet je ook nog lang zijn en schoenmaat 45 hebben.......
Heb je 2 koffers nodig.
Afbeelding
prada schreef:
09-01-2019 20:59
Ik zag net op Fok! dat een oud topic omhooggehaald is. Daarin worden wat Viva dames flink afgebrand. (misschien oud nieuws hoor)

https://forum.fok.nl/topic/2407056/1/25

Ik vind het stiekem wel vermakelijk. Als iemand weet dat je op Viva bv Lady Voldemort heet maar in het dagelijks leven bv Greetje en je gaat diegenes forumberichten lezen, kan je zien hoe vaak diegene zichzelf eigenlijk tegenspreekt en anderen afzijkt.

Star
Solomio
MoirenPhae
yasmijn
enn
_enkie_

Ehh wat zijn dit voor namen xD
Genoemd op FOK, wat een eer.

Jammer dat mijn pittige rode kapsel inmiddels vervangen is door een bruin kapsel van onbestemde lengte.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven