Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoe hebben we elkaar kunnen mislopen :)

Wat vind je van de Ramones, Dead Kennedy’s, Big Black, Black Flag etc?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:19
Hoe hebben we elkaar kunnen mislopen :)

Wat vind je van de Ramones, Dead Kennedy’s, Big Black, Black Flag etc?
Hmm dat vond ik minder. Van punk vond ik vooral het uiterlijk heel mooi, moet ik eerlijk zeggen.
Zag vandaag wel een foto van henry rollins en herkende hem gelijk, vond ik een vreemde man. Heel intens, maar zei soms wel zinnige dingen.
Head* schreef:
21-12-2018 21:23
Hmm dat vond ik minder. Van punk vond ik vooral het uiterlijk heel mooi, moet ik eerlijk zeggen.
Zag vandaag wel een foto van henry rollins en herkende hem gelijk, vond ik een vreemde man. Heel intens, maar zei soms wel zinnige dingen.
Ik hield van de woede in die muziek, intens, agressief. Zo precies het goede antwoord op de hippies waar mijn ouders vandaan kwamen :)
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:26
Ik hield van de woede in die muziek, intens, agressief. Zo precies het goede antwoord op de hippies waar mijn ouders vandaan kwamen :)
Haha, dat kan ik me voorstellen. Ik hield van wat sombere muziek waar je lekker in kunt zwelgen. Of die je meeneemt in je fantasie. Vaak ook muziek waarin ik mijn emoties kwijt kon. Voor boosheid was dat later wat meer. Pantera enzo.
Head* schreef:
21-12-2018 21:29
Haha, dat kan ik me voorstellen. Ik hield van wat sombere muziek waar je lekker in kunt zwelgen. Of die je meeneemt in je fantasie. Vaak ook muziek waarin ik mijn emoties kwijt kon. Voor boosheid was dat later wat meer. Pantera enzo.
Ja, later ben ik dingen als Metallica wel gaan waarderen, maar dat was estetischer. Punk was vooral rauw, en alles wat mijn ouders haatten :)
(Dead Kennedys)
Head* schreef:
21-12-2018 20:27
Ah, vrijdagavond muziekjesavond. Nu nog een Prince fan erbij en we zijn compleet.

Ik luister naar A Forest van The Cure op dit moment.
Prince met Mary J Blige:
https://youtu.be/2i9mvr4V8A8
:heart:

Vond The Cure in de jaren tachtig ook leuk. Ik had geen zwart, maar wel getoupeerd haar
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:35
Ja, later ben ik dingen als Metallica wel gaan waarderen, maar dat was estetischer. Punk was vooral rauw, en alles wat mijn ouders haatten :)
Dat was het zeker.
Als je jonger bent kan muziek zoveel betekenis hebben en zo intens zijn.
Mooi is dat.
Het heeft me door veel moeilijke momenten geholpen. En veel genot gegeven. Dat doet het nu nog.
Head* schreef:
21-12-2018 21:42
Dat was het zeker.
Als je jonger bent kan muziek zoveel betekenis hebben en zo intens zijn.
Mooi is dat.
Het heeft me door veel moeilijke momenten geholpen. En veel genot gegeven. Dat doet het nu nog.
Absoluut. Muziek, later kwamen daar voor mij wiskunde, computers en poëzie bij, en tenslotte beeldende kunst, filosofie en theologie. Al die abstracte, puur menselijke expressies van het onuitspreekbare. De wereld zou verrekt kaal zijn zonder
(Dead Kennedys)
Metallica, Pearl Jam, Creed, Linkin Park, Slipknot, Alice Cooper, Iron Maiden, AC/DC, Megadeth en dan vergeet ik er nog veel, denk ik.

De goede, oude tijd. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
21-12-2018 21:50
Metallica, Pearl Jam, Creed, Linkin Park, Slipknot, Alice Cooper, Iron Maiden, AC/DC, Megadeth en dan vergeet ik er nog veel, denk ik.

Ergens had ik in jou nooit een hardrocker verwacht :heart:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:52
Ergens had ik in jou nooit een hardrocker verwacht :heart:
Dat snap ik. Fantastisch was het! Nou ja, nu nog eigenlijk. ;-))
JollyRider schreef:
Absoluut. Muziek, later kwamen daar voor mij wiskunde, computers en poëzie bij, en tenslotte beeldende kunst, filosofie en theologie. Al die abstracte, puur menselijke expressies van het onuitspreekbare. De wereld zou verrekt kaal zijn zonder
Voor mij: muziek, beeldende kunst en dan voornamelijk schilderkunst. En ik maak ook connectie met het onuitspreekbare in de natuur. Dan zit er geen menselijke tussenkomst bij, maar is voor mij heel puur.
doornroosje9 schreef:

Ouwe rocker :-D :applause:
Ik hou van stilte.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
21-12-2018 22:05
Ik hou van stilte.
Ik ook. Behalve als ik auto rijd.
Eigenlijk wel ja!
Punk is niet helemáál mijn ding, hardrock vind ik tof, en veel metal ook. Inderdaad Creed en Linkin Park, en ik was een tijd heul gothic (vandaar ook Veljanov :flirting: ). In mijn metal-tijd zat ik meer in de christelijke hoek (ja, dat bestaat!), dus Antestor, Morphia (die hebben allebei nummers die ik nog steeds geweldig vind), Stryper en Tourniquet voor de lekker foute trashmetal ... En ok, nog een iets dan, luisteren op eigen risico, want deze keer zonder rekening te houden met tere oren. https://www.youtube.com/watch?v=jJBilEWQmco
Nemaìn’ schreef:
21-12-2018 22:06
Ik ook. Behalve als ik auto rijd.
Yep, vooral dan. Het kan niet hard genoeg.
Solomio schreef:
Ik hou van stilte.

Ik ook, afgewisseld met muziek. :)
doornroosje9 schreef:
21-12-2018 22:06
Yep, vooral dan. Het kan niet hard genoeg.
Oh, dat d`n weer wel.
Solomio schreef:
Ik hou van stilte.
Het is een zeldzaamheid, is me opgevallen. Ik heb mensen gezien die het nog geen dag volhouden, heel bizar als je er zelf wel van houdt. Echte stilte vind ik heerlijk, dagen achter elkaar als het kan. Maar het kn maar weinig, jammer genoeg.
(Dead Kennedys)
Ik ook wel weer, vooral bij het autorijden. Hoewel ik vroegah vaak bovenstaande muziek aanhad. Heel stom, want je gaat er harder van rijden ... Gelukkig nooit een ongeluk of boete gehad.
Bij mij is het idd het één of het ander. Ofwel heel stil ofwel muziek echt hard. Meestal in de auto.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
21-12-2018 22:09
Ik ook wel weer, vooral bij het autorijden. Hoewel ik vroegah vaak bovenstaande muziek aanhad. Heel stom, want je gaat er harder van rijden ... Gelukkig nooit een ongeluk of boete gehad.
Cruise Control. ;-D
He, ik had een alto die nog een handmatige choke had. Cruise control, wasda? :proud:
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
21-12-2018 22:11
He, ik had een alto die nog een handmatige choke had. Cruise control, wasda? :proud:
Snelheidsregelaar. Heel handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven