Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Linkin Park :heart:
Ja, blijkbaar mag je niet herhalen wat ***** roepen tegen kankerpatienten tegen die *****.

Dan moet jij banken en die ****** niet.

Denk dat de mods echt een steekje of 2 miljoen los hebben zitten. En de staffert ook. Echt sneu.

Dus tot over een maand. :hello: :bye:

Maar check Mike Shinoda, is echt de moeite waard.
Lucifer2018 schreef:
22-12-2018 19:12
Ja, blijkbaar mag je niet herhalen wat ***** roepen tegen kankerpatienten tegen die *****.

Denk dat de mods echt een steekje of 2 miljoen los hebben zitten. En de staffert ook. Echt sneu.

Zal hem eens opzoeken. Enne.........ik ga even geen gedag zeggen, ga ervan uit de je niet gelijk weer geband wordt!
Head* schreef:
22-12-2018 13:07
Yes! Van 1 t/m 4 januari de nieuwe Luther bij bbc.
Jaaaaaaaaaaa!!!
Lucifer2018 schreef:
22-12-2018 19:12

Jij wenste iemand de ergste vorm van kanker toe.
Niet zo raar dat je dan geband wordt.
Yasna schreef:
22-12-2018 21:19
Jij wenste iemand de ergste vorm van kanker toe.
Niet zo raar dat je dan geband wordt.
Och. Moeilijk he lezen. :bye:
Ik zou maar oppassen als ik jou was Lucifer voor je het weet heb je een perma aan je broek. Je hebt nogal wat fans die je maar al te graag willen straffen.
DuchessMeganMarkle schreef:
22-12-2018 21:38
Ik zou maar oppassen als ik jou was Lucifer voor je het weet heb je een perma aan je broek. Je hebt nogal wat fans die je maar al te graag willen straffen.
Dat zijn mijn fans niet hoor, die staffen gewoon iedereen graag.

En ik ga zeker niet oppassen. Maar bedankt voor je tip.
Ik heb het niet gelezen allemaal, maar ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat Lucifer iemand oprecht kanker toewenst.
Lady*Voldemort schreef:
22-12-2018 21:40
Ik heb het niet gelezen allemaal, maar ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat Lucifer iemand oprecht kanker toewenst.
Dat denk ik ook niet.
Lady*Voldemort schreef:
Stond er ook niet.

Maar ik was echt heel boos op die trol die de wel echt zieke forumster aan het pesten was. Of voor iedereen die geliefden hebben verloren aan kanker.

Was me wel een weekje waard.
Wat een kerst gestress zeg, dit jaar. Ik host geen etentjes dit jaar, alleen mijn verjaardag :cheer2:
Ik zit lekker aan glas Bordeaux. Lekker met een sigaretje erbij.
22-12-2018 21:49
Ik zit lekker aan glas Bordeaux. Lekker met een sigaretje erbij.
Geniet ervan. Ik heb een fijn kaasplankje en limo.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lucifer2018 schreef:
22-12-2018 21:45
Stond er ook niet.

Maar ik was echt heel boos op die trol die de wel echt zieke forumster aan het pesten was. Of voor iedereen die geliefden hebben verloren aan kanker.

Was me wel een weekje waard.
Dat gevoel ken ik ja, dat het je dat bannetje meer dan waard is geweest :proud:

Al blijft het natuurlijk stom dat de 'mods' niet verder lezen dan het stafje lang is.
Wij hossen niet met kerst.
Kia•Ora schreef:
22-12-2018 21:52
Geniet ervan. Ik heb een fijn kaasplankje en limo.
Limo bij een kaasplankje? Is het lekker?
Hosselen ook niet trouwens.
22-12-2018 21:56
Limo bij een kaasplankje? Is het lekker?
Ja, smaakt best :proud: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nemaìn’ schreef:
22-12-2018 21:57
Hosselen ook niet trouwens.
Haha, hosselen betekent de boel bijelkaar schrapen. Straattaal.
22-12-2018 21:59
Neuh, iets andere betekenis wel, maar idd straattaal.
22-12-2018 21:59
Niks nieuws onder de zon hoor. Was in de jaren zeventig/tachtig al in zwang onder drugsverslaafden die de dag doorbrachten met centjes 'verdienen' voor hun dagelijkse portie geestverruimende middelen.
Lady*Voldemort schreef:
22-12-2018 22:06
Niks nieuws onder de zon hoor. Was in de jaren zeventig/tachtig al in zwang onder drugsverslaafden die de dag doorbrachten met centjes 'verdienen' voor hun dagelijkse portie geestverruimende middelen.
Dit. Het betekent iets regelen. Dat iets is dan vaak drugs, drank, geld of een wapen.
Lady*Voldemort schreef:

Was ook niet zo. Alleen een paar mensen met moeite met begrijpend lezen (iig de mod en de staffer) snapten dat niet.
Pipistrello schreef:
22-12-2018 22:30
Was ook niet zo. Alleen een paar mensen met moeite met begrijpend lezen (iig de mod en de staffer) snapten dat niet.
Ik twijfelde ook niet hoor, ik had het tegen ene Yasna die er blijkbaar anders over dacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven