Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 24 december 2018 om 19:34
Ik hou niet zo van lief.
Echt, met twee kleine kinderen naar Bali, dan is toch de enig zinnige vraag: Waarom in godsnaam?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 24 december 2018 om 19:40
Ja precies. En net wat ik zei, Bali is het nieuwe Benidorm. Niks mis mee maar om daar nu 20 uur voor in het vliegtuig te gaan zitten? En een twee jarige peuter met jetlag. Moet er niet aan dénken.
maandag 24 december 2018 om 19:41
Ik moet er zonder peuter al niet aan denken.the_Wicked_Witch schreef: ↑24-12-2018 19:40Ja precies. En net wat ik zei, Bali is het nieuwe Benidorm. Niks mis mee maar om daar nu 20 uur voor in het vliegtuig te gaan zitten? En een twee jarige peuter met jetlag. Moet er niet aan dénken.
David Dunning
David Dunning

maandag 24 december 2018 om 20:56
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, tenzij het familiebezoek of een heel bijzondere rondreis betreft. Maar ik wil ook niet naar Frankrijk, of een Center Parcshuisje, alleen maar omdat ik kinderen heb.
Het liefst ga ik altijd naar Oostenrijk. Of Malta. Of een Canarisch Eiland. Maar goed, hier is het ook mooi.
Het liefst ga ik altijd naar Oostenrijk. Of Malta. Of een Canarisch Eiland. Maar goed, hier is het ook mooi.

maandag 24 december 2018 om 23:00
maandag 24 december 2018 om 23:11
Jij wil graag met die koters al die uren in een vliegtuig zitten?redbulletje schreef: ↑24-12-2018 23:00Waarom niet? Mooi eiland hoor! Al schijnt het wel 'n flink pak toeristischer te zijn geworden dan 25 jaar geleden, maar ja, wat is dat niet?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

maandag 24 december 2018 om 23:19
Je moet als volwassene ook nog je eigen keuzes maken ipv in 'n center parks te gaan zitten tussen allemaal van die hysterische gezinnen. Die vliegreis is uiteindelijk maar 'n klein onderdeel van je reis/vakantie en niet alle kinderen krijsen 10 uur lang alles bij elkaar. Ik heb er relatief weinig last van gehad tijdens mijn lange vluchten, ondanks dat ik vast vele malen gevoeliger reageer op kindergeluiden dan jullie allemaal bij elkaar.

dinsdag 25 december 2018 om 00:15
Je hebt pb
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 25 december 2018 om 00:21
RB je blijft me verbazenredbulletje schreef: ↑24-12-2018 23:19Je moet als volwassene ook nog je eigen keuzes maken ipv in 'n center parks te gaan zitten tussen allemaal van die hysterische gezinnen. Die vliegreis is uiteindelijk maar 'n klein onderdeel van je reis/vakantie en niet alle kinderen krijsen 10 uur lang alles bij elkaar. Ik heb er relatief weinig last van gehad tijdens mijn lange vluchten, ondanks dat ik vast vele malen gevoeliger reageer op kindergeluiden dan jullie allemaal bij elkaar.

Een zebra is geen paard met strepen
dinsdag 25 december 2018 om 00:43
Ik had willen mopperen over het forum. Dat deze kerst geen glans heeft.redbulletje schreef: ↑24-12-2018 23:19Je moet als volwassene ook nog je eigen keuzes maken ipv in 'n center parks te gaan zitten tussen allemaal van die hysterische gezinnen. Die vliegreis is uiteindelijk maar 'n klein onderdeel van je reis/vakantie en niet alle kinderen krijsen 10 uur lang alles bij elkaar. Ik heb er relatief weinig last van gehad tijdens mijn lange vluchten, ondanks dat ik vast vele malen gevoeliger reageer op kindergeluiden dan jullie allemaal bij elkaar.
Maar dat ga ik niet doen.
Wat mooi Bulletje.
Fijne kerst!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 25 december 2018 om 07:24
Haha, met 2 kinderen?redbulletje schreef: ↑24-12-2018 23:00Waarom niet? Mooi eiland hoor! Al schijnt het wel 'n flink pak toeristischer te zijn geworden dan 25 jaar geleden, maar ja, wat is dat niet?
Daarbij: als je naar een mooi eiland wil kun je ook naar Schiermonnikoog.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 25 december 2018 om 07:24
Ahhhhhhh, die.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑24-12-2018 22:57Gevonden
kinderen/2-jaar-en-niks-eten-echt-bijna ... ges/433979
David Dunning
David Dunning
dinsdag 25 december 2018 om 07:26
En wat heeft een kind van 2 aan zo'n reis?redbulletje schreef: ↑24-12-2018 23:19Je moet als volwassene ook nog je eigen keuzes maken ipv in 'n center parks te gaan zitten tussen allemaal van die hysterische gezinnen. Die vliegreis is uiteindelijk maar 'n klein onderdeel van je reis/vakantie en niet alle kinderen krijsen 10 uur lang alles bij elkaar. Ik heb er relatief weinig last van gehad tijdens mijn lange vluchten, ondanks dat ik vast vele malen gevoeliger reageer op kindergeluiden dan jullie allemaal bij elkaar.
Buiten natuurlijk het feit dat ik ook niet begrijp dat volwassenen zo'n reis willen maken.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 25 december 2018 om 09:50
Ik heb natuurlijk nog geen 200 posts, dus dan maar zo. Fijne kerstdagen!
https://media.giphy.com/media/5hIJUt1GLRs3e/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/5hIJUt1GLRs3e/giphy.gif