Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
24-12-2018 19:32
Ik heet dan ook niet the Sweet Witch :proud:
Ik hou niet zo van lief.

Echt, met twee kleine kinderen naar Bali, dan is toch de enig zinnige vraag: Waarom in godsnaam?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
24-12-2018 19:34
Ik hou niet zo van lief.

Echt, met twee kleine kinderen naar Bali, dan is toch de enig zinnige vraag: Waarom in godsnaam?

Ja precies. En net wat ik zei, Bali is het nieuwe Benidorm. Niks mis mee maar om daar nu 20 uur voor in het vliegtuig te gaan zitten? En een twee jarige peuter met jetlag. Moet er niet aan dénken.
the_Wicked_Witch schreef:
24-12-2018 19:40
Ja precies. En net wat ik zei, Bali is het nieuwe Benidorm. Niks mis mee maar om daar nu 20 uur voor in het vliegtuig te gaan zitten? En een twee jarige peuter met jetlag. Moet er niet aan dénken.
Ik moet er zonder peuter al niet aan denken.

David Dunning
Solomio schreef:
24-12-2018 19:41
Ik moet er zonder peuter al niet aan denken.

:HA:
.
anoniem_361578 wijzigde dit bericht op 24-12-2018 21:18
0.00% gewijzigd
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, tenzij het familiebezoek of een heel bijzondere rondreis betreft. Maar ik wil ook niet naar Frankrijk, of een Center Parcshuisje, alleen maar omdat ik kinderen heb.
Het liefst ga ik altijd naar Oostenrijk. Of Malta. Of een Canarisch Eiland. Maar goed, hier is het ook mooi.
Ja, Oostenrijk :heart: Of Ierland, of Engeland, maar ik heb geen ervaring hoe handig dat is met kleine kinderen ;-D
En inderdaad, welk topic? Ik kan nergens een topictitel met eierdooiers vinden :cry:
Gevonden
kinderen/2-jaar-en-niks-eten-echt-bijna ... ges/433979
Solomio schreef:
24-12-2018 19:34
Ik hou niet zo van lief.

Waarom niet? Mooi eiland hoor! Al schijnt het wel 'n flink pak toeristischer te zijn geworden dan 25 jaar geleden, maar ja, wat is dat niet?
redbulletje schreef:
24-12-2018 23:00
Waarom niet? Mooi eiland hoor! Al schijnt het wel 'n flink pak toeristischer te zijn geworden dan 25 jaar geleden, maar ja, wat is dat niet?
Jij wil graag met die koters al die uren in een vliegtuig zitten?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Dat wat Kia zegt was ik ook aan het denken ... 'Ga ik nou écht Redbulletje vertellen dat het, los van dat je het als ouder niet moet willen voor je kinderen, waarschijnlijk intens gemeen is voor de andere passagiers?'
Je moet als volwassene ook nog je eigen keuzes maken ipv in 'n center parks te gaan zitten tussen allemaal van die hysterische gezinnen. Die vliegreis is uiteindelijk maar 'n klein onderdeel van je reis/vakantie en niet alle kinderen krijsen 10 uur lang alles bij elkaar. Ik heb er relatief weinig last van gehad tijdens mijn lange vluchten, ondanks dat ik vast vele malen gevoeliger reageer op kindergeluiden dan jullie allemaal bij elkaar.
Ik hou van CenterParcs, en ga in de zomer voor het eerst naar een camping in Frankrijk.
Ik vond het huisje met zwembad vorig jaar in een warm land vlakbij het strand ideaal maar de kinderen misten andere kinderen.
Dus tja.
Ik ben benieuwd.
Ana_Isabel** schreef:
24-12-2018 18:57
Je hebt pb
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
redbulletje schreef:
24-12-2018 23:19
Je moet als volwassene ook nog je eigen keuzes maken ipv in 'n center parks te gaan zitten tussen allemaal van die hysterische gezinnen. Die vliegreis is uiteindelijk maar 'n klein onderdeel van je reis/vakantie en niet alle kinderen krijsen 10 uur lang alles bij elkaar. Ik heb er relatief weinig last van gehad tijdens mijn lange vluchten, ondanks dat ik vast vele malen gevoeliger reageer op kindergeluiden dan jullie allemaal bij elkaar.
RB je blijft me verbazen :heart:
Een zebra is geen paard met strepen
redbulletje schreef:
Ik had willen mopperen over het forum. Dat deze kerst geen glans heeft.

Maar dat ga ik niet doen.
Wat mooi Bulletje.

Fijne kerst!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
redbulletje schreef:
24-12-2018 23:00
Haha, met 2 kinderen?

Daarbij: als je naar een mooi eiland wil kun je ook naar Schiermonnikoog.

David Dunning
Ahhhhhhh, die.

David Dunning
redbulletje schreef:
En wat heeft een kind van 2 aan zo'n reis?
Buiten natuurlijk het feit dat ik ook niet begrijp dat volwassenen zo'n reis willen maken.

David Dunning
Jamaarhoe schreef:
25-12-2018 00:21
RB je blijft me verbazen :heart:
Huh?

David Dunning
Afbeelding
Afbeelding
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Fijne Kerstdagen! :lips:
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb natuurlijk nog geen 200 posts, dus dan maar zo. Fijne kerstdagen!

https://media.giphy.com/media/5hIJUt1GLRs3e/giphy.gif
Ik wens iedereen vooral snelle kerstdagen.
Dat het maar snel voorbij is.

Afbeelding

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven