Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 22:32
Precies de reden waarom ik me niet laat bezwangeren.
Nou ja, ik zou best nog eens een kindje willen. Maar dan om nog eens lekker mijn buggy als stormram te kunnen gebruiken in drukke winkels. Heerlijk was dat.
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 22:32
Precies de reden waarom ik me niet laat bezwangeren.
Opletten! Je zit wel op Viva en daar is door de pil en spiraal heen niet ongebruikelijk. Dus beiden een knoopje en condoom gebruiken!

Rot voor je vrouw. Ik heb zelf geen enkele ervaring met depressies lucky me. Wel met onwenselijke omstandigheden en heftige emoties. En ook daar kan ik een ander niet in 'adviseren'. Als puntje bij paaltje komt, dan sta je daar en moet je 'iets'. :hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
29-12-2018 22:45
Nou ja, ik zou best nog eens een kindje willen. Maar dan om nog eens lekker mijn buggy als stormram te kunnen gebruiken in drukke winkels. Heerlijk was dat.
Al eens een rollator overwogen?
Lady*Voldemort schreef:
29-12-2018 22:45
:D Daar heb ik in de loop der tijd gelukkig een aantal 'leenkinderen' voor gekregen! Wel de lust niet de last. Stom dat ik nu zo oud ben dat de jongste van mijn vrienden ook alweer 5 is en die buggy nogal belachelijk is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
29-12-2018 22:50
:D Daar heb ik in de loop der tijd gelukkig een aantal 'leenkinderen' voor gekregen! Wel de lust niet de last. Stom dat ik nu zo oud ben dat de jongste van mijn vrienden ook alweer 5 is en die buggy nogal belachelijk is.
Er komt vast binnenkort weer een kleine purk die je daarvoor mag gebruiken ;) .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 22:49
-
:biggrin: :biggrin: Daar kun je ook best mee "rammen"!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Oudblond schreef:
29-12-2018 22:48
Opletten! Je zit wel op Viva en daar is door de pil en spiraal heen niet ongebruikelijk. Dus beiden een knoopje en condoom gebruiken!

Rot voor je vrouw. Ik heb zelf geen enkele ervaring met depressies lucky me. Wel met onwenselijke omstandigheden en heftige emoties. En ook daar kan ik een ander niet in 'adviseren'. Als puntje bij paaltje komt, dan sta je daar en moet je 'iets'. :hug:
Weet je, ik hoef geen advies en knuffels laten me ontzettend ongemakkelijk voelen (niet lullig bedoeld). Ik kan net zoals de helft van de psychepijler een janktopic openen over hoe zwaar het allemaal is, of gewoon maar proberen ergens nog een beetje de humor van in te zien.
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 22:49
Die heb ik al staan (van de kringloop) maar de wieltjes piepen zo en ik vergeet steeds maar kruipolie te kopen.

Maar mijn dochter heeft nu al anderhalf jaar verkering met één en dezelfde jongen, dus wie weet kan ik binnen afzienbare tijd alsnog los.
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 23:03
Weet je, ik hoef geen advies en knuffels laten me ontzettend ongemakkelijk voelen (niet lullig bedoeld). Ik kan net zoals de helft van de psychepijler een janktopic openen over hoe zwaar het allemaal is, of gewoon maar proberen ergens nog een beetje de humor van in te zien.
-Ik denk dat de meeste forummers jou ook wel kennen en weten dat je geen "knuffeltante" bent :biggrin: . Soms wil ik je ook een virtuele knuffel geven.....maar ik kijk wel uit! :-o :biggrin:
Lady*Voldemort schreef:
29-12-2018 23:19
Die heb ik al staan (van de kringloop) maar de wieltjes piepen zo en ik vergeet steeds maar kruipolie te kopen.

Maar mijn dochter heeft nu al anderhalf jaar verkering met één en dezelfde jongen, dus wie weet kan ik binnen afzienbare tijd alsnog los.
Je hebt haar wel aan de pil gezet toch? Anders wordt het niks.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lady*Voldemort schreef:

Even W40 in de wielen, anders verraad je jezelf. En de pil verstoppen natuurlijk.
Alixane schreef:
-Ik denk dat de meeste forummers jou ook wel kennen en weten dat je geen "knuffeltante" bent :biggrin: . Soms wil ik je ook een virtuele knuffel geven.....maar ik kijk wel uit! :-o :biggrin:
:)
Ik lees steeds ‘kdv gestolen’.
Ik knuffel iedereen ook zij die niet willen
:hug:
10.000 euro is vrij weinig voor een bruiloft :woa:
Nemaìn’ schreef:
30-12-2018 00:55
helemaal gestoord inderdaad
Deze heb ik nog nooit gehoord: "herbronnen". Echt, waar halen ze die termen toch allemaal vandaan?
_Inkie_ schreef:
29-12-2018 23:41
Ik knuffel iedereen ook zij die niet willen
:hug:
Dat onderschrift van jou lijkt toch een kern van waarheid te bevatten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nemaìn’ schreef:
En dan nog de begrafenis.......

David Dunning
Alixane schreef:
30-12-2018 01:39
Deze heb ik nog nooit gehoord: "herbronnen". Echt, waar halen ze die termen toch allemaal vandaan?

:pukey:

Ik ben een man en zelfs ik droog er spontaan van op.
Alixane schreef:
30-12-2018 01:39
Zeker iemand die in een nutteloze management functie zijn tijd uitzit.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Aha.
Solomio schreef:
30-12-2018 07:13
En dan nog de begrafenis.......
Dan krijg je een gouwen kist?
Nemaìn’ schreef:
30-12-2018 13:42
Dan krijg je een gouwen kist?
Niet als je al je spaargeld hebt uitgegeven aan je bruiloft.

David Dunning
Nemaìn’ schreef:
“Voor minder dan 30 mille kom ik mijn bedstee niet uit liefste”
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven