Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 31 december 2018 om 20:49
maandag 31 december 2018 om 20:59
Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 20:32Jezus, dat ouwe kutstrandhuis staat op 31
De wereld loopt op zijn eind.
![]()
Woehaha, ik hoorde hem voorbijkomen en moest meteen aan het forum denken.
Niet gedacht dat ie überhaupt in de top 2000 terecht zou komen
maandag 31 december 2018 om 21:00
maandag 31 december 2018 om 21:01
Ik vind dat nummer van Claudia de Breij anders ook werkelijk zo wanstaltig. Ik snap niet waarom dat zoveel stemmen trekt.
Theo Maassen heeft er een mooi stukje over gemaakt.
https://m.youtube.com/watch?v=HLYgY6RYrUo
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 21:03
28.19% gewijzigd
maandag 31 december 2018 om 21:02
Nu maar hopen dat dit het goeie strandhuis is wat in de hens staat. Haus am See zou ik toch wel heul erg vinden dat af te zien fikken.Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 20:32Jezus, dat ouwe kutstrandhuis staat op 31
De wereld loopt op zijn eind.
![]()
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 31 december 2018 om 21:04
Fragolisa schreef: ↑31-12-2018 21:01Ik vind dat nummer van Claudia de Breij anders ook werkelijk zo wanstaltig. Ik snap niet waarom dat zoveel stemmen trekt.
Eens, Ik vind haar sowieso helemaal niet leuk of grappig.
maandag 31 december 2018 om 21:05
Daar was een tijd geleden een aktie voor toch, via social media, om daar massaal op te stemmen? Toen dat Pokemon Go zo'n rage was.
Op diezelfde manier stond One van Metallica jarenlang op 1; dat was een aktie van Henk Westbroek die destijds een heavy metal-programma had op de radio.
maandag 31 december 2018 om 21:08
RikM schreef: ↑31-12-2018 21:05Daar was een tijd geleden een aktie voor toch, via social media, om daar massaal op te stemmen? Toen dat Pokemon Go zo'n rage was.
Op diezelfde manier stond One van Metallica jarenlang op 1; dat was een aktie van Henk Westbroek die destijds een heavy metal-programma had op de radio.
Ja maar dat snap ik nog, dat zit gewoon goed in elkaar en daarnaast is de unheimische clip fantastisch.
maandag 31 december 2018 om 21:13
Dat verbaast me dat je dat niet kent. Diner for one? Komt om 23:35 weer op NDR. Duurt niet lang, echt kijken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 31 december 2018 om 21:14
Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 21:12Oh jee, het is nog niet eens twaalf uur en de wettelijk verplichte (en goedgekeurde) pijlenstandaard is nu al naar zijn grootje. Dat worden dus toch bierflesjes straks, gelukkig heb ik er nog een paar.
Mag dat tegenwoordig niet meer in een fles???
maandag 31 december 2018 om 21:14
Wij hebben er twee, wil je er eentje hebben?Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 21:12Oh jee, het is nog niet eens twaalf uur en de wettelijk verplichte (en goedgekeurde) pijlenstandaard is nu al naar zijn grootje. Dat worden dus toch bierflesjes straks, gelukkig heb ik er nog een paar.
¡Apagando las luces!
maandag 31 december 2018 om 21:18
maandag 31 december 2018 om 21:19
Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 21:17Nee joh, je mag hier niks meer. Dochter wilde laatst sterretjes kopen bij Appie en tot haar stomme verbazing zat daar een 18+ signaal op bij de zelfscan![]()
O fer fecks sake, dat is categorie 1 dus dat mag mijn ongeboren en onverwekte derde kind nog afsteken.
maandag 31 december 2018 om 21:20
Nou ja, gelukkig hebben we Claudia inmiddels weer achter de rug. Zoon heeft maar een stevig moppie hard core opgezet om haar te overstemmen, we hadden ook wel rotjes kunnen doen maar dan wordt het helemaal zo'n kale boel straks.