Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 5 januari 2019 om 00:54
Goskolere zeg ik zeg alleen dat ze een bon heeft gekregen....
mafklappers met hun ‘uitgevaardigd’. Doe effe normaal zeg; we zitten op een forum en maak jezelf niet zo belachelijk als forum.
Ik ben weer weg hier.
mafklappers met hun ‘uitgevaardigd’. Doe effe normaal zeg; we zitten op een forum en maak jezelf niet zo belachelijk als forum.
Ik ben weer weg hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 januari 2019 om 00:59
Is er een waarschuwing naar jou uitgevaardigd?
Volledig terecht natuurlijk.
Forummers krijgen bannen, geen bonnen.
Dus.
Foei.
Maar de rest van je bericht is logisch, leesbaar en volgbaar. En zonder blij 'vanaf nú gaat het écht goed!'
Tja, dat is abracadabra voor ons superteam.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 5 januari 2019 om 06:30
Uit de reacties kan ik opmaken dat ze hier deelde hoe in krom Nederlands gecommuniceerd werd door de mods.Calamitycat schreef: ↑05-01-2019 00:04Nemain een weekban![]()
Heb het bericht dat gewist is niet gezien, was even een was in de machine doen.
Ik vind bannen soms terecht.
Vandaag is niet soms.
Ik zou zo graag eens face-to-face mer zo'n mod willen praten.
Vast aardige mensjes, vol goede bedoelingen.
Maar totaal verward inmiddels.
Met een lijstje namen van forummers die extra in de gaten gehouden moeten worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 januari 2019 om 09:37
Terzijde, waarom bestaat beschamende domheid niet? Ik zou het echt een plus vinde als schaamte sommige mensen zou afremmen in het etaleren van hun domheid. Maar ja, ik vermoed dat ik dat beter voor me kan houden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 09:40
Natuurlijk bestaat beschamende domheid wel. Alleen is die zelden beschamend voor degene zich zou moeten schamen, des te meer voor de mensen die het moeten aanhorenJollyRider schreef: ↑05-01-2019 09:37Terzijde, waarom bestaat beschamende domheid niet? Ik zou het echt een plus vinde als schaamte sommige mensen zou afremmen in het etaleren van hun domheid. Maar ja, ik vermoed dat ik dat beter voor me kan houden.
zaterdag 5 januari 2019 om 09:42
Dat bedoel ik

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 09:43
Misschien wel, maar ben het wel met je eens. Dat je dommig geboren bent, kan je misschien niet veel aan doen, maar waarom het zo etaleren en anderen ermee lastig vallen? Maar mijn moeder zei altijd: 'Ach, ze weten nu eenmaal niet beter'. Mijn moeder was een wijze vrouw.JollyRider schreef: ↑05-01-2019 09:37Terzijde, waarom bestaat beschamende domheid niet? Ik zou het echt een plus vinde als schaamte sommige mensen zou afremmen in het etaleren van hun domheid. Maar ja, ik vermoed dat ik dat beter voor me kan houden.
zaterdag 5 januari 2019 om 09:51
Ik heb slecht nieuws voor je.JollyRider schreef: ↑05-01-2019 09:37Terzijde, waarom bestaat beschamende domheid niet? Ik zou het echt een plus vinde als schaamte sommige mensen zou afremmen in het etaleren van hun domheid. Maar ja, ik vermoed dat ik dat beter voor me kan houden.
Bij de meeste mensen werkt dit al zo.
*Gaat nu snel kijken of jij in geschiedenisetalagetopic niet juist schreef dat je je nooit moet schamen voor je onwetendheid (ja, dat is iets anders dan dom)*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 5 januari 2019 om 09:56
Plus dat iedereen de ánder dom vindt.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 januari 2019 om 10:08
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 09:37Terzijde, waarom bestaat beschamende domheid niet? Ik zou het echt een plus vinde als schaamte sommige mensen zou afremmen in het etaleren van hun domheid. Maar ja, ik vermoed dat ik dat beter voor me kan houden.
Er zullen maar heeeeel weinig mensen zijn die van zichzelf zeggen dat ze dom zijn. Dan kunnen ze zich er ook niet voor schamen.

zaterdag 5 januari 2019 om 10:14

zaterdag 5 januari 2019 om 10:29
Nog erger, ik vind niet eens dat je je moet schamen voor gebrek aan intelligentie. Mijn moeite zit vooral met mensen die hun domheid superieur vinden aan mensen die wel weten waar ze het over hebben, de deskundigen-haat die tegenwoordig zo populair is.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 5 januari 2019 om 10:29
Volgens mij heeft dat vooral te maken met het beeld dat je je ooit gevormd hebt van hoe iemand is als ie 50 is. En je voldoet niet aan je beeld.Head* schreef: ↑05-01-2019 10:14Binnenkort word ik 50. En ik vind dat het echt nergens op slaat. Het klinkt zo volwassen en gewichtig en totaal niet passend bij mij en mijn leven. Volgens mij hebben mijn ouders toen ik klein was stiekem een paar keer 2 jaren geteld ipv 1 en ben ik eigenlijk pas 43 ofzo.![]()
Beeld bijstellen dus.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 januari 2019 om 10:30
Ik geloof niet in wetenschap...................JollyRider schreef: ↑05-01-2019 10:29Nog erger, ik vind niet eens dat je je moet schamen voor gebrek aan intelligentie. Mijn moeite zit vooral met mensen die hun domheid superieur vinden aan mensen die wel weten waar ze het over hebben, de deskundigen-haat die tegenwoordig zo populair is.
Dat is mss wel de meest schokkende uitspraak die ik hier gelezen heb.
solomio wijzigde dit bericht op 05-01-2019 10:31
0.67% gewijzigd
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 januari 2019 om 10:31
zaterdag 5 januari 2019 om 10:31