Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 5 januari 2019 om 16:31
the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 15:54Nee hoor. Ik wil graag een duidelijk antwoord, van degene waaraan ik de vraag stel.
Je hébt een duidelijk antwoord gehad: de community manager is het aanspreekpunt voor wat betreft het forum. Als je het niet eens bent met haar handelen of dat van haar team, dan kun je dat met haar bespreken.
Maar blijkbaar beviel het antwoord je niet?

zaterdag 5 januari 2019 om 16:36
Ik heb er toch altijd zo de schijt aan dat als je met iemand in gesprek bent of je vraagt iemand iets dat een ander er dan doorheen blaat en zich er tegenaan bemoeit.
Meestal is dat mijn ene collega met de schreeuwstem die denkt dat ze alle wijsheid in pacht heeft en zich overal mee moet bemoeien..zonder haar komt het niet goed ofzo.
En dat zie ik nu ook weer op het modtopic gebeuren. Een gerichte vraag aan Viva en alle betwetertjes bemoeien zich
Meestal is dat mijn ene collega met de schreeuwstem die denkt dat ze alle wijsheid in pacht heeft en zich overal mee moet bemoeien..zonder haar komt het niet goed ofzo.
En dat zie ik nu ook weer op het modtopic gebeuren. Een gerichte vraag aan Viva en alle betwetertjes bemoeien zich

zaterdag 5 januari 2019 om 16:39
Serieus, waar bemoeien jij en Jolly je mee?
Ik vraag iets aan het modteam, niet aan jullie. Als ik een vraag aan jullie heb stel ik die wel in de napraat.

zaterdag 5 januari 2019 om 16:41
Het is weekend. Je bent aan t zeiken. Ga wat leuks doen.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:39Serieus, waar bemoeien jij en Jolly je mee?
Ik vraag iets aan het modteam, niet aan jullie. Als ik een vraag aan jullie heb stel ik die wel in de napraat.

zaterdag 5 januari 2019 om 16:41
Precies.Pipistrello schreef: ↑05-01-2019 16:36Ik heb er toch altijd zo de schijt aan dat als je met iemand in gesprek bent of je vraagt iemand iets dat een ander er dan doorheen blaat en zich er tegenaan bemoeit.
En dat zie ik nu ook weer op het modtopic gebeuren. Een gerichte vraag aan Viva en alle betwetertjes bemoeien zich![]()
En blijkbaar geldt dat dan niet als off-topic. Gek genoeg.
zaterdag 5 januari 2019 om 16:42
En andere betwetertjes gaan daar dan weer over zeuren. Het is toch watPipistrello schreef: ↑05-01-2019 16:36Ik heb er toch altijd zo de schijt aan dat als je met iemand in gesprek bent of je vraagt iemand iets dat een ander er dan doorheen blaat en zich er tegenaan bemoeit.
En dat zie ik nu ook weer op het modtopic gebeuren. Een gerichte vraag aan Viva en alle betwetertjes bemoeien zich![]()
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 16:43
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑05-01-2019 16:41Het is weekend. Je bent aan t zeiken. Ga wat leuks doen.
Ook dat maak ik toch écht zelf uit.

zaterdag 5 januari 2019 om 16:44
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 16:42En andere betwetertjes gaan daar dan weer over zeuren. Het is toch wat
Leuk hè? Allemaal meningen, op een forum.
zaterdag 5 januari 2019 om 16:46
Je stelt een vraag, maar niet om een antwoord op die vraag te krijgen. Want het eerste antwoord bevalt je niet, bij het tweede antwoord ga je mekkeren over de bron van het antwoord.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:39Serieus, waar bemoeien jij en Jolly je mee?
Als je op zoek zou zijn naar de informatie waar je om zegt te vragen, zou het irrelevant zijn wie het antwoord geeft.
De werkelijkheid is kennelijk dat je een ander doel hebt met je vraag. Ook al is dat nogal doorzichtig word je vrij venijnig als je daar op gewezen wordt.
Mag hoor, maar niet klagen als je opzetje mislukt.m
Oh, en je weet dat dit een forum is he? Je had je vraag kunnen mailen, maar je hebt kennelijk liever meelezers. Mits ze je opzetje niet benoemen.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 05-01-2019 16:48
9.31% gewijzigd
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 16:48
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 16:46Je stelt een vraag, maar niet om een antwoord op die vraag te krijgen. Want het eerste antwoord bevalt je niet, bij het tweede antwoord ga je mekkeren over de bron van het antwoord.
Als je op zoek zou zijn naar de informatie waar je om zegt te vragen, zou heg irrelevant zijn wie het antwoord geeft.
De werkelijkheid is kennelijk dat je een ander doel hebt met je vraag. Ook al is dat nogal doorzichtig word he vrij venijnig als je daar op gewezen wordt.
Mag hoor, maar niet klagen als je opzetje mislukt.
Echt, je doet allerlei aannames. Bemoei je er gewoon niet mee man.
zaterdag 5 januari 2019 om 16:49
Ik doe geen enkele aanname en bemoei me nergens mee. Je stelde een vraag op een forum, niet via mail, en ik gaf antwoord. Daarna deed ik niets anders dan beschrijven wat ik zie.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:48Echt, je doet allerlei aannames. Bemoei je er gewoon niet mee man.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 16:51
Jij wilde toch toeschouwers?the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:48Echt, je doet allerlei aannames. Bemoei je er gewoon niet mee man.
Je wilde toch transparantie schreef je? Dan moet je accepteren dat op een openbare forum andere lezers zich ermee gaan bemoeien. Anders moet je gewoon mailen !
zaterdag 5 januari 2019 om 16:51
Oh je snapt het dus wel. Inderdaad, als je niet zo graag publiek had gehad, had je de mods kunnen mailen. Maar als mensen reageren moet dat ineens aan jouw voorwaarden voldoen.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 5 januari 2019 om 16:52
“Iemand”the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:51Heel bijzonder ook dat iemand meent zowel voor mij als voor de mods te kunnen spreken.
Dapper hoor
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 16:54
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 16:51Oh je snapt het dus wel. Inderdaad, als je niet zo graag publiek had gehad, had je de mods kunnen mailen. Maar als mensen reageren moet dat ineens aan jouw voorwaarden voldoen.
Welnee. Maar enfin, ik laat jou en je wedstrijdje ver pissen even voor wat het is ok?
zaterdag 5 januari 2019 om 16:55
Ik betwijfel het.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:54Welnee. Maar enfin, ik laat jou en je wedstrijdje ver pissen even voor wat het is ok?
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 16:56
Zoals ik al zei, ik ben met de mods in gesprek, niet met jou.

zaterdag 5 januari 2019 om 16:57
Wat ik alleen niet begrijp is dat mensen die discussie aan (proberen te) gaan op het modtopic.
Ik lees daar niet eens, omdat ik niet geïnteresseerd ben in wie er op anoniem gaat of welk topic gesloten mag worden.
Ik bedenk nooit dat mensen daar daadwerkelijk het beleid ter discussie stellen.
Dat kan hier, op napraat, of per mail, waar je dan schijnbaar soms wel en soms geen antwoord op krijgt. Ik krijg altijd antwoord, maar ja, dat verdien ik blijkbaar.
Ik lees daar niet eens, omdat ik niet geïnteresseerd ben in wie er op anoniem gaat of welk topic gesloten mag worden.
Ik bedenk nooit dat mensen daar daadwerkelijk het beleid ter discussie stellen.
Dat kan hier, op napraat, of per mail, waar je dan schijnbaar soms wel en soms geen antwoord op krijgt. Ik krijg altijd antwoord, maar ja, dat verdien ik blijkbaar.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 januari 2019 om 17:01
Maar mijn twijfel blijkt nu al terechtthe_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 16:56Zoals ik al zei, ik ben met de mods in gesprek, niet met jou.![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 17:04
Koop een lolly en ga het vieren zou ik zeggen. Het is een hele prestatie om de intenties van iemand die je niet kent dmv het geschreven woord te kunnen duiden.
zaterdag 5 januari 2019 om 17:10
Niet als iemand zich schriftelijk zo helder weet uit te drukken als jij. Complimenten!the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:04Koop een lolly en ga het vieren zou ik zeggen. Het is een hele prestatie om de intenties van iemand die je niet kent dmv het geschreven woord te kunnen duiden.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)