Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 5 januari 2019 om 12:25
Meestal ben ik het met je eens, maar in dit geval niet.
Ik word ook vaak enorm kriegel van dat gehakketak op de mods hier, maar als ik mod was zou ik toch eens gaan kijken of er mss een kern van waarheid in zit.
Transparantie en duidelijkheid mis ik wel hier.
Het had mij trouwens ook kunnen overkomen, dat ik zo'n krom zinnetje uit mijn waarschuwing hier naar toe had gekopieerd.
Omdat dat verder niet inhoudelijk is, maar wel iets zegt over 'het niveau'.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 januari 2019 om 12:27
Je kunt erover blijven vragen/zeuren maar ook gewoon niet constant in het modtopic gaan zitten en gewoon forummen. Scheelt een stuk, echt!the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 12:25Het is belachelijk om bans uit te delen voor kritische vragen. Zelf huisregels verzinnen zonder te communiceren ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 5 januari 2019 om 12:33
Maakt niks uit. Als het transparanter zou zijn krijg je nóg meer discussie in het modtopic. Is in het verleden wel gebleken. Het is zoals het is, een kut TD, geen open gesprek mogelijk met de mod of CM en klaar. Take it or leave it.Solomio schreef: ↑05-01-2019 12:25Meestal ben ik het met je eens, maar in dit geval niet.
Ik word ook vaak enorm kriegel van dat gehakketak op de mods hier, maar als ik mod was zou ik toch eens gaan kijken of er mss een kern van waarheid in zit.
Transparantie en duidelijkheid mis ik wel hier.
Het had mij trouwens ook kunnen overkomen, dat ik zo'n krom zinnetje uit mijn waarschuwing hier naar toe had gekopieerd.
Omdat dat verder niet inhoudelijk is, maar wel iets zegt over 'het niveau'.
Dat gezeik erover vind ik echt veel en veel storender dan het hele beleid. Het zijn altijd dezelfden die zeiken, en altijd over hetzelfde ook nog. Echt heel vermoeiend. Ik houd er ook weer over op want mijn mening is ook wel duidelijk zo langzamerhand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 januari 2019 om 12:34
Doen ze niet. De huisregels zijn ruim, maar de mods blijven daar netjes binnen. Dat een aantal mensen, vooral actief in Napraat en met inhoudsloos chagrijn verkondigen dat het vroeger zo geweldig was, vindt dat de normen van de mods anders zouden moeten zijn zal best, maar het gedrag van de mods is zowel binnen de huisregels als prima voorspelbaar. Als je geen ban wil en je emoties een beetje in bedwang hebt, krijg je geen ban.
Eerlijk gezegd vind ik de mods ongelofelijk tolerant verdraagzaam naar de zeikerds die er een levenswerk van lijken te maken de mods onderuit te halen.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 05-01-2019 12:35
4.19% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 5 januari 2019 om 12:35
Vind ik wat anders uiteraard

zaterdag 5 januari 2019 om 12:36
De wonderen zijn de wereld nog niet uit want ik ben het een keer he-le-maal met je eens!JollyRider schreef: ↑05-01-2019 12:34Doen ze niet. De huisregels zijn ruim, maar de mods blijven daar netjes binnen. Dat een aantal mensen, vooral actief in Napraat en met inhoudsloos chagrijn verkondigen dat het vroeger zo geweldig was, vindt dat de normen van de mods anders zouden moeten zijn zal best, maar het gedrag van de mods is zowel binnen de huisregels als prima voorspelbaar. Als je geen ban wil en je emoties een beetje in bedwang hebt, krijg je geen ban.
Eerlijk gezegd vind ik de mods ongelofelijk tolerant verdraagzaam naar de zeikerds die er een levenswerk van lijken te maken de mods onderuit te halen.
zaterdag 5 januari 2019 om 12:38
Eigenlijk ben ik het hiermee eens, alleen vandaag ff niet.Nouschi schreef: ↑05-01-2019 12:33Maakt niks uit. Als het transparanter zou zijn krijg je nóg meer discussie in het modtopic. Is in het verleden wel gebleken. Het is zoals het is, een kut TD, geen open gesprek mogelijk met de mod of CM en klaar. Take it or leave it.
Dat gezeik erover vind ik echt veel en veel storender dan het hele beleid. Het zijn altijd dezelfden die zeiken, en altijd over hetzelfde ook nog. Echt heel vermoeiend. Ik houd er ook weer over op want mijn mening is ook wel duidelijk zo langzamerhand.
Ik heb mijn dag niet suwwemaarsegge.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 januari 2019 om 12:41
Nouschi schreef: ↑05-01-2019 12:33Maakt niks uit. Als het transparanter zou zijn krijg je nóg meer discussie in het modtopic. Is in het verleden wel gebleken. Het is zoals het is, een kut TD, geen open gesprek mogelijk met de mod of CM en klaar. Take it or leave it.
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 12:34Doen ze niet. De huisregels zijn ruim, maar de mods blijven daar netjes binnen. Dat een aantal mensen, vooral actief in Napraat en met inhoudsloos chagrijn verkondigen dat het vroeger zo geweldig was, vindt dat de normen van de mods anders zouden moeten zijn zal best, maar het gedrag van de mods is zowel binnen de huisregels als prima voorspelbaar. Als je geen ban wil en je emoties een beetje in bedwang hebt, krijg je geen ban.
Eens en eens.
zaterdag 5 januari 2019 om 12:41
zaterdag 5 januari 2019 om 12:49
Je weet dat dit forum van Sanoma is en dat Sanoma een normaal bedrijf is waarvan je vwb dit forum een niet-betalende klant bent, neem ik aan. Dan weet je vast ook het antwoord op je vraag: https://www.sanoma.nl/klantenservice/the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 12:40Dat is mijn vraag niet. Mijn vraag is wie ik aan kan spreken over de manier waarop het modteam functioneert. Dat is dus inclusief de CM
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 12:54
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 12:49Je weet dat dit forum van Sanoma is en dat Sanoma een normaal bedrijf is waarvan je vwb dit forum een niet-betalende klant bent, neem ik aan. Dan weet je vast ook het antwoord op je vraag: https://www.sanoma.nl/klantenservice/
En ik vroeg het ook niet aan jou.

zaterdag 5 januari 2019 om 13:01

zaterdag 5 januari 2019 om 13:07
Boom!

zaterdag 5 januari 2019 om 13:10
Over opruien gesproken.
Ik kan mijn verschillen van mening prima zelf oplossen.

zaterdag 5 januari 2019 om 13:14
Pardon?the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 13:10Over opruien gesproken.
Ik kan mijn verschillen van mening prima zelf oplossen.
Jij zit in het modtopic te zeiken en janken. Je bent negatief aan het forummen.
Hier je melkfles
Ga slapen

zaterdag 5 januari 2019 om 13:21
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑05-01-2019 13:14Pardon?
Jij zit in het modtopic te zeiken en janken. Je bent negatief aan het forummen.
Hier je melkfles
Ga slapen

zaterdag 5 januari 2019 om 13:40
Als ik mod was zou ik ook eens kritisch naar mijn eigen functioneren kijken ipv alleen maar reacties te verplaatsen en bannen uit te delen.
zaterdag 5 januari 2019 om 14:43
Even afleiden hoor: zouden deze schoenen ook staan bij dikkere kuiten?

De mods hebben zich weer van hun fantastische kant laten zien.
'Lekkere trolliebollie van me' is trolhinten
Als dit een hint is dan snap ik dat eindeloze herhaling van steeds dezelfde dingen geen enkele zoden aan de dijk zetten.
Degene die deze eindconclusie parsoonlijk mocht ontvangen heeft niet gestaft trouwens, dat was iemand van het modvoormijnkarretjespan-team.
Als hun gebrekkige woordenschat en contextvaardigheden in het algemeen niet zo verschrikkelijk treurig waren en zou het grappig zijn.
Maar ik vind het niet zo grappig.
Ik vind het storend dat hun zwabberbeleid en niveau zo'n negatieve impact op het forum hebben.
In ieder geval het forum zoals ik dat kende en graag zag.
Als ik voor iemands vermaak nog een paar extra taal en spelfouten toe moet voegen hoor ik het wel.

De mods hebben zich weer van hun fantastische kant laten zien.
'Lekkere trolliebollie van me' is trolhinten
Als dit een hint is dan snap ik dat eindeloze herhaling van steeds dezelfde dingen geen enkele zoden aan de dijk zetten.
Degene die deze eindconclusie parsoonlijk mocht ontvangen heeft niet gestaft trouwens, dat was iemand van het modvoormijnkarretjespan-team.
Als hun gebrekkige woordenschat en contextvaardigheden in het algemeen niet zo verschrikkelijk treurig waren en zou het grappig zijn.
Maar ik vind het niet zo grappig.
Ik vind het storend dat hun zwabberbeleid en niveau zo'n negatieve impact op het forum hebben.
In ieder geval het forum zoals ik dat kende en graag zag.
Als ik voor iemands vermaak nog een paar extra taal en spelfouten toe moet voegen hoor ik het wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 5 januari 2019 om 15:31
Inderdaad. En met deze reactie laat je zien dat je de vraag niet stelt omdat je een antwoord wil, maar omdat je een mening wil geven. Een vrij onvriendelijke mening jegens de mods overigens.

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 15:54
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 15:31Inderdaad. En met deze reactie laat je zien dat je de vraag niet stelt omdat je een antwoord wil, maar omdat je een mening wil geven. Een vrij onvriendelijke mening jegens de mods overigens.![]()
Nee hoor. Ik wil graag een duidelijk antwoord, van degene waaraan ik de vraag stel.