Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 5 januari 2019 om 17:13
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 17:10Niet als iemand zich schriftelijk zo helder weet uit te drukken als jij. Complimenten!
Hartelijk dank. Ik kan het dan ook prima zelf af om met de mods te communiceren.

zaterdag 5 januari 2019 om 17:28
kopjechino schreef: ↑05-01-2019 17:10Hi mods, kunnen jullie misschien nogmaals kijken naar dit topic? Echt sneu hoe mensen reageren.
Welke posts precies gaan er dan over de schreef? Welke posts voldoen niet aan de regels?
Sinds wanneer is het verboden dat een topic zich ontwikkelt in een richting die anders is dan de TO bedoelde? Waarom doet TO dan zelf geen pogingen om het weer op het door haar gewenste onderwerp te krijgen?
Het mod-team kan niet ingrijpen, want er worden geen regels overtreden. Je mag de vraag stellen, natuurlijk, maar ik voorspel je dat je teleurgesteld wordt.
zaterdag 5 januari 2019 om 17:34
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑05-01-2019 16:51Jij wilde toch toeschouwers?
Je wilde toch transparantie schreef je? Dan moet je accepteren dat op een openbare forum andere lezers zich ermee gaan bemoeien. Anders moet je gewoon mailen !
Precies
De arrogantie om het functioneren van het mod team inclusief de CM ter discussie te stellen.
Dan mis je toch de aansluiting met de grote mensen wereld.
Dit is gewoon een forum, vermaak, plezier, lol en met spelregels als die niet bevallen of de uitvoering ervan je niet aanstaat dan vertrek je gewoon.
Ik heb begrepen dat de moderatoren - op een betaalde kracht na - vrijwilligers zijn.
Laten we blij zijn dat ze het doen anders kan je het forum opdoeken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

zaterdag 5 januari 2019 om 17:37
the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:13Hartelijk dank. Ik kan het dan ook prima zelf af om met de mods te communiceren.
Als jij op je werk het functioneren van je leidinggevende aan de kaak wilt stellen, ga je dan op het werkoverleg waar jouw hele team en je leidinggevende aanwezig zijn vragen met wie je zijn/haar functioneren kunt bespreken?

zaterdag 5 januari 2019 om 17:40

zaterdag 5 januari 2019 om 17:46
the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:43En voor het laatst. Ik stel een vraag. 1.
Dat de rest van de goegemeente er op meent te moeten reageren is verder niet mijn pakkie an. Wel heel bijzonder dat het allemaal blijft staan, er wordt sneller om minder gewist.
Hoevaak heb je die vraag nu al gesteld? En hoevaak heb je (hetzelfde) antwoord gekregen?
zaterdag 5 januari 2019 om 17:48
Ooo.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:44Nee. Ik stelde een vraag en daar meent iedereen nog even overheen te moeten plassen.
Geen bijzonderheden

zaterdag 5 januari 2019 om 17:49
Wel het werk van degene wiens functioneren jij wilt bespreken.
Als een klant niet blij is met jouw werk, vind je het dan ok dat die klant op jullie werkoverleg komt vragen met wie er over jouw functioneren gesproken kan worden?
zaterdag 5 januari 2019 om 17:49
Niet iedereen hoorthe_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:44Nee. Ik stelde een vraag en daar meent iedereen nog even overheen te moeten plassen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 5 januari 2019 om 17:51
Mss blijft t staan omdat jij zo graag transparantie wildethe_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:43En voor het laatst. Ik stel een vraag. 1.
Dat de rest van de goegemeente er op meent te moeten reageren is verder niet mijn pakkie an. Wel heel bijzonder dat het allemaal blijft staan, er wordt sneller om minder gewist.

Als ik bij herhaling die klant zelf niet goed te woord sta en daarnaast mijn werk niet goed doe lijkt mij dat geen ondenkbaar scenario.

Kukita-Del-Barrio schreef: ↑05-01-2019 17:51Mss blijft t staan omdat jij zo graag transparantie wilde![]()
Dat vind ik dan ook geen enkel probleem.

zaterdag 5 januari 2019 om 17:53
the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 17:48Ja, én? Wat maakt dat jij je geroepen voelt antwoord te geven op een vraag die niet aan jou gericht is?
Omdat ik je gedram irritant vind.
Overigens reageerde ik pas toen jij het antwoord dát je kreeg besloot te negeren.

zaterdag 5 januari 2019 om 17:58

zaterdag 5 januari 2019 om 17:59