Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
In de categorie "wat een heerlijk kneuterig topic" Met de camper naar België! Heeft er iemand nog tips? Ik wilde het frietkot van Frida Kroket aanraden, maar dat is flauw natuurlijk.
Het stond er gewoon zo mooi, tussen Bali en andere exotische bestemmingen. En die camper intrigeert me.
Ik kan me nog wel de laarzen van MV herinneren, de brandweer kwam er geloof ik nog aan te pas! :biggrin:
*n.a.v. de rits van Lemoos*
alixane wijzigde dit bericht op 25-12-2018 23:27
13.19% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 23:22
Iemand die ooit vast zat in haar jasje en de rits niet open kreeg. Na het stappen, dus geen hulp in de buurt. Was vermakelijk.
Ocharme :-D. Kan mij alleen een topic herinneren van iemand die niet meer uit haar corrigerende onderjurk kwam. Veel van geleerd moet ik zeggen.
lemoos2 schreef:
25-12-2018 23:21
Jasje?
Was deze volgens mij.

overig/rits-zit-vast-krijg-mijn-jas-nie ... ages/98278
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:23
In de categorie "wat een heerlijk kneuterig topic" Met de camper naar België! Heeft er iemand nog tips? Ik wilde het frietkot van Frida Kroket aanraden, maar dat is flauw natuurlijk.
Het stond er gewoon zo mooi, tussen Bali en andere exotische bestemmingen. En die camper intrigeert me.
Ik verwacht dat het volgende topic word: ‘wat smeer ik op de broodjes voor onderweg’
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:10
Bij ons niet. Wij moesten een lusje en dan met het touwtje eromheen. Zoals ik het deed was, en ik citeer "kinderachtig." Op zich niet gek, want ik was 6, maar alsnog.

Ondertussen in het top 2000-café, 32 oudere mannen in dure truien die proberen heen en weer te wiebelen op Rape Me van Nirvana.

Ik doe ook lusje touwtje. Mijn oudste kreeg het ook maar niet onder de knie, tot een grootouder zich ermee ging bemoeien. Die is ook linkshandig en toen was het zó gepiept.
Wel stom dat ik daar 6 jaar lang niet bij stilgestaan had.
2e kerstdag, en vandaag hoef ik helemaal niets en zie ik niemand. Zo fijn na de hele drukke dag van gisteren. Ik vind al die feestdagen niet zo leuk moet ik zeggen.
Zondagavond kerstdiner gehad bij vrienden, kerstavond cadeaus en hapjes, hier gisteren allemaal lekkere voorgerechten gegeten, en vanavond gourmetten met de hele familie.

Ik ben gek op kerst!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
26-12-2018 08:11
Zondagavond kerstdiner gehad bij vrienden, kerstavond cadeaus en hapjes, hier gisteren allemaal lekkere voorgerechten gegeten, en vanavond gourmetten met de hele familie.

Ik ben gek op kerst!

Dat komt omdat jij zo'n gezelligerd bent ;-))
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:05
Ik maak twee lusjes en die dansen dan om elkaar heen. Ik ben serieus gezakt voor het veterstrikdiploma, vroeger, in de jaren tachtig, toen kinderen nog geen sneeuwvlokjes waren maar gewoon keihard werden afgestraft.
Ik ben nog van voor het veterstrikdiploma. Ook sneu.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mijn kinderen dragen al van heel kleins af aan instappers of klittenbandschoenen.
Veters strikken is toch niet meer van deze tijd?

Ja sorry, ik ging vroeg naar bed, moet nog ff bijlezen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik ben ook linkshandig, en ik doe ook twee lusjes. Nooit geweten dat dat dom was.
Lady*Voldemort schreef:
26-12-2018 09:46
Ik ben ook linkshandig, en ik doe ook twee lusjes. Nooit geweten dat dat dom was.
Ja, daar kijk je wel van op, of niet.

De man en de kinderen maken een knikkerbaan op de eettafel. Dat is leuk.
Kiki we love you.

Bok op met je waanideeen mafklappers. De enige die van Kiki houdt is haar rechterhand. Of linker, als ze een linkspoot is.
Al die zogenaamde Kikifans zijn napraters, die elke week Kiki openen om inspiratie te vinden voor geniale oneliners waarmee ze die arme Kiki af kunnen kraken.
Nouschi schreef:
26-12-2018 08:11

Ik ben gek op kerst!
Zelfde hier. Ik vind het heerlijk allemaal!
Lady*Voldemort schreef:
26-12-2018 09:59
Al die zogenaamde Kikifans zijn napraters, die elke week Kiki openen om inspiratie te vinden voor geniale oneliners waarmee ze die arme Kiki af kunnen kraken.
Ja.
Star² schreef:
26-12-2018 09:54
Kiki we love you.

Bok op met je waanideeen mafklappers. De enige die van Kiki houdt is haar rechterhand. Of linker, als ze een linkspoot is.
Zou ze geen vieb hebben?
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
@Jolly, precies wat jij in het modtopic schrijft. Ik ben echt niet onder de indruk, krijg rl wel ergere dingen te horen en hij weet niet eens waar ik woon. Maar wel het principe dat het naar een forummer toe oké is, maar naar een mod toe er heftige maatregelen worden genomen. Dat klopt gewoon niet.
oudebaas schreef:
26-12-2018 11:14
Zou ze geen vieb hebben?

Opgelost door het vele schoonmaakmiddel.
Er is een soort serie waar een pulpvuller elke week schrijft wat de best gelezen artikeltjes zijn. De top vijf van week xxx ofzo.

Tot mijn opluchting bleek, in tegenstelling tot wat ooit erover geschreven werd door een cm, dat de seksonderwerpen er nauwelijks in staan.

Maar Kiki dus wel. Ik denk dus dat het populair is bij een heleboel verenigingen. Wekelijks waanzinuurtje. Om keihard te lachen, heerlijk te huiveren of je beeld van domme beschikbare huppeltjes te bevestigen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Die top 5 gaat vaak over topics van 7 jaar geleden.
Ik denk dat er stiekem heel wat meer forumbezoekers op die artikeltjes van Kiki klikken dan ze willen toegeven.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 12:13
Die top 5 gaat vaak over topics van 7 jaar geleden.
Nee, je vergist je.
Dat is de top tien.

Er is daarnaast een serie met meest gelezen artikeltjes van deze week.
feow wijzigde dit bericht op 26-12-2018 12:18
0.63% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
RikM schreef:
26-12-2018 12:13
Ik denk dat er stiekem heel wat meer forumbezoekers op die artikeltjes van Kiki klikken dan ze willen toegeven.
Niks stiekem hier hoor. Heb er welgeteld 2 gelezen.
Verder dan "oke.." kwam ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven