Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 december 2018 om 20:46
Caitriona* schreef: ↑25-12-2018 16:04O, wat een goede uitvinding, die robotpoes.
(Natuurlijk komt een commentaar op.)
Hoezo, waarom en van wie komt daar commentaar op dan?
dinsdag 25 december 2018 om 20:46
Boek was goed te doen, bij de film heb ik meermaals geroepen dat ze nu gvd die ring in die berg moesten pleuren , liefst met hobbit er achteraan, zodat het eindelijk kláár wasthe_Wicked_Witch schreef: ↑25-12-2018 19:46Ik ben een fervent lezer, maar heb me nooit door Lord of the rings kunnen worstelen. Tegen de tijd dat ik bij blz 100 ben ben ik het helemaal zat. Het lijkt erop dat voor de films hetzelfde geldt, ik kan dat hoofd van Frodo nu al niet meer zien.
Vanavond deel 2![]()
dinsdag 25 december 2018 om 21:01
Ooooh was je naar de Chinees, met Kerst?
dinsdag 25 december 2018 om 21:03
Boek heb ik maar voor de helft gelezen, in het Nederlands, heb ik me mooi doorheen gebluft bij het mondeling Engels
Films vond ik wel te doen in een lang Kerstweekend, niet op 1 avond.
Ik ben zo'n doos die dan ook nog een traantje wegpinkt bij de laatste scene
De Hobbits heb ik allemaal pertinent geweigerd. Er is maar 1 Hobbitboek, hoe kun je daar 13 films (of zo) van maken? Dat boek was overigens wel leuk en mijn eerste kennismaking met Tolkien.
dinsdag 25 december 2018 om 21:06
Ik heb er 1 gezien van de hobbits. Vond ik wel beter te doen dan de lotr films. Minder traag. En het boek vond ik ook beter dan de lotr moet ik zeggen.Marana-- schreef: ↑25-12-2018 21:03Boek heb ik maar voor de helft gelezen, in het Nederlands, heb ik me mooi doorheen gebluft bij het mondeling Engels
Films vond ik wel te doen in een lang Kerstweekend, niet op 1 avond.
Ik ben zo'n doos die dan ook nog een traantje wegpinkt bij de laatste scene![]()
De Hobbits heb ik allemaal pertinent geweigerd. Er is maar 1 Hobbitboek, hoe kun je daar 13 films (of zo) van maken? Dat boek was overigens wel leuk en mijn eerste kennismaking met Tolkien.
Maar in het kader van de cultuureducatie ga ik de films allemaal nog wel een keer met mijn nageslacht kijken. Het boek krijg ik ze helaas niet aan denk ik.
dinsdag 25 december 2018 om 21:08
Het kind vroeg waarom ik moest lachen. Na het lezen van jouw berichtje volgde een verontwaardigd " nou, we hoéven niet te kijken hoor ..."
dinsdag 25 december 2018 om 21:12
the_Wicked_Witch schreef: ↑25-12-2018 21:08Het kind vroeg waarom ik moest lachen. Na het lezen van jouw berichtje volgde een verontwaardigd " nou, we hoéven niet te kijken hoor ..."
Veel plezier evengoed
dinsdag 25 december 2018 om 21:15
dinsdag 25 december 2018 om 21:16
De eerste heb ik gezien. Dusdanig teleurstellend dat ik aan het vervolg niet ga beginnen.
dinsdag 25 december 2018 om 21:17
dinsdag 25 december 2018 om 21:21
dinsdag 25 december 2018 om 21:31
dinsdag 25 december 2018 om 21:34
dinsdag 25 december 2018 om 21:40
Of je weegschaal is stuk!
straks was dat drie jaar geleden ook al zo!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 25 december 2018 om 21:55
Ik moest echt even terugzoeken wat ik ook alweer gezegd had.Caitriona* schreef: ↑25-12-2018 21:46@Solomio, dank je wel.![]()
Inderdaad, de knop kan best om. Met hulp.
Wat ik vooral wil zeggen: wees niet te hard voor jezelf.
Ik heb natuurlijk geen idee hoe zwaar je bent, maar het ligt meestal veel gecompliceerder dan 'gewoon even afvallen'.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning