Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
26-12-2018 12:16
Nee, je vergist je.
Dat is de top tien.

Er is daarnaast een serie met meest gelezen artikeltjes van deze week.
Oh, nooit geweten!
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 12:00
@Jolly, precies wat jij in het modtopic schrijft. Ik ben echt niet onder de indruk, krijg rl wel ergere dingen te horen en hij weet niet eens waar ik woon. Maar wel het principe dat het naar een forummer toe oké is, maar naar een mod toe er heftige maatregelen worden genomen. Dat klopt gewoon niet.
Ik had eerlijk gezegd niet eens door dat jij bedreigd werd. De bedreiging zelf is ook weggehaald neem ik aan, en juist daarom moet er gewoon uitleg komen. Als de mods vinden dat het niet serieus genoeg was, laat ze dat dan maar openlijk zeggen. De beeldvorming nu is vrij beroerd lijkt me.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
26-12-2018 12:52
Ik had eerlijk gezegd niet eens door dat jij bedreigd werd. De bedreiging zelf is ook weggehaald neem ik aan, en juist daarom moet er gewoon uitleg komen. Als de mods vinden dat het niet serieus genoeg was, laat ze dat dan maar openlijk zeggen. De beeldvorming nu is vrij beroerd lijkt me.
Precies :)
RikM schreef:
26-12-2018 12:13
Ik denk dat er stiekem heel wat meer forumbezoekers op die artikeltjes van Kiki klikken dan ze willen toegeven.
Ik heb die hele 'lees ook' onder de adblock geknikkerd, dus ik zie lekker niks :puh:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nou, de CM komt er op terug. Ik had wel graag een termijn gezien, als ik eerlijk ben. Ik weet dat "als Pasen en Pinksteren op een dag vallen" ook een soort tijdsaanduiding is, maar ik heb goede hoop, want hoop doet leven enzo.

Morgen geen Kerst meer. Fissa.
Betty_Slocombe schreef:
26-12-2018 18:52
Nou, de CM komt er op terug. Ik had wel graag een termijn gezien, als ik eerlijk ben. Ik weet dat "als Pasen en Pinksteren op een dag vallen" ook een soort tijdsaanduiding is, maar ik heb goede hoop, want hoop doet leven enzo.

Morgen geen Kerst meer. Fissa.
En dan komt er een nietszeggend antwoord. Dus.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:20
En dan komt er een nietszeggend antwoord. Dus.
Ik geef ze twee dagen en dan vraag ik nog eens een keer. En ik kan ernstig vasthoudend zijn, ik heb eens maandenlang gezanikt tegen de klantenservice van een bekend warenhuis, gewoon omdat ik gelijk had.
Betty_Slocombe schreef:
26-12-2018 19:34
Ik geef ze twee dagen en dan vraag ik nog eens een keer. En ik kan ernstig vasthoudend zijn, ik heb eens maandenlang gezanikt tegen de klantenservice van een bekend warenhuis, gewoon omdat ik gelijk had.
Je bent mijn soort mens :proud:
Beetje stom, heb ik een Magnum in een bekertje gekocht, het is tenslotte Kerst, moet ik hem eerst 10 minuten op kamertemperatuur laten staan voordat ik hem kan eten.
Ik hoop dat de verwarming dat proces wat versnelt.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:38
Beetje stom, heb ik een Magnum in een bekertje gekocht, het is tenslotte Kerst, moet ik hem eerst 10 minuten op kamertemperatuur laten staan voordat ik hem kan eten.
Ik hoop dat de verwarming dat proces wat versnelt.
Of 10 sec in de mag.
Ana_Isabel** schreef:
26-12-2018 19:41
Of 10 sec in de mag.
Gevaarlijke straling! Heb ik morgen ineens tentakels uit mijn rug groeien.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:42
Gevaarlijke straling! Heb ik morgen ineens tentakels uit mijn rug groeien.
Maar een blije ziel door al die chocolade.
Ana_Isabel** schreef:
26-12-2018 19:43
Maar een blije ziel door al die chocolade.
Ik moet iets cracken door op een bepaald punt te pressen. Maar het crackt nog niet. Spannend. En ik kijk overduidelijk te weinig reclame, want ik heb geen idee wat er gaat gebeuren.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:45
Ik moet iets cracken door op een bepaald punt te pressen. Maar het crackt nog niet. Spannend. En ik kijk overduidelijk te weinig reclame, want ik heb geen idee wat er gaat gebeuren.
Je bedoelt de buitenkant indrukken?
Dan is je inhoud gebroken en komt de vulling los. Denk ik.
Of er komt vuurwerk uit.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 26-12-2018 19:47
3.42% gewijzigd
Zalig zijn de onnozelen.....

Meestal staat er op zo'n verpakking hoe men het dient te cracken..
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 26-12-2018 19:48
1.04% gewijzigd
Ana_Isabel** schreef:
26-12-2018 19:47
Je bedoelt de buitenkant indrukken?
Dan is je inhoud gebroken en komt de vulling los. Denk ik.
Vulling?
Wat heb ik in hemelsnaam gekocht :O
broekrok schreef:

En er sexy bij kijken en de lepel andersom in je mond doen en vooral genoegzaam glimlachen.
Ik heb de reclame wel gezien.
broekrok schreef:

Press to crack-presiona para romper

Dus er komt een baby uit denk ik.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:48
Vulling?
Wat heb ik in hemelsnaam gekocht :O
Er zit toch een zachte kern in?
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:49

Romper is kapot maken.. Dat is geen beval.. Of ja, toch wel.
Ik heb gecrackt, maar er is niets spannends gebeurt volgens mij. Ook niet als ik mijn lepel ondersteboven hou en genoegzaam lach.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:49

En dáár zat je nu juist nog zo op te wachten :flirting:
Geen baby? Maar het is kerst dat draait toch om een baby? :P
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:55
Ik heb gecrackt, maar er is niets spannends gebeurt volgens mij. Ook niet als ik mijn lepel ondersteboven hou en genoegzaam lach.
Misschien niet met je ijsje, wel met je grammatica :P
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 19:55
Je moet ook aan die lepel likken en daarbij je ogen dichtknijpen. Daarna een geluid maken als een krolse kat. Aldus de commercial.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven