Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 21:21
Ik probeer vakkundig over Lord of the Rings te kletsen, ik ben opgegroeid met een geobsedeerde ouder. Ik moest zelfs de Sillmarilion (of hoe je dat ook spelt) lezen, maar daar was ik gelukkig te dom voor.
Mooiste boek uit de serie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Iemand een tip (buiten siliconenspray, werkt niet) om een ritssluiting weer open te krijgen? Ik zit vast in een jurk die je zonder functionerende rits enkel nog kunt verlaten door open te knippen :facepalm:
lemoos2 schreef:
25-12-2018 22:08
Iemand een tip (buiten siliconenspray, werkt niet) om een ritssluiting weer open te krijgen? Ik zit vast in een jurk die je zonder functionerende rits enkel nog kunt verlaten door open te knippen :facepalm:
Al een kaars er langs gehaald?
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 22:09
Kan dat met de rits dicht?
JollyRider schreef:
25-12-2018 22:06
Mooiste boek uit de serie
Ja, dat vond mijn ouder ook.
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 22:09
Of met potlood over de rits getekend zodat er grafiet tussen de tandjes komt?
lemoos2 schreef:
Lief vragen?

Crashdieet beginnen en jurk aanhouden tot je er zo uit kunt?

Barbapapatrucjes doen en zo uit de jurk glippen?

Nog een keer lief vragen?

Wd40?

Uiteindelijk schreeuwen en dreigen en toch een schaar pakken?
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 22:12
Ja, dat vond mijn ouder ook.
:there: Ik ken het hele boek niet. Dat maakt mij nog dommer
Thordis* schreef:
25-12-2018 22:28
:there: Ik ken het hele boek niet. Dat maakt mij nog dommer
Ja, laten we een wedstrijd doen wie het domste is :proud:
Ik kan niet veters strikken op de conventionele wijze.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 22:36
Ja, laten we een wedstrijd doen wie het domste is :proud:
Ik kan niet veters strikken op de conventionele wijze.
Ik ben niet goed in wedstrijden. Wel extreem nieuwsgierig naar onconventioneel veters strikken.
lemoos2 schreef:
Gewoon olijfolie.
Thordis* schreef:
25-12-2018 22:52
Ik ben niet goed in wedstrijden. Wel extreem nieuwsgierig naar onconventioneel veters strikken.
Ik maak twee lusjes en die dansen dan om elkaar heen. Ik ben serieus gezakt voor het veterstrikdiploma, vroeger, in de jaren tachtig, toen kinderen nog geen sneeuwvlokjes waren maar gewoon keihard werden afgestraft.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:05
Ik maak twee lusjes en die dansen dan om elkaar heen. Ik ben serieus gezakt voor het veterstrikdiploma, vroeger, in de jaren tachtig, toen kinderen nog geen sneeuwvlokjes waren maar gewoon keihard werden afgestraft.
Zo doet iedereen het, behalve ik. Sterker nog, zo wordt het in de kleuterklas aangeleerd.
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 23:07
Zo doet iedereen het, behalve ik. Sterker nog, zo wordt het in de kleuterklas aangeleerd.
Bij ons niet. Wij moesten een lusje en dan met het touwtje eromheen. Zoals ik het deed was, en ik citeer "kinderachtig." Op zich niet gek, want ik was 6, maar alsnog.

Ondertussen in het top 2000-café, 32 oudere mannen in dure truien die proberen heen en weer te wiebelen op Rape Me van Nirvana.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:10
Bij ons niet. Wij moesten een lusje en dan met het touwtje eromheen. Zoals ik het deed was, en ik citeer "kinderachtig." Op zich niet gek, want ik was 6, maar alsnog.

Ondertussen in het top 2000-café, 32 oudere mannen in dure truien die proberen heen en weer te wiebelen op Rape Me van Nirvana.
Zo heb ik het ook geleerd. Mijn kind doet 2 lusjes, duidelijk niet van mij, en dat moest ik de kleuters een jaar of 2 geleden ook leren. Wat ik dus niet kon, want ik begrijp het niet :-|
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 25-12-2018 23:12
0.35% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:05
-
Ik ben ook gezakt, en door mijn "eigenwijzigheid" mocht ik het ook niet opnieuw proberen. Ik vond namelijk, en dat vind ik nog steeds, dat mijn manier net zo goed of misschien nog wel beter was.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:10

Als het werkt dan werkt het. Vind ik. Als de veter dicht zit is hij gestrikt.

En dat laatste klinkt als hilarische tv.
Eindelijk eruit. Het potlood werkte. Of alle voorgaande smeersels werkten samen. I don’t know. In ieder geval bedankt voor de tips.
Zender van de maand zendt de top 2000 live uit, misschien heb je die wel, als je bij KPN, Ziggo of Telfort zit.
Nu Spinvis. Ik haat Spinvis. Ik was lid van een studentenvereniging voor alternatieve types en ik was de enige die hem niet kon aanhoren. Dat lag aan mij, dat wist men daar zeker. Maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.

En jongens, er zat een rozijn in mijn bonbon. Welk monster verzint dat?
lemoos2 schreef:
25-12-2018 23:18
Eindelijk eruit. Het potlood werkte. Of alle voorgaande smeersels werkten samen. I don’t know. In ieder geval bedankt voor de tips.
Het was een leuk topic geweest. Het jasje is al weer zoveel jaar geleden.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:18
Zender van de maand zendt de top 2000 live uit, misschien heb je die wel, als je bij KPN, Ziggo of Telfort zit.
Nu Spinvis. Ik haat Spinvis. Ik was lid van een studentenvereniging voor alternatieve types en ik was de enige die hem niet kon aanhoren. Dat lag aan mij, dat wist men daar zeker. Maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.

En jongens, er zat een rozijn in mijn bonbon. Welk monster verzint dat?
Rozijnen in bonbons zijn alleen acceptabel als ze geweekt zijn in rum.
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 23:20
Het was een leuk topic geweest. Het jasje is al weer zoveel jaar geleden.
Jasje?
lemoos2 schreef:
25-12-2018 23:21
Rozijnen in bonbons zijn alleen acceptabel als ze geweekt zijn in rum.
Ik check mijn bonbons altijd op alcoholgehalte, dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit geen boerenjongens waren, maar gewoon een malle rozijn in praliné.
lemoos2 schreef:
25-12-2018 23:21
Jasje?
Iemand die ooit vast zat in haar jasje en de rits niet open kreeg. Na het stappen, dus geen hulp in de buurt. Was vermakelijk.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2018 23:22
Ik check mijn bonbons altijd op alcoholgehalte, dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit geen boerenjongens waren, maar gewoon een malle rozijn in praliné.
Dan zou ik het niet pikken. Getver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven