Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 december 2018 om 22:06
Mooiste boek uit de serieBetty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 21:21Ik probeer vakkundig over Lord of the Rings te kletsen, ik ben opgegroeid met een geobsedeerde ouder. Ik moest zelfs de Sillmarilion (of hoe je dat ook spelt) lezen, maar daar was ik gelukkig te dom voor.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 25 december 2018 om 22:12
Ja, dat vond mijn ouder ook.
dinsdag 25 december 2018 om 22:28
Lief vragen?
Crashdieet beginnen en jurk aanhouden tot je er zo uit kunt?
Barbapapatrucjes doen en zo uit de jurk glippen?
Nog een keer lief vragen?
Wd40?
Uiteindelijk schreeuwen en dreigen en toch een schaar pakken?
dinsdag 25 december 2018 om 22:28
dinsdag 25 december 2018 om 22:52
Ik ben niet goed in wedstrijden. Wel extreem nieuwsgierig naar onconventioneel veters strikken.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 22:36Ja, laten we een wedstrijd doen wie het domste is![]()
Ik kan niet veters strikken op de conventionele wijze.
dinsdag 25 december 2018 om 23:05
Ik maak twee lusjes en die dansen dan om elkaar heen. Ik ben serieus gezakt voor het veterstrikdiploma, vroeger, in de jaren tachtig, toen kinderen nog geen sneeuwvlokjes waren maar gewoon keihard werden afgestraft.
dinsdag 25 december 2018 om 23:07
Zo doet iedereen het, behalve ik. Sterker nog, zo wordt het in de kleuterklas aangeleerd.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 23:05Ik maak twee lusjes en die dansen dan om elkaar heen. Ik ben serieus gezakt voor het veterstrikdiploma, vroeger, in de jaren tachtig, toen kinderen nog geen sneeuwvlokjes waren maar gewoon keihard werden afgestraft.
dinsdag 25 december 2018 om 23:10
Bij ons niet. Wij moesten een lusje en dan met het touwtje eromheen. Zoals ik het deed was, en ik citeer "kinderachtig." Op zich niet gek, want ik was 6, maar alsnog.
Ondertussen in het top 2000-café, 32 oudere mannen in dure truien die proberen heen en weer te wiebelen op Rape Me van Nirvana.
dinsdag 25 december 2018 om 23:12
Zo heb ik het ook geleerd. Mijn kind doet 2 lusjes, duidelijk niet van mij, en dat moest ik de kleuters een jaar of 2 geleden ook leren. Wat ik dus niet kon, want ik begrijp het nietBetty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 23:10Bij ons niet. Wij moesten een lusje en dan met het touwtje eromheen. Zoals ik het deed was, en ik citeer "kinderachtig." Op zich niet gek, want ik was 6, maar alsnog.
Ondertussen in het top 2000-café, 32 oudere mannen in dure truien die proberen heen en weer te wiebelen op Rape Me van Nirvana.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 25-12-2018 23:12
0.35% gewijzigd
dinsdag 25 december 2018 om 23:12
-Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 23:05Ik maak twee lusjes en die dansen dan om elkaar heen. Ik ben serieus gezakt voor het veterstrikdiploma, vroeger, in de jaren tachtig, toen kinderen nog geen sneeuwvlokjes waren maar gewoon keihard werden afgestraft.
Ik ben ook gezakt, en door mijn "eigenwijzigheid" mocht ik het ook niet opnieuw proberen. Ik vond namelijk, en dat vind ik nog steeds, dat mijn manier net zo goed of misschien nog wel beter was.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 25 december 2018 om 23:15
Als het werkt dan werkt het. Vind ik. Als de veter dicht zit is hij gestrikt.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 23:10Bij ons niet. Wij moesten een lusje en dan met het touwtje eromheen. Zoals ik het deed was, en ik citeer "kinderachtig." Op zich niet gek, want ik was 6, maar alsnog.
En dat laatste klinkt als hilarische tv.
dinsdag 25 december 2018 om 23:18
Zender van de maand zendt de top 2000 live uit, misschien heb je die wel, als je bij KPN, Ziggo of Telfort zit.
Nu Spinvis. Ik haat Spinvis. Ik was lid van een studentenvereniging voor alternatieve types en ik was de enige die hem niet kon aanhoren. Dat lag aan mij, dat wist men daar zeker. Maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.
En jongens, er zat een rozijn in mijn bonbon. Welk monster verzint dat?
Nu Spinvis. Ik haat Spinvis. Ik was lid van een studentenvereniging voor alternatieve types en ik was de enige die hem niet kon aanhoren. Dat lag aan mij, dat wist men daar zeker. Maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.
dinsdag 25 december 2018 om 23:21
Rozijnen in bonbons zijn alleen acceptabel als ze geweekt zijn in rum.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 23:18Zender van de maand zendt de top 2000 live uit, misschien heb je die wel, als je bij KPN, Ziggo of Telfort zit.
dinsdag 25 december 2018 om 23:22
Dan zou ik het niet pikken. Getver.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 23:22Ik check mijn bonbons altijd op alcoholgehalte, dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit geen boerenjongens waren, maar gewoon een malle rozijn in praliné.