Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 2 februari 2019 om 20:36
Betty_Slocombe schreef: ↑02-02-2019 20:26Je denkt dat je alles gelezen hebt, maar nu wil iemand weten of je aan iemands gezicht de omvang en grootte van iemands geslachtsorgaan kunt voorspellen. Wat een ellende.

zaterdag 2 februari 2019 om 21:29
Ach nee. Ik zit nog bij te komen van de slimme vrouw die haar kersverse date even bij zijn knots greep om te controleren of hij haar echt wel leuk vondBetty_Slocombe schreef: ↑02-02-2019 20:26Je denkt dat je alles gelezen hebt, maar nu wil iemand weten of je aan iemands gezicht de omvang en grootte van iemands geslachtsorgaan kunt voorspellen. Wat een ellende.

zaterdag 2 februari 2019 om 21:31
Lady*Voldemort schreef: ↑02-02-2019 21:29Ach nee. Ik zit nog bij te komen van de slimme vrouw die haar kersverse date even bij zijn ze knots greep om te controleren of hij haar echt wel leuk vond![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 2 februari 2019 om 21:32
Ja, dat doen slimme vrouwen nu eenmaal.Lady*Voldemort schreef: ↑02-02-2019 21:29Ach nee. Ik zit nog bij te komen van de slimme vrouw die haar kersverse date even bij zijn knots greep om te controleren of hij haar echt wel leuk vond![]()
zaterdag 2 februari 2019 om 21:37
Wat een domme vrouw.Lady*Voldemort schreef: ↑02-02-2019 21:29Ach nee. Ik zit nog bij te komen van de slimme vrouw die haar kersverse date even bij zijn knots greep om te controleren of hij haar echt wel leuk vond![]()
Ze had ook kunnen kijken of zijn hoofd enorm opzwol.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 3 februari 2019 om 00:31
Omdat ze niet uit was op sex, doe ik ook altijd.Lady*Voldemort schreef: ↑02-02-2019 21:29Ach nee. Ik zit nog bij te komen van de slimme vrouw die haar kersverse date even bij zijn knots greep om te controleren of hij haar echt wel leuk vond![]()
Ik viel er soms ook met mijn mond open op en praten met je mond vol is echt niet netjes dus wat moet je dan.

zondag 3 februari 2019 om 00:39
Ik wou dat ik melania trump wasBetty_Slocombe schreef: ↑02-02-2019 20:26Je denkt dat je alles gelezen hebt, maar nu wil iemand weten of je aan iemands gezicht de omvang en grootte van iemands geslachtsorgaan kunt voorspellen. Wat een ellende.
zondag 3 februari 2019 om 07:24

zondag 3 februari 2019 om 09:37
Groot dik sappigLucifer2018 schreef: ↑03-02-2019 09:21Je houdt van piemels in de vorm en kleur van een hele grote sinaasappel?![]()
zondag 3 februari 2019 om 10:45
JuniorModeratorViva schreef: ↑02-02-2019 15:07Het topic 'Poes is krols' is verplaatst naar de thuis pijler.
Met vriendelijke groet, Juun.
Stond het eerst bij Seks dan?

Such fun!1

zondag 3 februari 2019 om 10:50
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Je zult maar een kinderarmpje aantreffen...
zondag 3 februari 2019 om 11:35
Gepost met de verkeerde nick?