Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 februari 2019 om 13:12
Solomio schreef: ↑04-02-2019 11:55Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
Vanochtend was ik in mijn gemeente de eerste die hier gebruik van maakte, waar de burgemeester ook bij wilde zijn.
Vanaf nu ben ik, ook officieel, moeder van 4.
Met een handtekening en bloemen van de burgemeester.![]()
![]()
![]()
![]()

Fijn dat dit nu kan.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 4 februari 2019 om 13:43

maandag 4 februari 2019 om 13:47
Of een levendigere fantasie

maandag 4 februari 2019 om 13:47
Solomio schreef: ↑04-02-2019 11:55Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
Vanochtend was ik in mijn gemeente de eerste die hier gebruik van maakte, waar de burgemeester ook bij wilde zijn.
![]()
![]()
![]()
Wat fijn!
Eindelijk.

maandag 4 februari 2019 om 13:48
Ja die heeft tijd over om van alles te verzinnen

maandag 4 februari 2019 om 16:21
Wat ontzettend fijn.Solomio schreef: ↑04-02-2019 11:55Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
![]()
![]()
![]()
maandag 4 februari 2019 om 16:44
Gefeliciteerd! Fijn dat je kinderen nu ook officieel bestaan en ook voor altijd zullen blijven bestaan.Solomio schreef: ↑04-02-2019 11:55Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
![]()
![]()
![]()

Am Yisrael Chai!

maandag 4 februari 2019 om 17:50
MooiSolomio schreef: ↑04-02-2019 11:55Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
![]()
![]()
![]()

maandag 4 februari 2019 om 18:04
maandag 4 februari 2019 om 18:11
![]()
![]()
![]()

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

maandag 4 februari 2019 om 18:31
![]()
![]()
![]()
Wat fijn Solo.
maandag 4 februari 2019 om 20:57
![]()
![]()
![]()

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

dinsdag 5 februari 2019 om 18:44
Ik weet niet wat ik het kwijt moet, dus ik dacht: ik gooi 'm er hier even in.
Ik dacht net voor het eerst in 25 jaar tijd terug aan die ene keer dat ik een stukje uit Zaansch Veem van Freek de Jonge las. Dat stukje over dat gekookte ei van opa. Ik werd er gelijk weer misselijk van.
Kent iemand van jullie dat stukje nog?
Ik dacht net voor het eerst in 25 jaar tijd terug aan die ene keer dat ik een stukje uit Zaansch Veem van Freek de Jonge las. Dat stukje over dat gekookte ei van opa. Ik werd er gelijk weer misselijk van.

Kent iemand van jullie dat stukje nog?