Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat krijg je als je alle berichten van de modpijler naar hier verplaatst. Kan gebeuren ja :biggrin:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
alkemade schreef:
03-02-2019 11:35
Gepost met de verkeerde nick?

Stond eerst waar het hoorde, in het modtopic. Massaaldump.
Such fun!1
(en zo krijg ik daar nooit een tvp (6) )
Such fun!1
alkemade schreef:
03-02-2019 11:35
Gepost met de verkeerde nick?
Nee.
Ik vind het knap. Schrijft iemand een op waar geen touw aan vast te knopen is, en dan zijn er toch forummers die hem weten te ontcijferen.

Vandaag was ik aan het fotograferen in het bos toen ik een hoop herrie hoorde in de bosjes. Nou kom ik wel vaker in het bos en op een enkele keer na betekent herrie in de bosjes dat er wilde zwijnen rondlopen. En ja hoor, toen sjeesde een rot zwijnen in een noodgang het pad over waar ik stond. Stelletje rouwdouwers. Ik hou ervan.
JuniorModeratorViva schreef:
03-02-2019 14:39
Nee.
Oei, je bent wel erg herkenbaar zo :D
Head* schreef:
03-02-2019 15:14
Ik vind het knap. Schrijft iemand een op waar geen touw aan vast te knopen is, en dan zijn er toch forummers die hem weten te ontcijferen.

Vandaag was ik aan het fotograferen in het bos toen ik een hoop herrie hoorde in de bosjes. Nou kom ik wel vaker in het bos en op een enkele keer na betekent herrie in de bosjes dat er wilde zwijnen rondlopen. En ja hoor, toen sjeesde een rot zwijnen in een noodgang het pad over waar ik stond. Stelletje rouwdouwers. Ik hou ervan.

Mooi is dat hé :)
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
03-02-2019 16:21
Mooi is dat hé :)

Ja, supergaaf.
Lady*Voldemort schreef:
03-02-2019 16:16
Oei, je bent wel erg herkenbaar zo :D
Klopt, misschien moet ik dit account maar even laten anonimiseren. ;-D
:-D
03-02-2019 18:04
Klopt, misschien moet ik dit account maar even laten anonimiseren. ;-D
Dat moet je niet hier maar in het modtopic vragen. Mailen kan ook, naar het bekende mailadres :biggrin:
Kom je wel terug? Liefst als CM!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
03-02-2019 19:35
Dat moet je niet hier maar in het modtopic vragen. Mailen kan ook, naar het bekende mailadres :biggrin:
Kom je wel terug? Liefst als CM!
:lips:

Ik zit nu niet in het modtopic? :woa:
03-02-2019 19:39

:rofl: Waarschijnlijk heeft de 'verhuismod' je bericht verplaatst!
03-02-2019 19:39

Hee, het is jouw beleid hoor :proud:
Soms mogen troltopics van mij best nog even blijven. Ik heb me net best even vermaakt met Timplot die zijn zusje zwanger heeft gemaakt of niet of wel. Ik heb hartelijk gelachen om jullie reacties :hihi:
Wie is jullie?
Lucifer2018 schreef:
04-02-2019 09:20
Wie is jullie?
Degenen die reageerden in het topic
Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
Vanochtend was ik in mijn gemeente de eerste die hier gebruik van maakte, waar de burgemeester ook bij wilde zijn.
Vanaf nu ben ik, ook officieel, moeder van 4.
Met een handtekening en bloemen van de burgemeester. :heart: :heart: :heart: :heart:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dat lijkt me een heel goed gevoel Solo. Erkenning van al je kinderen.
Ik geef je een voorzichtige :hug:
Mir :lips: :heart:
Solomio schreef:
04-02-2019 11:55
Absoluut offtopic hier, maar geen zin om er een topic over te openen: vanaf vandaag is het mogelijk om doodgeboren kinderen te laten registreren in de BasisRegistratie Personen.
Vanochtend was ik in mijn gemeente de eerste die hier gebruik van maakte, waar de burgemeester ook bij wilde zijn.
Met een handtekening en bloemen van de burgemeester. :heart: :heart: :heart: :heart:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Blij voor je Solo :smooch:
Solomio schreef:
Zo blij voor jou! :hug: :lips: :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
Wauw wat mooi! :heart: :rose:
Daar kom zelfs ik even voor uit de meeleesstand: wat fijn voor je Solo! :redrose:
The owls are not what they seem
Solomio schreef:
:heart: :heart: :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven