Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Haha, ik zal het nooit meer doen.
Eigenlijk heb ik volkorenspaghetti gegeten, met geroosterde bloemkool, geroosterde hazelnoten, beurre noisette en basilicum. Was lekker.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 20:29
0.29% gewijzigd

zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Onbeschoft is mild.Betty_Slocombe schreef: ↑09-02-2019 20:31Ik vind Pejeka ook irritant, maar dit is natuurlijk gewoon heel erg raar. Zulke dingen zijn onbeschoft om op te schrijven.

zaterdag 9 februari 2019 om 20:40
Betty_Slocombe schreef: ↑09-02-2019 20:31Ik vind Pejeka ook irritant, maar dit is natuurlijk gewoon heel erg raar. Zulke dingen zijn onbeschoft om op te schrijven.
Soms vind ik PJK wel leuk meeschrijven. Altijd wel een beetje conservatief doen, maar ook wel gezellig. Jammer dat ie de rest van de tijd zo zeurt.

zaterdag 9 februari 2019 om 20:46

zaterdag 9 februari 2019 om 20:58
Zeker. En dat zo binnenvallen maakt het nog erger. PJK reageert er mild op.
Ik lees wederom een bevestiging van mijn gevoel bij FV. Natrappen is haar niet vreemd, uitdagen ook niet en al haar bans zijn onterecht. Not.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Gaat al tijden over en weer. Ik kan me de venijnige 'je zal je racistische ervaringen zelf wel hebben uitgelokt' ook nog wel herrinneren en dat was ook echt nergens voor nodig.

zaterdag 9 februari 2019 om 21:05
Ik denk dat er geïmpliceerd wordt dat de kanker inderdaad in verband staat met Pejeka's levensstijl. Dat is wel meer dan onbeschoft, maar goed, ik probeerde het netjes te formuleren.
Maar misschien kan Fashion Victim het zelf toelichten. Ik ben wel benieuwd waarom iemand zoiets post.

zaterdag 9 februari 2019 om 21:06
Het slaat werkelijk nergens op. De uitspraak niet en het aanhalen van PJKs ziekte, zéker in de context van dat topic al helemaal niet.
zaterdag 9 februari 2019 om 22:07
Meestal begrijp ik jou. Maar in een topic over huidbehandelingen het nodig vinden om op deze manier binnen te springen? En dat zie ik FV vaker doen in mode etc topics. Zegt mij iets over de persoon.Het-groepje schreef: ↑09-02-2019 21:04Gaat al tijden over en weer. Ik kan me de venijnige 'je zal je racistische ervaringen zelf wel hebben uitgelokt' ook nog wel herrinneren en dat was ook echt nergens voor nodig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 9 februari 2019 om 22:13
Ah, mode. Zo blij dat ik de echte gruwelpijlers heb laten sluiten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zaterdag 9 februari 2019 om 22:33
Ik begrijp het niet. Waarom zou je jezelf zo ontzettend verlagen en wegschrijven terwijl je op geen enkele wijze deelnemer aan de discussie bent.
En het is geen incident, dat vileine onder de gordel is al heel wat vaker gebeurd.