Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
15 vind ik geen onredelijke leeftijd om het nummer van die ouders te krijgen.
Dat hij met z'n ogen rolt snap ik wel, daar is het een puber voor. Maar dan nog zou ik dat telefoonnummer willen.
Het-groepje schreef:
13-02-2019 21:12
Ja het was meer hart onder de riem zeg maar. Maar met 16 zou ik dat ook wel logisch vinden.
Mijn collega draagt haar kind op selfies te sturen.
Was hilarisch: selfie voor moeder, wat sloom zittende jeugd.
Selfie op insta 2 sec later: allemaal met een redbull en party!
:yes:
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:11
Wtf is Musically?
Korte filmpjes maken met effecten (denk make up filter, unicorn filter, hartjes etc), van dansjes of stukje muziek playbacken.
Ik heb de eerste keer dat kind het liet zien wat ze had gemaakt zo gelachen dat ik bijna stikte (het was ook grappig bedoeld gelukkig).
redbulletje schreef:
13-02-2019 21:14
Jij houdt niet van de jeugd maar de jeugd houdt wel van een redbulletje :-D
Het-groepje schreef:
13-02-2019 21:16
Korte filmpjes maken met effecten (denk make up filter, unicorn filter, hartjes etc), van dansjes of stukje muziek playbacken.
Ik heb de eerste keer dat kind het liet zien wat ze had gemaakt zo gelachen dat ik bijna stikte (het was ook grappig bedoeld gelukkig).
:rofl: in oké. En die zet je dan in een soort vlog?
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:11
Wtf is Musically?
De voorloper van Tiktok :mrgreen:

Nee, wat hierboven al staat, iets met zelfgemaakte filmpjes - een soort tinder voor (pre)pubers...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Ik moest hieraan denken en nu voel ik me oud. :calimero:

Afbeelding
RikM schreef:
13-02-2019 21:24
Ik moest hieraan denken en nu voel ik me oud. :calimero:

Afbeelding
Dat is er nog steeds!
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:21
:rofl: in oké. En die zet je dan in een soort vlog?
Je kunt openbaar zetten en dan proberen veel volgers te krijgen, je schijnt er enige bekendheid mee te kunnen krijgen etc.
Kind deelt met klasgenoten en kan ook van klasgenoten zien. die kunnen je een hartje (like) geven.
Het is vooral leuk om die filmpjes te maken denk ik.
Oké. Grappig. Kende het in het geheel niet.
Bij een 15-jarige zou ik ook graag een telefoonnummer willen van een van de ouders.

Ik ben dan weer geen Viva-approved moeder.
lemoos2 schreef:
13-02-2019 21:37
Bij een 15-jarige zou ik ook graag een telefoonnummer willen van een van de ouders.

Ik ben dan weer geen Viva-approved moeder.
Hij wil weten waarom, want hij heeft zelf een telefoon en ik krijg het adres. Dus waarom?
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:48
Hij wil weten waarom, want hij heeft zelf een telefoon en ik krijg het adres. Dus waarom?
Daarom.

Oh nee, dat werkt op die leeftijd natuurlijk niet meer...
Hebben die ouders jouw nummer wel? Het lijkt me dat ze je moeten kunnen bereiken als er iets met je zoon gebeurt.

En omgekeerd: je moet zijn ouders kunnen bereiken voor als er iets met jou gebeurt (en hij dan net toevallig niet bereikbaar is, want....).
Phineas schreef:
13-02-2019 21:53
Hebben die ouders jouw nummer wel? Het lijkt me dat ze je moeten kunnen bereiken als er iets met je zoon gebeurt.

En omgekeerd: je moet zijn ouders kunnen bereiken voor als er iets met jou gebeurt (en hij dan net toevallig niet bereikbaar is, want....).
Nee, volgens mij niet.

Die tweede vind ik zo ver gezocht.
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:55
Nee, volgens mij niet.

Die tweede vind ik zo ver gezocht.
Ja, ik kan geen goed argument bedenken waarom jij hun nummer zou moeten hebben, wel dat ze jouw nummer moeten hebben. Je kunt je zoon aanbieden om zelf je nummer even door te appen.... :whistle:
"Wat zeiden ze bij de garage toen je hier telefonisch advies over in won ?"

Ik vind dat zo'n irritante manier van reageren. Zeg gewoon wat je te zeggen hebt in plaats van in het zo'n sneerderige vraag te gieten.
Phineas schreef:
13-02-2019 21:58
Ja, ik kan geen goed argument bedenken waarom jij hun nummer zou moeten hebben, wel dat ze jouw nummer moeten hebben. Je kunt je zoon aanbieden om zelf je nummer even door te appen.... :whistle:
:rofl:
Denk niet dat hij daar met open ogen inloopt.
aliva schreef:
13-02-2019 22:04
"Wat zeiden ze bij de garage toen je hier telefonisch advies over in won ?"

Ik vind dat zo'n irritante manier van reageren. Zeg gewoon wat je te zeggen hebt in plaats van in het zo'n sneerderige vraag te gieten.
Zou de garage dan advies voor me hebben denk je?
redbulletje schreef:
13-02-2019 21:14
Effe heel wat anders hoor, maar ik speel dus nogal driftig een boerderijspelletje en daarin kun je ook jaks kweken. Ik heb nu twee van die stallen staan en elke keer als ik ze oogst zie ik dat plaatje en dan moet ik dus elke keer meteen aan jou denken :rofl:
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:48
Dit! Eensch met je zoon.
broekrok schreef:
13-02-2019 22:13
Dit! Eensch met je zoon.
En naar jou luister ik altijd!
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 22:15
En naar jou luister ik altijd!
Heel verstandig, jij!
Dat zouden meer mensen moeten doen :P
Lady*Voldemort schreef:
13-02-2019 22:10
Effe heel wat anders hoor, maar ik speel dus nogal driftig een boerderijspelletje en daarin kun je ook jaks kweken. Ik heb nu twee van die stallen staan en elke keer als ik ze oogst zie ik dat plaatje en dan moet ik dus elke keer meteen aan jou denken :rofl:
Lijken ie op mn schotse hooglander?
broekrok schreef:
13-02-2019 22:16
Heel verstandig, jij!
Dat zouden meer mensen moeten doen :P
Steeds heen en weer langs het huis fietsen mag ook niet zeker :A:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven