Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 13 februari 2019 om 21:14
Het-groepje schreef: ↑13-02-2019 21:12Ja het was meer hart onder de riem zeg maar. Maar met 16 zou ik dat ook wel logisch vinden.
Mijn collega draagt haar kind op selfies te sturen.
Was hilarisch: selfie voor moeder, wat sloom zittende jeugd.
Selfie op insta 2 sec later: allemaal met een redbull en party!

woensdag 13 februari 2019 om 21:16
Korte filmpjes maken met effecten (denk make up filter, unicorn filter, hartjes etc), van dansjes of stukje muziek playbacken.
Ik heb de eerste keer dat kind het liet zien wat ze had gemaakt zo gelachen dat ik bijna stikte (het was ook grappig bedoeld gelukkig).

woensdag 13 februari 2019 om 21:16
Jij houdt niet van de jeugd maar de jeugd houdt wel van een redbulletje

woensdag 13 februari 2019 om 21:21
Het-groepje schreef: ↑13-02-2019 21:16Korte filmpjes maken met effecten (denk make up filter, unicorn filter, hartjes etc), van dansjes of stukje muziek playbacken.
Ik heb de eerste keer dat kind het liet zien wat ze had gemaakt zo gelachen dat ik bijna stikte (het was ook grappig bedoeld gelukkig).

woensdag 13 februari 2019 om 21:25
Je kunt openbaar zetten en dan proberen veel volgers te krijgen, je schijnt er enige bekendheid mee te kunnen krijgen etc.
Kind deelt met klasgenoten en kan ook van klasgenoten zien. die kunnen je een hartje (like) geven.
Het is vooral leuk om die filmpjes te maken denk ik.

woensdag 13 februari 2019 om 21:55
Nee, volgens mij niet.
Die tweede vind ik zo ver gezocht.

woensdag 13 februari 2019 om 21:58

woensdag 13 februari 2019 om 22:05

woensdag 13 februari 2019 om 22:06

woensdag 13 februari 2019 om 22:10
Effe heel wat anders hoor, maar ik speel dus nogal driftig een boerderijspelletje en daarin kun je ook jaks kweken. Ik heb nu twee van die stallen staan en elke keer als ik ze oogst zie ik dat plaatje en dan moet ik dus elke keer meteen aan jou denken

woensdag 13 februari 2019 om 22:18
Lijken ie op mn schotse hooglander?Lady*Voldemort schreef: ↑13-02-2019 22:10Effe heel wat anders hoor, maar ik speel dus nogal driftig een boerderijspelletje en daarin kun je ook jaks kweken. Ik heb nu twee van die stallen staan en elke keer als ik ze oogst zie ik dat plaatje en dan moet ik dus elke keer meteen aan jou denken![]()