Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 12 februari 2019 om 23:40

dinsdag 12 februari 2019 om 23:41
Nee, een heel jank gebeuren over dat ze haar zoon zo weinig ziet sinds hij getrouwd is.
Maar het is zo kinderlijk allemaal, zou zomaar kunnen.

woensdag 13 februari 2019 om 08:21

woensdag 13 februari 2019 om 08:37
Aha! Er is dus wel een leuke.Star² schreef: ↑13-02-2019 08:21Dan moet je ook in het goede topic kijken
entertainment/het-gezellige-britse-roya ... #p29585697

woensdag 13 februari 2019 om 21:06
Nee gewoon doen.
Mijn kind van 10 heeft met een trillip gezeten omdat haar tiktok niet openbaar mag en ik een account hebt aangemaakt en nu in haar vriendenlijst sta.
Vond ze echt belachelijk. Jammer dan.

woensdag 13 februari 2019 om 21:07
10 en bijna 16 is nogal een verschilHet-groepje schreef: ↑13-02-2019 21:06Nee gewoon doen.
Mijn kind van 10 heeft met een trillip gezeten omdat haar tiktok niet openbaar mag en ik een account hebt aangemaakt en nu in haar vriendenlijst sta.
Vond ze echt belachelijk. Jammer dan.

woensdag 13 februari 2019 om 21:11
100% niet, maar liegen is niet zijn best ontwikkelde kwaliteit en ik had al ja gezegd voordat ik het vroeg

woensdag 13 februari 2019 om 21:12
Ja het was meer hart onder de riem zeg maar. Maar met 16 zou ik dat ook wel logisch vinden.
Mijn collega draagt haar kind op selfies te sturen.
Was hilarisch: selfie voor moeder, wat sloom zittende jeugd.
Selfie op insta 2 sec later: allemaal met een redbull en party!

woensdag 13 februari 2019 om 21:12
Echt niet normaal hè. Het is nagenoeg dood.redbulletje schreef: ↑13-02-2019 21:09Tis zo verrekte rustig op dit forum dat ik momenteel overal op antwoord!![]()