Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 16 februari 2019 om 22:47
Niks ten nadele van mensen zonder kinderen hoor, maar ik vind het wel opmerkelijk dat sommigen onder hen het voor elkaar krijgen om 9 (negen) jaar lang te neuzelen over de voordelen van een kinderloos bestaan. Ik bedoel, in de tussentijd is driekwart van de scribenten daar al lang in de menopauze, waar gaat het nog over.

zaterdag 16 februari 2019 om 22:50
Lady*Voldemort schreef: ↑16-02-2019 22:25Mediator mijn aars. Harry is gewoon een gefrustreerde man-met-tweede-leg. Ik verdenk hem er zelfs van dat hij hier op het forum schrijft, onder een naam die ik hier niet zal noemen omdat de beste man me anders naar god staft.

zondag 17 februari 2019 om 00:16
Gewoon een zoveelste lul topic, jeweettoch?Lady*Voldemort schreef: ↑16-02-2019 22:47Niks ten nadele van mensen zonder kinderen hoor, maar ik vind het wel opmerkelijk dat sommigen onder hen het voor elkaar krijgen om 9 (negen) jaar lang te neuzelen over de voordelen van een kinderloos bestaan. Ik bedoel, in de tussentijd is driekwart van de scribenten daar al lang in de menopauze, waar gaat het nog over.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zondag 17 februari 2019 om 07:47
Het gaat inmiddels ook over de nadelen die dit stadium met zich meebrengt. Ouders die volledig opgaan in hun kleinkinderen en hun kindvrije kind niet meer zien staan bijv.Lady*Voldemort schreef: ↑16-02-2019 22:47Niks ten nadele van mensen zonder kinderen hoor, maar ik vind het wel opmerkelijk dat sommigen onder hen het voor elkaar krijgen om 9 (negen) jaar lang te neuzelen over de voordelen van een kinderloos bestaan. Ik bedoel, in de tussentijd is driekwart van de scribenten daar al lang in de menopauze, waar gaat het nog over.
Tien jaar geleden wist ik nog niet dat dat soort dingen spelen als siblings verschillende levenskeuzes maken.
Dus het blijft leerzaam.

zondag 17 februari 2019 om 09:34
Het blijft vooral gezeur.redbulletje schreef: ↑17-02-2019 07:47Het gaat inmiddels ook over de nadelen die dit stadium met zich meebrengt. Ouders die volledig opgaan in hun kleinkinderen en hun kindvrije kind niet meer zien staan bijv.
Tien jaar geleden wist ik nog niet dat dat soort dingen spelen als siblings verschillende levenskeuzes maken.
Dus het blijft leerzaam.

zondag 17 februari 2019 om 10:31
DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 10:19Wat een raar topic is het stoofvlees topic geworden, van vlees naar jeugdzorg.
Ja mensen met persoonlijke issues die dat te pas en te onpas moeten ventileren. Ik heb gestaft. Kotsmisselijk van dat soort mensen.
Dit schreef ik daar, maar zet het maar hier vanwege off topic:
Ik heb je gestaft. Ik word kotsmisselijk van mensen als jij die problemen met jeugdzorg hebben en altijd maar met hun vinger wijzen en overal te pas en te onpas roeptoeteren dat het zo'n teringzooi is maar in de spiegel kijken ho maar.
En nee, het is niet mijn werkgever, maar ken wel veel mensen die er werken en jouw soort mensen is om te janken. Je hebt geen idee wat die mensen doen.
zondag 17 februari 2019 om 10:41
Ik moest even gaan zoeken naar het topic, Star, ik dacht dat je Duchess gestaft had. Snap 'm nu.
Ik verbaas me nog steeds over de domheid van mensen. Raar eigenlijk, want ik zou er inmiddels gewend aan moeten zijn.
Edit: Ik bedoel hiermee niet dat ik slim ben hoor, maar ik roep (of schrijf) niet zomaar alles zonder erover na te denken.
Ik verbaas me nog steeds over de domheid van mensen. Raar eigenlijk, want ik zou er inmiddels gewend aan moeten zijn.

Edit: Ik bedoel hiermee niet dat ik slim ben hoor, maar ik roep (of schrijf) niet zomaar alles zonder erover na te denken.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 17 februari 2019 om 11:24
En tips krijg je ookal niet!DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 10:19Wat een raar topic is het stoofvlees topic geworden, van vlees naar jeugdzorg.
zondag 17 februari 2019 om 11:42

zondag 17 februari 2019 om 11:47
Het vleesgeworden Margriet-kookboekfashionvictim schreef: ↑17-02-2019 11:42
En volgens mij kan Pejeka zelf voor geen meter koken. Klinkt als een echte jaren zeventig kok.

Ik word altijd een beetje nostalgisch van zijn culinaire schrijfsels.
zondag 17 februari 2019 om 11:47
Bah inderdaad.fashionvictim schreef: ↑17-02-2019 11:42Uit datzelfde topic maar even hier:
Bah, dat vind ik wel echt ontzettend ordinair en ook wat afstotelijk, om bijna een pond vlees in 1 maaltijd weg te zitten vreten. Bah.
En volgens mij kan Pejeka zelf voor geen meter koken. Klinkt als een echte jaren zeventig kok.

zondag 17 februari 2019 om 11:53
doornroosje9 schreef: ↑17-02-2019 10:41Ik moest even gaan zoeken naar het topic, Star, ik dacht dat je Duchess gestaft had. Snap 'm nu.
Haha nee.
zondag 17 februari 2019 om 11:54
Hahahaha, ja!
Am Yisrael Chai!

zondag 17 februari 2019 om 11:55
fashionvictim schreef: ↑17-02-2019 11:42Uit datzelfde topic maar even hier:
Bah, dat vind ik wel echt ontzettend ordinair en ook wat afstotelijk, om bijna een pond vlees in 1 maaltijd weg te zitten vreten. Bah.
Ja en zo ontzettend dom ook; het gewoon niet willen opgeven.
zondag 17 februari 2019 om 11:56
Nee, ik vind het echt jaren zeventig. Rollades en rosbief, witlof en rode kool. Gekookte aardappels in schijfjes snijden om de volgende dag te bakken, dat was allemaal "feestelijk" en "luxe" in de jaren 70. Alsof ik weer op zondag bij mijn opa en oma op bezoek blijf eten.
Am Yisrael Chai!

zondag 17 februari 2019 om 12:04
Ja maar van 100 gram vlees blijft na bereiding nog maar 75 gram over hoor....fashionvictim schreef: ↑17-02-2019 11:42Uit datzelfde topic maar even hier: