Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 17 februari 2019 om 13:28
Ik trek niet om de haverklap mijn afkomstkaart hoor.

zondag 17 februari 2019 om 13:32
DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:31Ik begrijp niet waarom je zo aangebrand doet. Uit het niets.
Uit het niets

Doe je nou zo simpel of ben je het echt?
zondag 17 februari 2019 om 13:34
Bemoei je er gewoon ff niet mee. Je weet niet eens waar het over gaat.

zondag 17 februari 2019 om 13:38
zondag 17 februari 2019 om 13:40
De enige die hier dom blaat dat ben jij op een kinderlijke niveau nog wel.Pipistrello schreef: ↑17-02-2019 13:37Pardon? Dit is een openbaar forum hè.
Als je dom blaat kun je reactie verwachten.
Ik heb hier en in het plastische chirurgie topic bijgelezen en mag daar ook wat van vinden.

zondag 17 februari 2019 om 13:42
DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:40De enige die hier dom blaat dat ben jij op een kinderlijke niveau nog wel.
Goeie reactie!
Jammer dat je nog steeds zo slecht schrijft. Zo neem ik je nooit serieus.
zondag 17 februari 2019 om 13:43
Dit iddredbulletje schreef: ↑17-02-2019 12:57Eiwitten zijn bouwstenen voor je lichaam. IJzer is ook nuttig. Dus ik snap dat advies wel. Een arts kijkt naar gezondheid van de persoon, niet naar de milieuhype.
LOEP ME MAAR aub.

zondag 17 februari 2019 om 13:44
Pipistrello schreef: ↑17-02-2019 13:37Pardon? Dit is een openbaar forum hè.
Ik heb hier en in het plastische chirurgie topic bijgelezen en mag daar ook wat van vinden.
Echt he? Dat is precies wat ik bedoel.
zondag 17 februari 2019 om 13:44
Ik vind het raar dat je zo uit je slof schiet alleen maar omdat ik een plaatje plakte van donkere mensen die geen rimpels hebben thats all.
En toen kwam jij aanzetten met een plaatje van Morgan Freeman (81) die er voor zijn leeftijd goed uitziet.
En toen kwam je met Obama en Denzel (die er voor hun leeftijd ook goed uitzien).
Whats the problem? je hebt gewoon geen gelijk (point blank). en dat tot dit kinderachtige niveau verlagen, is zo niet jij.
Dat verbaast mij.

zondag 17 februari 2019 om 13:45
DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:40De enige die hier dom blaat dat ben jij op een kinderlijke niveau nog wel.
Wonderlijk hoe jouw niveau van je Nederlands zo fluctueert.
Valt me telkens weer op.
zondag 17 februari 2019 om 13:46
Het-groepje schreef: ↑17-02-2019 13:06Zowel mijn moeder, schoonmoeder als man maken het zo'n beetje zo (dus met water) en het is echt heerlijk!
Mensen gooien er toch ook bier en wijn bij enzo?
Mijn stiefmoeder heeft op haar tropische eiland buiten een speciaal soort barbecue oventje voor geitenvlees omdat ze vindt dat een fornuis snel te warm wordt. Heel laag smeulend vuurtje en in de schaduw en dat dan de hele dag pruttelen.
Als je dat eet ben je in de hemel.
........en geit is ook geen vlees zeker.

LOEP ME MAAR aub.
zondag 17 februari 2019 om 13:46
Ik ben hier voor vermaak en af en toe wat adviezen en niet om serieus genomen te worden wel of niet.Pipistrello schreef: ↑17-02-2019 13:42Goeie reactie!
Jammer dat je nog steeds zo slecht schrijft. Zo neem ik je nooit serieus.
Je bent een hele vervelende forummer die overal mee bemoeit en dom mee blaat op een kinderachtige level. jouw heb ik nooit serieus genomen.

zondag 17 februari 2019 om 13:47
Jouw. Daar gaat Noushi zo over nazi-en.DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:46Ik ben hier voor vermaak en af en toe wat adviezen en niet om serieus genomen te worden wel of niet.
Je bent een hele vervelende forummer die overal mee bemoeit en dom mee blaat op een kinderachtige level. jouw heb ik nooit serieus genomen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 13:48
4.86% gewijzigd

zondag 17 februari 2019 om 13:47
DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:46Ik ben hier voor vermaak en af en toe wat adviezen en niet om serieus genomen te worden wel of niet.
Idem dito.

zondag 17 februari 2019 om 13:49
Nou nou, hoe durf je Pipi, zo werkt dat niet hoor.Pipistrello schreef: ↑17-02-2019 13:37Pardon? Dit is een openbaar forum hè.

Het topic gaat over ‘rimpelloze mensen’ die rimpelloos zijn door ingegrepen, zoals de topictitel aangeeft. Als ik in dat topic wat kleine kinderen ga plakken en lyrisch ga doen over dat gave huidje is dat net zo irrelevant.DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:44Ik vind het raar dat je zo uit je slof schiet alleen maar omdat ik een plaatje plakte van donkere mensen die geen rimpels hebben thats all.
En toen kwam jij aanzetten met een plaatje van Morgan Freeman (81) die er voor zijn leeftijd goed uitziet.
En toen kwam je met Obama en Denzel (die er voor hun leeftijd ook goed uitzien).
Whats the problem? je hebt gewoon geen gelijk (point blank). en dat tot dit kinderachtige niveau verlagen, is zo niet jij.
Dat verbaast mij.

DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-02-2019 13:44Ik vind het raar dat je zo uit je slof schiet alleen maar omdat ik een plaatje plakte van donkere mensen die geen rimpels hebben thats all.
Dat verbaast mij.
Wie heeft het over gelijk willen hebben? Ik vind, en dat schreef ik daar ook, dat je dom lult. Obama en Denzel zien er gewoon naar hun leeftijd uit. Wat is je punt in dat topic dat zwarte mensen minder rimpels krijgen/hebben? Of dat Rhianna, zonder ingrepen, 27 is en er goed uitziet?

zondag 17 februari 2019 om 13:51
zondag 17 februari 2019 om 13:53
Het topic gaat over van alles. Ik heb niets raars gepost. Het was gewoon ontopic.