Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifer2018 schreef:
17-02-2019 13:47
Jouw. Daar gaat Noushi zo over nazi-en.
Als ze alleen daarover naziet moet ik echt ontzettend huilen.
Coconuts12 schreef:
17-02-2019 12:57
Kom ik eens keer bij jou eten :biggrin:
Gezellig! Nóg meer vlees bakken ;-D
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 13:53
Het topic gaat over van alles. Ik heb niets raars gepost. Het was gewoon ontopic.
Nee het topic gaat over leeuwenkoppen, sponsneuzen, bunnylines, pillowfaces, the king of plastic surgery, overkill aan ingrepen, wel/niet aan gesleuteld, wie ziet er nu echt beter uit met die zooi, enz.
lemoos2 schreef:
17-02-2019 13:54
Nee het topic gaat over leeuwenkoppen, sponsneuzen, bunnylines, pillowfaces, the king of plastic surgery, overkill aan ingrepen, wel/niet aan gesleuteld, wie ziet er nu echt beter uit met die zooi, enz.
Het ging ook over sterren die niet aan zichzelf hebben gesleuteld en er goed uitzien voor hun leeftijd.
17-02-2019 13:57
Het ging ook over sterren die niet aan zichzelf hebben gesleuteld en er goed uitzien voor hun leeftijd.

Dus plak je een meme van twee onbekende mensen.
17-02-2019 13:57
Ter vergelijking met een leeftijdsgenoot die wel is versleuteld. En dat zijn dan ook nog ‘beroemde mensen’, geen totaal onbekende mensen waar dan niets (?) aan is versleuteld en die 41 en 43 zijn volgens de begeleidende tekst. En dat ze niet cracken vanwege hun huidskleur.

Dat is hetzelfde als dat ik een foto plaats van mijn 8-jarige en ga zwijmelen over zijn gave huidje. Een totaal onbekend kind, geen plastic fantastic en helemaal niemand in dat topic heeft het over kinderhuidjes.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 17-02-2019 14:03
45.77% gewijzigd
Star² schreef:
17-02-2019 13:58
Dus plak je een meme van twee onbekende mensen.
kom van die kast echt.
Dat is Michael Ealy acteur, heeft in de films Takers, seven pound (samen met Will Smith) enz.
17-02-2019 14:02
kom van die kast echt.
Dat is Michael Ealy acteur, heeft in de films Takers, seven pound (samen met Will Smith) enz.

My bad. Zie, ik kan wel toegeven :proud:

Maar dan nog vind ik 'm offtopic.
Star² schreef:
17-02-2019 14:04
My bad. Zie, ik kan wel toegeven :proud:

Maar dan nog vind ik 'm offtopic.
Hehe.
Nog steeds even goede vrienden hoor :).
Némaìn’ schreef:
17-02-2019 13:53
Als ze alleen daarover naziet moet ik echt ontzettend huilen.
Huilen is altijd fijn.
lemoos2 schreef:
17-02-2019 13:59
Ter vergelijking met een leeftijdsgenoot die wel is versleuteld. En dat zijn dan ook nog ‘beroemde mensen’, geen totaal onbekende mensen waar dan niets (?) aan is versleuteld en die 41 en 43 zijn volgens de begeleidende tekst. En dat ze niet cracken vanwege hun huidskleur.

Dat is hetzelfde als dat ik een foto plaats van mijn 8-jarige en ga zwijmelen over zijn gave huidje. Een totaal onbekend kind, geen plastic fantastic en helemaal niemand in dat topic heeft het over kinderhuidjes.
Dat zijn twee acteurs en die zien er goed uit voor hun leeftijd en zo werden er wel meer gepost, waaronder een fantastische dame van in de 70 waar ieder oh en ah van riep.
Beetje raar dit allemaal.
Het-groepje schreef:
17-02-2019 14:08
Dat zijn twee acteurs en die zien er goed uit voor hun leeftijd en zo werden er wel meer gepost, waaronder een fantastische dame van in de 70 waar ieder oh en ah van riep.
Ik vond het ook raar.
Het-groepje schreef:
17-02-2019 14:08
Die fantastische dame werd gebruikt als tegenhanger voor een niet meer zo fantastische dame van om en nabij dezelfde leeftijd.

En excuse me, die acteurs zijn nou ook weer niet zo bekend. Zelfs bij die Guy Pearce van Clarice moest er nog duiding naast wie het in godsnaam is terwijl die gast afgelopen jaar dankzij kind toch wat media exposure heeft gehad.
Hij speelde ook in een opgehemelde uberslechte Netflixserie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
lemoos2 schreef:
17-02-2019 14:16
Die fantastische dame werd gebruikt als tegenhanger voor een niet meer zo fantastische dame van om en nabij dezelfde leeftijd.

En excuse me, die acteurs zijn nou ook weer niet zo bekend. Zelfs bij die Guy Pearce van Clarice moest er nog duiding naast wie het in godsnaam is terwijl die gast afgelopen jaar dankzij kind toch wat media exposure heeft gehad.
Jawel hoor, Michael heeft ook een bijzondere uiterlijk dat ie meteen opvalt. Hij heeft in hele bekende films gespeeld, Guy Pierce idem.
17-02-2019 15:13
Jawel hoor, Michael heeft ook een bijzondere uiterlijk dat ie meteen opvalt. Hij heeft in hele bekende films gespeeld, Guy Pierce idem.
Nou nee. Schijnbaar wist niemand wie hij of zij was, pas op napraat kwam jij met de info dat het een acteur en actrice betrof. Nog steeds geen idee wie de actrice dan is.
Ha, echt zondagssfeertje hier. Ik hartje dat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
17-02-2019 16:04
Ha, echt zondagssfeertje hier. Ik hartje dat.

:proud:
17-02-2019 15:13

Hoe komt het toch dat jouw spelling weer hard hollend achteruit gaat?
Ik heb Netflix ontdekt. Ben verslaafd aan 'When calls the heart'. :hihi: Yas kent het vast wel :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik vind het een leuk topic die platische chirugie, heb ik al gezegd dat ik er zelf ook heel goed uitzie en dat je mijn type het best zou kunnen vergelijken met jennifer aniston, hoewel ik natuurlijk een stuk jonger oog.
Nouschi schreef:
17-02-2019 18:38
Ik heb Netflix ontdekt. Ben verslaafd aan 'When calls the heart'. :hihi: Yas kent het vast wel :lol:
hysterisch oppervlakkig kostuumdrama?
the_Wicked_Witch schreef:
17-02-2019 16:32
Hoe komt het toch dat jouw spelling weer hard hollend achteruit gaat?

Dat is wel te verklaren toch, ze is is geagiteerd, en dan gaat haar spelling altijd achteruit (zie ik wel vaker, ook bij anderen)

Fijn even bijgelezen hier, ben weer helemaal op de hoogte :proud:

Oh en natuurlijk braad je vlees eerst aan in vet, en doe je er daarna water bij om jus te maken. Water of wijn of bier, of gecombineerd, of bouillon, anders is de jus veel te vet.
Ik heb een leesbril nodig om her en der te zien waar anderen overduidelijk plastische chirurgie zien.

Nu is dat op mijn leeftijd, 54, gelukkig geen schande.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
17-02-2019 18:38
Echt zo'n heerlijke serie. Vooral ook door haar irritante chuckle :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven