Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 13 februari 2019 om 22:22
Mijn zoon (14) gaat ook nogal eens uit logeren bij een vriend maar het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen om hem het telefoonnummer van de ouders te ontfutselen. Ik vrees dat hij het niet eens heeft. Wel vraag ik zoon altijd even een appje te doen als hij in de trein naar huis zit, dat ik hem gezellig van het station kan halen, en daar houdt ie zich keurig aan. Toen ik 14 was hoefde ik trouwens ook nooit telefoonnummers van de ouders over te leggen, en toen kon ik nog geeneens even appen dat ik er aan zat te komen. Dus ja, ik vrees dat je zoon een punt heeft.

woensdag 13 februari 2019 om 22:28

woensdag 13 februari 2019 om 22:32
Weet je hoe kut het is om na 17 uur nog een parkeerplek binnen een straal van 20 minuten lopen te vinden?doornroosje9 schreef: ↑13-02-2019 22:28Ben je helemaal gek geworden? Fietsen???
De auto nemen natuurlijk.![]()

woensdag 13 februari 2019 om 22:37

donderdag 14 februari 2019 om 07:45
Vreselijk idd! Daar begint 1 mee en vervolgens neemt het halve forum het over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 14 februari 2019 om 08:07
Lady*Voldemort schreef: ↑13-02-2019 22:22Mijn zoon (14) gaat ook nogal eens uit logeren bij een vriend maar het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen om hem het telefoonnummer van de ouders te ontfutselen. Ik vrees dat hij het niet eens heeft. Wel vraag ik zoon altijd even een appje te doen als hij in de trein naar huis zit, dat ik hem gezellig van het station kan halen, en daar houdt ie zich keurig aan. Toen ik 14 was hoefde ik trouwens ook nooit telefoonnummers van de ouders over te leggen, en toen kon ik nog geeneens even appen dat ik er aan zat te komen. Dus ja, ik vrees dat je zoon een punt heeft.
Ik moest vroeger wel eerst telefoonnummers geven en mijn moeder ging ook gewoon bellen.

Voor slaapfeestjes en uitjes in de avond

Niks mis mee om een adres en nummer te vragen.
donderdag 14 februari 2019 om 23:52
Kolère.... ik krijg al lezend steeds vaker op dit forum het idee dat we teruggaan naar de jaren 50. En wedden dat ik dan ook nog uitgemaakt ga worden voor een zure oude zeikerd? Ik zou sommige vrouwen van nu rond de 30-35 jaar oud een opvoeding uit de jaren 70-80 hebben gegund want ze laten zich gewoon wegzetten in beelden uit de jaren 50 (onder het mom van wat een partner nodig heeft) en knikken daarbij ook nog eens vriendelijk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 15 februari 2019 om 00:13
Omdat ik hem willen kunnen bereiken in case zijn telefoon halfdood ergens aan een lader op de badkamer ligt. Omdat soms onverwacht nieuws niet rauw op je dak moet vallen over de telefoon. En omdat ik zelf als puber zo vaak zei bij vriendin x te logeren en zij vertelde thuis bij mij te logeren en dan zaten we een hele nacht in Rotterdam op het station omdat we natuurlijk geen enkele discotheek binnen mochten.
vrijdag 15 februari 2019 om 00:15
Enn, nog zo'n 17 jaar een dan hebben we weer een flowerpowerjaar.
En aangezien ik toch al een goede dertig jaar pislink ben dat dat ver voor mijn geboorte was ben ik daar wel voor.
En aangezien ik toch al een goede dertig jaar pislink ben dat dat ver voor mijn geboorte was ben ik daar wel voor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 15 februari 2019 om 00:18

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 15 februari 2019 om 13:33
PhoebeBananahammock schreef: ↑15-02-2019 13:21Het is heel rustig ja. Is iedereen gewoon aan het werk ipv aan het forummen ofzo?
Ik denk dat de meesten gevlucht zijn voor alle advertenties en vunzige seksverhaaltjes. De rest heeft een ban.
Hoe help je een forum om zeep.

vrijdag 15 februari 2019 om 13:33
PhoebeBananahammock schreef: ↑15-02-2019 13:21Het is heel rustig ja. Is iedereen gewoon aan het werk ipv aan het forummen ofzo?
De zon heeft even voorrang.