Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
07-03-2019 19:18
Gaaf nummer voor het songfestival!
Idd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Calamitycat schreef:
08-03-2019 22:41
Niemand de aparte gebeurtenis op het modtopic eerder vanavond gezien, het verzoek om anonimisatie (na twee berichten :nut: ) van 20.56 u. en de oude (nogal beruchte) nick die daar kort onder stond?
Die nick had 1 bericht. Ik geloof er niets van. Leuk spelletjes blabla.
Ja, zou kunnen. Raar spelletje vind ik het wel.
Ik ben wellicht erg traag van begrip, maar heeft die ene mannelijke forummer een nieuwe nick? Ik las iemand posten dat vrouwen die mishandeld worden er zelf voor kiezen, want je hebt dan blijkbaar een groot ego omdat je denkt dat die kerel wel een keer stopt en dat die koekwauze manier van reageren kwam me bekend voor. Tegelijkertijd formuleert deze forummer minder erudiet en met meer spel- en stijlfouten, dus zeker weten doe ik het niet.
Betty_Slocombe schreef:
09-03-2019 11:28
Ik ben wellicht erg traag van begrip, maar heeft die ene mannelijke forummer een nieuwe nick? Ik las iemand posten dat vrouwen die mishandeld worden er zelf voor kiezen, want je hebt dan blijkbaar een groot ego omdat je denkt dat die kerel wel een keer stopt en dat die koekwauze manier van reageren kwam me bekend voor. Tegelijkertijd formuleert deze forummer minder erudiet en met meer spel- en stijlfouten, dus zeker weten doe ik het niet.
Deze man is er toch al wat langer? Heeft ook wel eens een ban gehad.
...
omggggggg volgens mij weet ik wie zomer is
kopjechino schreef:
09-03-2019 12:09
As in.. in real life?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
09-03-2019 11:28
:HA:
kopjechino schreef:

Ja, kl0pt.
kopjechino schreef:
Haha nu pas?
...
Man, man, man, net als je denkt dat het niet erger kan; die opmerkingen over de overleden baby :cry:

actueel/syrigangers-terug-naar-nederlan ... ges/410651
Star² schreef:
09-03-2019 14:19
Man, man, man, net als je denkt dat het niet erger kan; die opmerkingen over de overleden baby :cry:

actueel/syrigangers-terug-naar-nederlan ... ges/410651
Ik geloof niet dat ik die opmerkingen zie?
(Zat er net te lezen)
Moire schreef:
09-03-2019 14:26
Ik geloof niet dat ik die opmerkingen zie?
(Zat er net te lezen)

Ik vind dit soort opmerking anders behoorlijk treurig:

Mannen, vrouwen en kinderen die door IS zijn gemarteld, verkracht en afgeslacht zijn ook onschuldig.

Maar elk nadeel heb z’n voordeel.

En dan nog eentje die schrijft dat het niet ons probleem is.

En dan nog deze: Het is mijn kleinkind niet. Deze mensen zijn schuldig aan de dood, marteling, verkrachting van andere opa's, oma's, ooms, tantes, broers, zussen, vaders, moeders, kinderen, kleinkinderen...

Mooi hoor, die empathie voor een baby. Net of dat kind er iets aan kan doen. Maar hee, je kan tenminste weer lekker je gal uitbraken op het internet.
Het kind kan er niets aan doen. Het zijn wel de ouders die voor deze omstandigheden gekozen hebben.
Dus nee, ik vind niet dat Nederland verantwoordelijk is voor deze kinderen.

Het jammere is dat dit soort idealen altijd ten koste van de kinderen gaan. Zoals elke oorlog.
Moire schreef:
09-03-2019 14:35
Het kind kan er niets aan doen. Het zijn wel de ouders die voor deze omstandigheden gekozen hebben.
Dus nee, ik vind niet dat Nederland verantwoordelijk is voor deze kinderen.

Het jammere is dat dit soort idealen altijd ten koste van de kinderen gaan. Zoals elke oorlog.

Ik ook niet, maar ik vind de reacties net als Kadanz hard. Maar goed, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht daar.
Mijn lijst groeit gestaag door :proud:
Star² schreef:
09-03-2019 14:36
Ik ook niet, maar ik vind de reacties net als Kadanz hard. Maar goed, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht daar.
Mijn lijst groeit gestaag door :proud:
:lol:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic voor het eerst openklilte en ik het nog mee vond vallen tov resultaten uit het verleden.
En dan in een ander topic gaan janken dat je niet begrijpt hoe je aan een bepaald imago komt.
Ik kan me niet voorstellen hoe je zo kil kunt zijn om lekker blij te zijn dat een baby dood is. En ik heb een hart van steen.
En nu ik toch de cursus open deuren intrappen voor beginners doe, dan zou ik ook nog wel eens willen zeggen dat het fijn zou zijn als mensen net zo betrokken zouden zijn bij kinderen die nú het slachtoffer zijn van misbruik, in plaats van 50 pagina's over een popster en twee kinderen te posten.
Malagueña schreef:
09-03-2019 12:53
As in.. in real life?
neennn gewoon wie ze eerst was
Betty_Slocombe schreef:
09-03-2019 14:40
En nu ik toch de cursus open deuren intrappen voor beginners doe, dan zou ik ook nog wel eens willen zeggen dat het fijn zou zijn als mensen net zo betrokken zouden zijn bij kinderen die nú het slachtoffer zijn van misbruik, in plaats van 50 pagina's over een popster en twee kinderen te posten.

Ik schrijf actief mee op dat topic.
Wat bedoel je precies?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
09-03-2019 15:11
Ik schrijf actief mee op dat topic.
Wat bedoel je precies?
Dat topic is een soort wellesnietes-verhaal waarin maar een ding vaststaat: niemand gaat de ander overtuigen. Ik vind de sfeer er erg onplezierig.
Betty_Slocombe schreef:
09-03-2019 15:19
Dat topic is een soort wellesnietes-verhaal waarin maar een ding vaststaat: niemand gaat de ander overtuigen. Ik vind de sfeer er erg onplezierig.
Net zo. En totaal zinloos, want er is geen een feit voor wat dan ook.
Betty_Slocombe schreef:
09-03-2019 15:19

Dat ben ik helemaal met je eens.
Is dat wat je bedoelde met je vorige post? Dat haalde ik er niet uit. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
09-03-2019 15:28
Dat ben ik helemaal met je eens.
Is dat wat je bedoelde met je vorige post? Dat haalde ik er niet uit. :)
Nee, want ik was een dikke sneerderd. Op dit moment zijn er ook kinderen die misbruikt worden. Als we daar nou iets aan doen, dat is zinniger bestede energie dan in dat topic ruziemaken. Maar goed, ik zei al dat het een open deur was.
Ah, dan had ik het toch goed begrepen. ;-D
Ondanks het welles-nietes-gehalte, kan het voor sommigen - in real live en het hier-en-nu, wel waardevol zijn om eraan mee te schrijven. Voor mij is dat in elk geval wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven