Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:06
Waarom dan weer jankerds? Omdat ze niet dezelfde dingen grappig vinden als jij? Lijkt mij geen prettige wereld als iedereen hetzelfde leuk vind.
Theo van Gogh, die eerder in dit topic aangehaald werd, vond ik ook geregeld over de grens gaan. Gewoon omdat het te kwetsend kan zijn voor anderen. Zoals zijn ‘grap’ over het vergassen van suikerzieke joden. Je mag het leuk vinden van me maar ik vind het niet kunnen. Maar daarom hoef ik nog geen jankerd genoemd te worden.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:06
Slimme meid, in 1x goed geraden.
En mijn grap is overgenomen door een Utrechtse hoogleraar, maar dat is niet zo goed opgepikt door de rest van de wereld.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 maart 2019 om 20:09
Ik vind dat je er zelf ook nogal over jankt. Hoezo is iemand een jankerd als hij/zij niet dezelfde humor heeft?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 maart 2019 om 20:10
Ik vind deze uitspraak dan weer een teken van gebrek aan intelligentie. De grap waar het vandaag over gaat, moet je leuk vinden anders heb je een gebrek aan humor volgens een flink aantal mensen. Dus je redenering is wat krom in deze context.JollyRider schreef: ↑22-03-2019 19:38Je hebt het vooral niet begrepen. Gebrek aan humor is een teken van gebrek aan intelligentie, dat impliceert niet dat je alles grappig moet vinden.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:11
bethweeter schreef: ↑22-03-2019 20:10Ik vind deze uitspraak dan weer een teken van gebrek aan intelligentie. De grap waar het vandaag over gaat, moet je leuk vinden anders heb je een gebrek aan humor volgens een flink aantal mensen. Dus je redenering is wat krom in deze context.
Eens. Gaat nergens over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 maart 2019 om 20:12
Ik vind het behoorlijk gejank als je een overduidelijke, al dan niet leuke, grap serieus neemt en loopt te bleren over strafbare feiten en aanzetten tot haat.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:12
Schattig, omdat jij de context gemist heb zegt dat iets over mijn intelligentie.bethweeter schreef: ↑22-03-2019 20:10Ik vind deze uitspraak dan weer een teken van gebrek aan intelligentie. De grap waar het vandaag over gaat, moet je leuk vinden anders heb je een gebrek aan humor volgens een flink aantal mensen. Dus je redenering is wat krom in deze context.
De humor ligt op straat vandaag
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 22 maart 2019 om 20:21
Zijn ook forummers die het gewoon niet grappig vinden zonder te blèren verder.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:22
Hou toch eens op met dat denigrerende toontje altijd.JollyRider schreef: ↑22-03-2019 20:12Schattig omdat jij de context gemist heb zegt dat iets over mijn intelligentie.
De humor ligt op straat vandaag![]()