Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bee_Kind schreef:
23-04-2019 12:52
Info van 'ervaringsdeskundige' is ook nog eens onjuist want er hoeft helemaal niet 1 traumatische gebeurtenis aan vast te hangen bij EMDR. Dat is onwijs achterhaalde informatie.
Als in: er mag maar 1 trauma zijn en niet meer?
Bee_Kind schreef:
23-04-2019 12:52
Info van 'ervaringsdeskundige' is ook nog eens onjuist want er hoeft helemaal niet 1 traumatische gebeurtenis aan vast te hangen bij EMDR. Dat is onwijs achterhaalde informatie.
EMDR word echt niet gedaan als je alleen maar een slechte bui hebt.
LOEP ME MAAR aub.
Het loopt er storm.
Nee, wat ik bedoel is dat je last kunt hebben van angsten, zonder dat daar 1 aanwijsbare traumatische gebeurtenis aan vasthangt (of 2/3). En dat dan ook EMDR kan worden toegepast.

Of wanneer je een moeilijke jeugd hebt gehad, maar niet bij het terugdenken eraan angst ervaart maar wel erop vastloopt in het heden. Ook dan kan EMDR nuttig zijn.

Wat ik dus bedoel: het wordt niet alleen gebruikt wanneer je een specifiek traumatische gebeurtenis hebt gehad, zoals een overval, verkrachting of iets in die trant. Het kan ook worden gebruikt bij algemene angststoornissen.
Bee_Kind schreef:
23-04-2019 14:12
Nee, wat ik bedoel is dat je last kunt hebben van angsten, zonder dat daar 1 aanwijsbare traumatische gebeurtenis aan vasthangt (of 2/3). En dat dan ook EMDR kan worden toegepast.

Of wanneer je een moeilijke jeugd hebt gehad, maar niet bij het terugdenken eraan angst ervaart maar wel erop vastloopt in het heden. Ook dan kan EMDR nuttig zijn.

Wat ik dus bedoel: het wordt niet alleen gebruikt wanneer je een specifiek traumatische gebeurtenis hebt gehad, zoals een overval, verkrachting of iets in die trant. Het kan ook worden gebruikt bij algemene angststoornissen.
Klopt.
Bee_Kind schreef:
23-04-2019 14:12

Dan bedoelen we idd hetzelfde.
broekrok schreef:
23-04-2019 12:38
Yas :biggrin:
Zo jammer dat je niet bij het feest was gisteren, onze kroeg (en alle anderen) en de Oude Markt en het van Heekplein ontploften! En we zaten op onze gewone plek, heerlijk. Ik ben er nog schor van. En juichen natuurlijk toen Sparta 2 tegengoals kreeg. :hyper:
Heb je een filmpje geappt Broek😅🤪
Jaaa gezien, wat een feest!!! :cheer2:
Cyntiao (of zoiets) schrijft dat ze een vrouw van in de vijftig is O_O
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
23-04-2019 18:50
Oudnieuws
Moire schreef:
23-04-2019 18:52
Oudnieuws
Wist ik echt nog niet. Wat een drama is die vrouw.
Oudblond schreef:
23-04-2019 18:55
Wist ik echt nog niet. Wat een drama is die vrouw.
Tol met r.
Ik heb haar wil stil gekregen...misschien is zij eindelijk aan het nadenken ipv aan het externaliseren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oudblond schreef:
23-04-2019 18:50

Had ik wel verwacht eigenlijk
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
23-04-2019 19:42
Had ik wel verwacht eigenlijk
Moet niet erger worden met jou! Zomaar meteen goed vallen in de napraat en een ontzettend goed inschattingsvermogen over forummers. Tsss.... :-D
Ga dat boek maar schrijven, kan ik nog wat van leren!
Moire schreef:
23-04-2019 18:58
Tol met r.
Daar twijfel ik aan. Mala? Jij?
broekrok schreef:
23-04-2019 16:08
Jaaa gezien, wat een feest!!! :cheer2:
Nu ook! TV Oost!
yasmijn schreef:
23-04-2019 20:19
Nu ook! TV Oost!
Ja, onwijs hè :cheer:
broekrok schreef:
23-04-2019 20:32
Ja, onwijs hè :cheer:
Het lijkt zelfs grootser dan in 2010 🤣
yasmijn schreef:
23-04-2019 21:11
Het lijkt zelfs grootser dan in 2010 🤣

Ik las 020 :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oudblond schreef:
23-04-2019 20:16
Daar twijfel ik aan. Mala? Jij?
Ik vrees dat het geen trol is.
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
23-04-2019 21:13
Grapjas 😂
Nouschi schreef:
23-04-2019 21:13
Tuurlijk :rofl:
broekrok schreef:
23-04-2019 21:40
Tuurlijk :rofl:
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven