Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 april 2019 om 22:35
[...]Betty_Slocombe schreef: ↑07-04-2019 22:31Dus maak jij een nare opmerking die doelbewust kwetsend is? Ik begrijp dit ook weer niet. Ik denk dat ik dom word.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2019 09:54
Reden: Provocerend
Reden: Provocerend
31.71% gewijzigd
zondag 7 april 2019 om 22:37
Een paar posts in de zoveel weken wil jij vergelijken met het constante geneuzel over chocolade de laatste weken? Echt ie-de-re dag!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 april 2019 om 22:37
Ten eerste begin je met "gelukkig" waarmee je duidelijk stelt dat je de kenmerken/solo zelf afwijst. Daarnaast heeft Solo zichzelf nooit wannabe-autist genoemd en is dat een waardeoordeel van jou, waarbij je dus te kennen geeft dat je twijfels aan die diagnose. Syndroom is een woord dat voor ziektes gebruikt wordt en kent derhalve bepaald geen neutrale lading.
Dus je kunt kletsen wat je wilt, maar dat is wel een beetje flauw: je bedoelde het als een gemene opmerking, probeer het nu niet anders te draaien.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2019 09:55
Reden: Quote provocerend
Reden: Quote provocerend
13.42% gewijzigd
zondag 7 april 2019 om 22:38
Ik ben geen auti en lees net dat ik dan niet in jouw clubje mag. En ook nog eens onbewust alleenstaande moeder. Dus kansloos.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 22:39
0.30% gewijzigd
zondag 7 april 2019 om 22:39
Ik ben een neppe blijkbaar?
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 7 april 2019 om 22:40
Ik moest em echt 3x lezen voordat ik begreep dat hier sprake was van een auto-correcte vertyping.
zondag 7 april 2019 om 22:41
Vooral die dubbele ee maakt het erg verwarrend allemaal.
zondag 7 april 2019 om 22:42
Van de week beweerde hier al iemand dat ik blijkbaar geen standaard autist ben.Betty_Slocombe schreef: ↑07-04-2019 22:41Ja, dat blijkt. Maar goed, misschien ben ik ook nep en is dit een soort autisme-Matrix.
Nadat ik al pagina's lang had geprobeerd uit te leggen dat de standaard autist niet bestaat.
zondag 7 april 2019 om 22:43
zondag 7 april 2019 om 22:44
Jouw avatar bevat chocola, dus dat kan sowieso al niet.doornroosje9 schreef: ↑07-04-2019 22:43Toch pas een paar dagen, niet? Nou, ik ben pas een week terug van vakantie, dus ik kan mis zijn.