Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kia•Ora schreef:
10-04-2019 10:22
...

Ik heb ook moeite met de d, t en dt.. jaren bijles gehad maar die regels blijven niet plakken, die klik is er niet. Heeft toch echt met de dyslexie te maken, ik zie het echt niet.
Maar dat geldt lang niet voor iedereen. Hele volksstammen maken een potje van d/t omdat ze gewoon te lui zijn om erover na te denken. Die zijn echt niet allemaal dyslectisch.
Jest schreef:
10-04-2019 10:25
Maar dat geldt lang niet voor iedereen. Hele volksstammen maken een potje van d/t omdat ze gewoon te lui zijn om erover na te denken. Die zijn echt niet allemaal dyslectisch.
Klopt, negen van de tien keer is het ook luiheid, niet goed aangeleerd hebben gekregen, niet opletten op school maar één van die tien keer is het dus wel dyslexie. Dus stellen dat het niet met dyslexie te maken kan hebben klopt niet.
kia・ora wijzigde dit bericht op 10-04-2019 10:29
1.46% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
10-04-2019 10:22
...

Ik heb ook moeite met de d, t en dt.. jaren bijles gehad maar die regels blijven niet plakken, die klik is er niet. Heeft toch echt met de dyslexie te maken, ik zie het echt niet.
Sorry, je hebt inderdaad gelijk, wanneer je moeite hebt met het inprenten van de spellingsregels. Maar bij de meeste fouten die gemaakt worden, heeft het puur te maken met desinteresse of gemakzucht.

Edit: ik ben al mosterd, zie ik
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 10-04-2019 10:30
3.46% gewijzigd
Die hele volksstammen die te lui zijn compenseren de enorme takkenbossen die veel energie stoppen in de brandstapels voor mensen die minder bezig zijn met de d, de dt en het zinkende kofschip.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
10-04-2019 10:30
Die hele volksstammen die te lui zijn compenseren de enorme takkenbossen die veel energie stoppen in de brandstapels voor mensen die minder bezig zijn met de d, de dt en het zinkende kofschip.

En frankly my dear, I couldn't give a flying fuck.
Star² schreef:
10-04-2019 10:32
😂
Star² schreef:
10-04-2019 10:32
Jij verengelstaligiseerdt :O
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
10-04-2019 10:34
Jij verengelstaligiseerdt :O
:rofl: Creatief hoor! :rofl:
Wat heeft Karin met getal nou weer gedaan dat ze een maand de mond gesnoerd wordt?
Jest schreef:
10-04-2019 10:25
Taal die je alleen goed doet als je niet-lui bent, is kunstmatig. Luiheid is goed bij je moers taal
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
10-04-2019 10:38
Taal die je alleen goed doet als je niet-lui bent, is kunstmatig. Luiheid is goed bij je moers taal
Gelijk heb je. Maar ik vind dat dat vooral geldt voor spreektaal en sms-taal. Op een forum word je gewoon serieuzer genomen wanneer je je schrijfsels enigszins zorgvuldig formuleert.
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 10-04-2019 10:45
Reden: spelling
0.14% gewijzigd
JollyRider schreef:
10-04-2019 10:38
Luiheid is goed bij je moers taal
En door die luiheid zitten we nu met al die 'me moeders'... :'(
Jest schreef:
10-04-2019 10:45
En hij/zij wilT.... :furious:
Jest schreef:
10-04-2019 10:45
Nee, met me mdrs :cry: :cry: :cry:
Wilhetnietweten schreef:
10-04-2019 10:46
En hij/zij wilT.... :furious:
En hij/zij gaat na de bakker :@ :@ :@
Ik vind de posts van Vanzai (hoewel grammaticaal correct) steeds meer op de teksten van Bløf gaan lijken. Geen idéé wat er mee bedoeld wordt.
feow schreef:
10-04-2019 10:27
Ik hoef geen antwoord, maar heb wel een verzoek.
Ik vind bovenstaande, voor mij nieuwe, regel eigenlijk veel beter dan hoe het was.
Zouden jullie in het overleg eens willen meenemen of na een maandban opnieuw een maandban kan volgen?
Ik vind dat beter dan na een maandban een permaban voor een sullige overtreding.
Dat is toch al gewoon zo? Een perma volgt niet automatisch op een maandban.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
10-04-2019 10:57
Dat is toch al gewoon zo? Een perma volgt niet automatisch op een maandban.
Hats kreeg een perma voor iets sulligs hoor.
feow schreef:
10-04-2019 11:05
Hats kreeg een perma voor iets sulligs hoor.
Goed voorbeeld. :nope:

Druppel, emmer.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
the_Wicked_Witch schreef:
10-04-2019 10:54
Ik vind de posts van Vanzai (hoewel grammaticaal correct) steeds meer op de teksten van Bløf gaan lijken. Geen idéé wat er mee bedoeld wordt.
Ik had meer de indruk dat hij Thierry Baudet probeerde na te doen. Die kraamt ook altijd van die dure woorden wartaal uit.
Lady*Voldemort schreef:
10-04-2019 10:48
En hij/zij gaat na de bakker :@ :@ :@
Maar als zij nou gwn na de bakker wilt gaan om een vers broodtje naar der moeder te brenge, dan moet dat toch kennen of niet?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Jest schreef:
10-04-2019 11:16
Ik had meer de indruk dat hij Thierry Baudet probeerde na te doen. Die kraamt ook altijd van die dure woorden wartaal uit.
https://youtu.be/u4m3CnhYQAI

Jammer dat je die geen perma kan geven
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
10-04-2019 11:18
Maar als zij nou gwn na de bakker wilt gaan om een vers broodtje naar der moeder te brenge, dan moet dat toch kennen of niet?
Ik moet dit soort teksten dus serieus hardop lezen, anders snap ik er echt niks van. :$
Als het een hele OP is dan neem ik niet eens de moeite om het te lezen. Ondanks dat ik zelf soms moeite heb met welke letter waar hoort heb ik echt moeite met het lezen van teksten die vol fouten staan/staat. Kijk daar heb je het al :rofl: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Hoe meer ik op mijn taalbeheersing ging letten, hoe meer ik de fouten zag die ik al die tijd volledig onwetend gemaakt had. En dat is goed voor je nederigheid.
Soms verlang ik terug naar de tijd dat ik onbewust onbekwaam was, want dat is een uitzonderlijk fijn gevoel.
Een secretaresse die een topic opent en 'vindt ik' schrijft *huilt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven