Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 18:57
Ach ja, Cora. Mijn favoriet was toch altijd de leraar scheikunde met overal krijtvlekken en van die leren lapjes op de ellebogen van zijn trui. Of de frivole leraressen Frans met hun knotjes en bretonse strepen. Mensen denken altijd dat ik wiskunde geef. Dat is geen compliment voor mijn kledingstijl.
Wat geef je wel dan?
Vesper- schreef:
11-04-2019 19:03
Wat geef je wel dan?
Maatschappijleer
Vesper- schreef:
11-04-2019 19:03
Wat geef je wel dan?
Onvoldoendes.
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 19:08
Onvoldoendes.
https://www.youtube.com/watch?v=a14Y2V5zJlY&t=2s

Blijft te grappig :rofl:
Moire schreef:
11-04-2019 19:14

Die man heeft zo veel kapot gemaakt.
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 19:16
Die man heeft zo veel kapot gemaakt.
Iedereen denkt nu dat alle docenten maatschappijleer een kastje met Joden hebben?
Moire schreef:
11-04-2019 19:17
Iedereen denkt nu dat alle docenten maatschappijleer een kastje met Joden hebben?
Weet je wel hoe moeilijk het is om met Lego wieken in de vorm van hakenkruizen te bouwen?
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 19:20
Weet je wel hoe moeilijk het is om met Lego wieken in de vorm van hakenkruizen te bouwen?
Nog nooit geprobeerd. Zal de bak eens van zolder halen!
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 18:57
Ach ja, Cora. Mijn favoriet was toch altijd de leraar scheikunde met overal krijtvlekken en van die leren lapjes op de ellebogen van zijn trui. Of de frivole leraressen Frans met hun knotjes en bretonse strepen. Mensen denken altijd dat ik wiskunde geef. Dat is geen compliment voor mijn kledingstijl.
Het is mijn stille hoop dat ooit iemand mij eens aanziet voor een gymdocent.

Ik schijn voor collega’s wel herkenbaar te zijn als ‘vmbo-docent’. Ik weet niet of dat iets zegt over mijn kledingstijl of over mijn wallen.
lemoos2 schreef:
11-04-2019 19:28
Het is mijn stille hoop dat ooit iemand mij eens aanziet voor een gymdocent.

Ik schijn voor collega’s wel herkenbaar te zijn als ‘vmbo-docent’. Ik weet niet of dat iets zegt over mijn kledingstijl of over mijn wallen.
Ik ben wel eens aangezien voor een van mijn leerlingen. Dat zegt echt heel veel :rofl:
Moire schreef:
11-04-2019 19:30
Ik ben wel eens aangezien voor een van mijn leerlingen. Dat zegt echt heel veel :rofl:
Dat maak ik steeds minder mee. Behalve bij excursies, als die pubers twee tot drie hoofden boven mij uitsteken en ik gehuld ben in praktische sneakers en outdoor regenjas “Jongedame! Onderbouw in bus 1 t/m 3! Jullie zien elkaar straks weer in het pretpark” *draai mij om* “Oh sorry”.
lemoos2 schreef:
11-04-2019 19:35
Dat maak ik steeds minder mee. Behalve bij excursies, als die pubers twee tot drie hoofden boven mij uitsteken en ik gehuld ben in praktische sneakers en outdoor regenjas “Jongedame! Onderbouw in bus 1 t/m 3! Jullie zien elkaar straks weer in het pretpark” *draai mij om* “Oh sorry”.
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Het is nog leuker als een stel leerlingen met alle geweld met mij in een attractie willen. Dan staan er van die jochies van een andere school achter ons in de wachtrij met “Ey chickie, wa’s je nummer? Heeee meisje... ben je verlegen? Ey...”

En dan draai ik mij tergend langzaam om met een “Ja?”. En dan zo’n gezicht: :sick:. Met een slap “Sorry mevrouw”. En die meiden dan krijsend als een stel hyena’s (want ‘shots fired’).
lemoos2 schreef:
11-04-2019 19:35

Inmiddels ben ik ook wel te oud om nog voor een 17 jarige door te gaan, maar 10 jaar geleden gebeurde dat nog wel eens.
lemoos2 schreef:
11-04-2019 19:44
Het is nog leuker als een stel leerlingen met alle geweld met mij in een attractie willen. Dan staan er van die jochies van een andere school achter ons in de wachtrij met “Ey chickie, wa’s je nummer? Heeee meisje... ben je verlegen? Ey...”

En dan draai ik mij tergend langzaam om met een “Ja?”. En dan zo’n gezicht: :sick:. Met een slap “Sorry mevrouw”. En die meiden dan krijsend als een stel hyena’s (want ‘shots fired’).
lemoos2 schreef:
11-04-2019 19:44

Briljant :rofl: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Moire schreef:
11-04-2019 19:14

Wat zat er nou in dat doosje??
Vesper- schreef:
11-04-2019 19:51
Wat zat er nou in dat doosje??
Koekie, het konijn.
Meest leuke incident was dit jaar, na afloop meerdaagse excursie. Man komt mij ophalen en staat dus tussen de wachtende ouders.

Leerlingen stappen uit en beginnen die laadruimte van de bus te plunderen. Ik sta de boel een beetje te regelen met een collega, als mijn man zijn hand op mijn schouder legt met “Auto staat achter de school” en een knipoog. Gelijk de grootste snep van school “Blijf van haar af, viespeuk”. De heren, willen allen in de gunst vallen bij de snep, ook direct in actie “Wat wil jij dan?”. Dus man heel droog “Nou, ik wil graag mijn vrouw ophalen als je het niet heel erg vindt”. De snep: “Mevrouw, is dàt uw man?! U kunt echt veel beter krijgen hoor! Hij is bijna even oud als mijn váder! Jezus”

En al die vaders beteuterd op een rijtje staan te wachten om de bagage te kunnen dragen... :rofl:
Maar serieus, je kent Rundfunk niet? tsssssss.
Moire schreef:
11-04-2019 19:52
Koekie, het konijn.
Oh, nu begin ik het te snappen.. :proud:
Moire schreef:
11-04-2019 19:52
Maar serieus, je kent Rundfunk niet? tsssssss.
Ik schaam mij diep.
Ontdekking van het jaar voor mij.
Vesper- schreef:
11-04-2019 19:56
Ik schaam mij diep.
Ontdekking van het jaar voor mij.
Vooral het eerste seizoen vind ik geniaal.
Ah allemaal onderwijsmensen, dit verklaart een hoop :biggrin:

Ik heb er ook wel een paar:

Net een nieuwe baan en afspraak op een school met een nieuwe collega: Meld me braaf bij de receptie, word ik ineens opgehaald door de conciërge die me meeneemt naar meneer Jansen voor een ‘intake’ :facepalm:

Op een andere school: Ik sta braaf te wachten in de gang op de persoon waarmee ik een afspraak heb. De bel gaat, overal schreeuwende kinderen.. ineens 3 jongens achter me ‘Ey, kom jij hier op school? Welke klas? Beter kom je bij mij’. Dus ik zeg ‘nee, ik kom hier voor mijn werk.. met een knipoog erbij’. ‘Oh.. mag ik dan je nummer?’ De jeugd van tegenwoordig :facepalm:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
11-04-2019 19:57
Vooral het eerste seizoen vind ik geniaal.
Armani... :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven