Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 april 2019 om 20:17
De grap is dat hij helemaal geen leraar Duits is
donderdag 11 april 2019 om 21:57
Grappig, helemaal niet mijn stijlDuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 21:49Dat had ik nooit gedacht. Ik heb een heel ander beeld van jou, met zwart haar soort van rock chick alá Anouk type met zwart haar.
donderdag 11 april 2019 om 22:00
Op één of andere manier wordt zwarte humor wel vaker aan rock gekoppeld. Ik heb ook al vaker de omschrijving ‘soort stoere rockchick’ over mij gehoord, terwijl mijn muzieksmaak noch kledingstijl daarbij in de buurt komt.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 11 april 2019 om 22:06
donderdag 11 april 2019 om 22:06
Solo blond klopt helemaal!DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:06Ik hebbbij elk forummer die ik vaak lees en interactie mee heb wel een beeld, hoe ze eruit zouden kunnen zien.
Bij Solomio heb ik een hele lange vrouw voor me met goudblond in een bob geknipt.
Ik heb echt bij niemand een beeld wat uiterlijk etc betreft.
donderdag 11 april 2019 om 22:08
Ik heb wel een beeld bij de mensen die ik wel eens ontmoet heb.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 11 april 2019 om 22:13
Meer zelfdiscipline en dus zonder gezeur een nacht doorhalen als je door je eigen schuld achter looptDuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:12Hoe studeren jullie het beste? Ik ben het steeds aan het uitstellen en nu heb ik een hele berg, wat ik niet meer aankan.dat wordt nacht studeren.
donderdag 11 april 2019 om 22:14
Ik studeer het beste onder een moordende tijdsdruk. Met liters koffie en stiekem een peukDuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:12Hoe studeren jullie het beste? Ik ben het steeds aan het uitstellen en nu heb ik een hele berg, wat ik niet meer aankan.dat wordt nacht studeren.
Moet wel erbij schrijven dat ik een fotografisch geheugen heb.
donderdag 11 april 2019 om 22:15
Ik heb ook geen fantasie.
Ik denk dat iedereen er uitziet zoals zijn/haar avatar.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.