Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
11-04-2019 23:05
Maar dat is onderdeel van je studie. Dus zal je dat gewoon moeten doen.
Dat weet ik. Ik heb morgen tot 17:00 de tijd, dan moet ik het inzenden. En volgende week woensdag pp presentatie geven.
DuchessMeganMarkle schreef:
11-04-2019 23:09
Dat weet ik. Ik heb morgen tot 17:00 de tijd, dan moet ik het inzenden. En volgende week woensdag pp presentatie geven.
Ik moet morgen naar de dierenarts met de kinderboerderij en volgende week woensdag naar de tandarts en op die dag heb ik nog 2 andere medische afspraken. Morgen komt de AH ook nog eens boodschappen brengen en moet ik verf kopen.
broekrok schreef:
11-04-2019 22:47
Op zich kan dat buitengewoon interessant zijn, ja. Maar in dit geval, hoezo?
Ik zou zeggen, biedt deze forummer vooral geen podium want vooralsnog heeft hij/zij nog geen enkel waardevol argument geleverd en alleen maar geneuzel oid verkondigd.
Nou... dat was een héél kort zwartepietentopic...
Rooss4.0 schreef:
11-04-2019 23:14
Nou... dat was een héél kort zwartepietentopic...
Terecht. Ik had hem gestaft.
11-04-2019 22:53
Ja, dat heb ik ook, maar we moeten ons eigen marketingplan maken met SWOT-analyse en formuleren in de SMART methode. Iedereen heeft zijn eigen doelgroep. Ik moet nu dus bedenken wat mij doelgroep wordt. Waar is er behoefte aan etc.
Maar wat is dan hetgeen jou tot leren aanzet?

In dit voorbeeld zou ik een ruwe opzet maken en dan ‘verdedigen’ tegenover mijn vaste studiemaatje. Weet ik gelijk waar de zwakke plekken zitten. Soms doen we dat via WA (wonen in verschillende provincies en zij heeft iets van drie kleintjes die afwisselend ziek zijn).
Jeee kijk mij eens fantastisch zijn want mijn kind drinkt water.

:blabla: :blabla: :blabla:
Mijn kind drinkt ook water :cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bestaan er trouwens ook ‘huishoudpillen’? Die kunnen we hier wel gebruiken dit weekend.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Star² schreef:
12-04-2019 08:53
Jeee kijk mij eens fantastisch zijn want mijn kind drinkt water.

:blabla: :blabla: :blabla:
Er bestond eerder al een vermoeden dat het ‘de zus/nicht van’ was :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
11-04-2019 22:41
Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
Waarom blijf je steeds beslissingen nemen waardoor je met je nagels aan de dakgoot hangt? Waarom zoek je niet uit wat je echt leuk vindt en waar je goed in bent? Waarom vind je jezelf steeds 'te min' en forceer je jezelf in situaties en posities die niet bij je passen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
12-04-2019 08:56
Mijn kind drinkt ook water :cheer2:
Mijn nichtje van 4 drinkt ook water en kijkt erbij alsof het enorm lekker is. Sterker nog meestal wil ze alleen water.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik hartje water.
Maar heb geen kind.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Hier drinken ze ook gewoon water, maar dat gebrek aan inlevingsvermogen en limonade als een extraatje om echt voor te gaan zitten in de OP druipt echt van de borstklopperij.

'Ik ben echt zooooooo verbaasd'.

Flikker op.
Snap de verbazing op dat 'nieuws' bericht ook niet. Leeft die TO onder een steen?
Moire schreef:
11-04-2019 23:23
Wanneer is iets nou een diagnose stellen en wanneer niet? Ik begrijp er niets van namelijk.
Hebben jullie een antwoord?
Lucifer2018 schreef:
12-04-2019 10:06
Snap de verbazing op dat 'nieuws' bericht ook niet. Leeft die TO onder een steen?

Ja.
Lucifer2018 schreef:
12-04-2019 10:06
Heel hunebed denk ik.
Malagueña schreef:
12-04-2019 09:10
Bestaan er trouwens ook ‘huishoudpillen’? Die kunnen we hier wel gebruiken dit weekend.
Spaanse peper. Rectaal gebruiken.
Moire schreef:
12-04-2019 10:15
Even opensnijden voor een optimaal resultaat. (6)
I like being a mess. It's who I am.
Moire schreef:
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
00h, ze is er weer?
Moire schreef:
Ik vrees dat dat mijn biologische klok in de war schopt :biggrin:
Pipistrello schreef:
12-04-2019 10:35
00h, ze is er weer?
Nou ze waren het in een ander borstklopperij topic toen heel erg eens, dus niet één en dezelfde maar wel verwant? :roll:
Malagueña schreef:
12-04-2019 09:18
Er bestond eerder al een vermoeden dat het ‘de zus/nicht van’ was :biggrin:
Jup, dat is d'r hoor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven