Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 12 april 2019 om 11:10
Ik ben voor mijn werk een verslag aan het lezen en dat doet zoveel pijn aan mijn ogen dat ik er bijna een topic over wil openen
Echt, hoe kan je als (minimaal HBO)professional zoveel taalfouten in 1 verslag verwerken
Het is eigenlijk ook wel weer echt een prestatie. Misschien moet ik een complimentje terugsturen.
Edit: Ik zie dat ze gewoon een heel relaas van ouders erin hebben geplakt. Niet dom, wel lui. Weet niet wat ik beter vind eigenlijk..
Edit: Ik zie dat ze gewoon een heel relaas van ouders erin hebben geplakt. Niet dom, wel lui. Weet niet wat ik beter vind eigenlijk..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
vrijdag 12 april 2019 om 11:43
Het zou wel dieptriest zijn.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
vrijdag 12 april 2019 om 12:12
00h nee toch Pip linkje?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 12 april 2019 om 12:38
Mijn ene kind drinkt water omdat ie het te veel werk vindt om iets anders in te schenken.
Mijn andere kind drinkt limonade, omdat ie water vies vindt.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 12 april 2019 om 14:02
Nu weet ik natuurlijk niet wat voor soort verslag het is maar wellicht op verzoek van de ouders zelf één op één overgenomen? Zoon is als verse baby ooit in het AZM opgenomen voor een observatie van 48 uur (huilbaby). Toen moest ik ook zelf omschrijven hoe het huilen van zoon klonk, hoe de voedingen verliepen die 48 uur, enz. Naast verslagen van de verpleegkundigen en hun scorelijsten.Malagueña schreef: ↑12-04-2019 11:10Ik ben voor mijn werk een verslag aan het lezen en dat doet zoveel pijn aan mijn ogen dat ik er bijna een topic over wil openenEcht, hoe kan je als (minimaal HBO)professional zoveel taalfouten in 1 verslag verwerken
Het is eigenlijk ook wel weer echt een prestatie. Misschien moet ik een complimentje terugsturen.
vrijdag 12 april 2019 om 14:05
vrijdag 12 april 2019 om 16:37
In de ochtend dus
vrijdag 12 april 2019 om 16:51
DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 23:09Dat weet ik. Ik heb morgen tot 17:00 de tijd, dan moet ik het inzenden. En volgende week woensdag pp presentatie geven.
Waarom wil je deze studie doen? Word je er blij van?
Een zebra is geen paard met strepen
vrijdag 12 april 2019 om 16:52
vrijdag 12 april 2019 om 16:57
vrijdag 12 april 2019 om 17:03
Moeten is altijd stom. Maar op zich vind ik een fruithapje om drie uur 's nachts niet raarder dan een fles Nutrilon.
vrijdag 12 april 2019 om 17:04
Ja maar in die reclame gaat het over 'Wij weten hoe het is in de ochtendspits met twee kinderen, een hond en een fruithapje'... Spitsuur is wel klaar om 10 uur denk ik.
En als ik het hier zo lees is het niet heel standaard om een fruithapje als ontbijt te geven.
oudblond wijzigde dit bericht op 12-04-2019 17:06
15.01% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 12 april 2019 om 17:06
Haha, die Nutrilon is sneller klaar en glijdt makkelijker naar binnen. Om 3 uur 's nachts vind ik dat belangrijke eigenschappen voor voedsel.Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2019 17:03Moeten is altijd stom. Maar op zich vind ik een fruithapje om drie uur 's nachts niet raarder dan een fles Nutrilon.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
vrijdag 12 april 2019 om 17:06
Maar wat is er dan raar aan een fruithapje om laten we zeggen zeven uur 's morgens? Ik snap het nog steeds niet erg.
vrijdag 12 april 2019 om 17:07
Beter die hond aan een boom binden.
vrijdag 12 april 2019 om 17:11
Vind ik niet raar hoor. Maar Blokker begrijpt alle jonge gezinnen en snappen zooo dat er elke ochtend een fruithapje tegen de grond gaat---> en ik kende geen enkel gezin waar een fruithapje als ontbijt gegeven werd. Ik word gewoon een beetje tegendraads als reclamemakers roepen dat ze snappen wat er in mijn leven gebeurt.Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2019 17:06Maar wat is er dan raar aan een fruithapje om laten we zeggen zeven uur 's morgens? Ik snap het nog steeds niet erg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras