Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 mei 2019 om 22:44
zondag 19 mei 2019 om 22:46

zondag 19 mei 2019 om 22:49
Ik kan me bijna niet voorstellen dat als iemand op een forum zo ver van je af staat, dat je die in het echte leven dan misschien wel aardig zou kunnen vinden.
Als je twist over smaak misschien. Maar iemand die provoceert, zou die in het echte leven ineens wel empatisch zijn? Kan me niet voorstellen dat je onderliggende waarden ineens heel anders zijn.
Als je twist over smaak misschien. Maar iemand die provoceert, zou die in het echte leven ineens wel empatisch zijn? Kan me niet voorstellen dat je onderliggende waarden ineens heel anders zijn.
zondag 19 mei 2019 om 22:49
zondag 19 mei 2019 om 22:51
Dat vraag ik me dus ook af. Dan doe je je toch anders voor? Ofwel op het forum, ofwel in het echte leven?Toverspiegel schreef: ↑19-05-2019 22:49Ik kan me bijna niet voorstellen dat als iemand op een forum zo ver van je af staat, dat je die in het echte leven dan misschien wel aardig zou kunnen vinden.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 19 mei 2019 om 22:51
Omdat een vrouw een andere nick zou kiezen. Doornroosje ofzeau...Lucifer2018 schreef: ↑19-05-2019 22:50Nu weet ik nog niet waarom er gevraagd werd of ik een man ben.![]()

zondag 19 mei 2019 om 23:13
Omdat jij hapt.Lucifer2018 schreef: ↑19-05-2019 22:50Nu weet ik nog niet waarom er gevraagd werd of ik een man ben.![]()
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 19 mei 2019 om 23:31
Eucalypta is mijn volgende denk ik.doornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 22:51Omdat een vrouw een andere nick zou kiezen. Doornroosje ofzeau...
![]()
zondag 19 mei 2019 om 23:38
Prachtig en zo vrouwelijk ook!

zondag 19 mei 2019 om 23:43
Dat maakt toch niet uit? Aandacht is aandacht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 20 mei 2019 om 07:20
doornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 22:51Omdat een vrouw een andere nick zou kiezen. Doornroosje ofzeau...
![]()

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 20 mei 2019 om 07:46
Bezet, want die wilde ik ook

maandag 20 mei 2019 om 08:03
https://www.quest.nl/natuur/geografie/a ... kutteveen/
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning