Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 20 mei 2019 om 09:33
Ah op die manier. Heb je de post ook gelezen?
nouschi wijzigde dit bericht op 20-05-2019 09:33
6.39% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 20 mei 2019 om 09:34
Stom.

maandag 20 mei 2019 om 09:51
Je geeft daarmee gewoon heel veel extra voer aan zo’n type. Als niemand reageert heeft ze geen podium en is het klaar. Door al dan niet serieus te gaan zitten voeren wordt het alleen maar interessanter.
maandag 20 mei 2019 om 09:52
Nou ik zie daar toch geen onvertogen woord. Kan dat iemand die nick neemt toch? Op z'n Frans.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 20 mei 2019 om 09:53
Dat is toch niet storend? Ik zie niet waar zij zich voordoet als moi. Moi is toch een vrij gangbare nick op internet, als in het Franse ik.
Maar mooi om te zien dat Moi inmiddels een soort godheid is wiens naam je niet ijdel dient te gebruiken

maandag 20 mei 2019 om 09:55
Echt hoor, je maakt je veel te druk.

Ik was gisteren en niet serieus en ik had bij die post al helemaal niet door dat die forummer aan het rellen was. Beetje relax zeg.

maandag 20 mei 2019 om 10:12
Ik maak me op geen enkele manier druk. Dat ik iets opschrijf wil niet zeggen dat ik me er druk over maak.Lucifer2018 schreef: ↑20-05-2019 09:55Echt hoor, je maakt je veel te druk.![]()
Ik was gisteren en niet serieus en ik had bij die post al helemaal niet door dat die forummer aan het rellen was. Beetje relax zeg.![]()
En het is ‘een beetje relaxed’ of ‘relax een beetje’.

maandag 20 mei 2019 om 10:47
Wat raar, de nick lijkt wel op Moire, maar ze schrijft verder niets geks. Beetje hetzelfde als twee pindakaasjes. Niet handig misschien, maar permaban waardig?

maandag 20 mei 2019 om 12:15
maandag 20 mei 2019 om 12:18
Ja, zo heet ik hè.......

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 20 mei 2019 om 14:27
Maar doen we niet.

nouschi wijzigde dit bericht op 20-05-2019 14:56
0.43% gewijzigd